Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dwight Lodeweges

Gestart door Grijskijkert, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Echt weer zo'n gereformeerde streek van riemer, nou veel plezier met deze nietszeggende trainer! Alleen moment suprême is waardeloos!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Ik heb eerst maar eens tot 10.000 geteld en merk dat het nog steeds moeilijk is hier zonder emotie te reageren. Je weet dat een trainer (net als een speler) een passant is en dat er maar 1 stabiele factor bij een club als Cambuur is en dat zijn wij, de hondstrouwe aanhang!

Maar ik kan de emotie niet kwijtraken: Dat je gaat snap ik, je contract laat het toe...... Maar toch... je gaat niet naar de aardsvijand, public enemy number one. Dat kan niet!!! Als je wordt benaderd dan geef je aan dat je vereerd bent, maar dit niet gaat doen. Ik kan dit dus niet begrijpen en ben er echt pissed over.

Dokkumer

Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 17:06:12
Moet er dan niet geld worden betaald aan d?
Wordt dan gewoon doorbetaald of ineens afgekocht.
Ik zeg, salaris inleveren en afnokken naar die stal.

One man, one goal, Dokkum dkv vrij


Marc S

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 31, 2014, 17:08:58
Ik heb eerst maar eens tot 10.000 geteld en merk dat het nog steeds moeilijk is hier zonder emotie te reageren. Je weet dat een trainer (net als een speler) een passant is en dat er maar 1 stabiele factor bij een club als Cambuur is en dat zijn wij, de hondstrouwe aanhang!

Maar ik kan de emotie niet kwijtraken: Dat je gaat snap ik, je contract laat het toe...... Maar toch... je gaat niet naar de aardsvijand, public enemy number one. Dat kan niet!!! Als je wordt benaderd dan geef je aan dat je vereerd bent, maar dit niet gaat doen. Ik kan dit dus niet begrijpen en ben er echt pissed over.

Ik heb staan houthakken om van de woede af te komen. Is aardig gelukt. Af en toe nog een kleine uitschietter.

vialli

1 ding is zeker, DKV pakt geen punten in uitwedstrijden met deze "TOPTRAINER" :_schater

gewoon een fan

Als de club hem nu op non actief zetten met behoud van salaris dan kost het de club verder ook niets en je laat aan je supporters zien dat jij als club wel de emoties van jouw supporters begrijpt.
Wij zijn nu eenmaal de club en daar moet de club wel naar luisteren vind ik.

Er zit dus niets anders op dan hem asap op non actief te stellen.

Destroyer

Citaat van: vialli op maart 31, 2014, 17:15:44
1 ding is zeker, DKV pakt geen punten in uitwedstrijden met deze "TOPTRAINER" :_schater

:_schater :_schater :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2014, 17:18:37
Als de club hem nu op non actief zetten met behoud van salaris dan kost het de club verder ook niets en je laat aan je supporters zien dat jij als club wel de emoties van jouw supporters begrijpt.
Wij zijn nu eenmaal de club en daar moet de club wel naar luisteren vind ik.

Er zit dus niets anders op dan hem asap op non actief te stellen.

Op omrop ABE staat al dat de beide Supp verenigingen hem op non actief willen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardia

2 woorden voor de man; duitse praktijken
Kent skele juh.

Destroyer

Maar nu ik weer ben afgekoeld, een echte toptrainer is het echt niet, doe mij Henk de Jong maar. Als hij zijn papieren niet haalt maar een trainer met papiertje op de achtergrond!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bakker90

Van der haar van az als assistend van henk de jong.. of erwin koeman halen.. misschien foeke booy als eagles degradeerd.. komt wel goed met sc cambuur.. wel ben ik het er mee eens dat ze hem per direct op straat moeten zetten.. zo bewaak je de clubcultuur.. ik zie henk de jong liever tot het einde van het seizoen als hoofdtrainer.. lodeweges wordt dit niet in dank afgenomen.. bewaak de clubcultuur stuur hem direct weg.. met sc cambuur komt het wel goed.. leuk om te zien dat dkv bang voor cambuur is..!! Zal nog wel jaren zo blijven..!! Een waardig afscheid voor lodeweges zal wel lege tribunes opleveren haha

Yellow Army

Citaat van: gewoon een fan op maart 31, 2014, 17:18:37
Als de club hem nu op non actief zetten met behoud van salaris dan kost het de club verder ook niets en je laat aan je supporters zien dat jij als club wel de emoties van jouw supporters begrijpt.
Wij zijn nu eenmaal de club en daar moet de club wel naar luisteren vind ik.

Er zit dus niets anders op dan hem asap op non actief te stellen.

Wel moet je dan officieel vastgelegd hebben dat DL gebruik maakt van de optie om deze zomer transfervrij te vertrekken. Anders zou dat nog wel eens vervelende financiele consequenties kunnen hebben vwb ontslagvergoeding voor het 2e contractjaar.
Area 58

RotterdamLeeuwarden

Dwight Lodeweges kiest dus voor het grote geld en denkt niet aan de club zelf.
jammer.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

SportClubCambuur

Massaal mailen naar VI !! Vanavond wordt de verrader ruimschoots besproken.

#verrader #lodewegers

Trending ook al op twitter!

dit is mien club

Is deze club verrader al de stad uit en heeft hij zijn kleren en sleutel al ingeleverd?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it