Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Culturele Hoofdstad en Cambuur?

Gestart door renesmidje, februari 17, 2013, 19:59:08

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Al met al het dat hokje bij de Achmeatoren en die verf bij het Blokhuusplein
maar 100.000 duzend euro kost en dat binne precies de kosten voor het
parkeerterrein  achter de oosttribune :rodekaart :rodekaart

John Hiatt

Citaat van: clint op augustus 16, 2013, 07:18:59
9 september meende ik. Het gaat tussen Leeuwarden, Maastricht en Eindhoven.

Klopt. Ik denk dat Leeuwarden gaat winnen. Maastricht hoeft geen promotie, Eindhoven ligt aardig op z'n gat en de Europese commissie is behoorlijk gecharmeerd van de tweetaligheid. Tel uit je verlies...

Roofvogel

Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2013, 09:24:35
Klopt. Ik denk dat Leeuwarden gaat winnen. Maastricht hoeft geen promotie, Eindhoven ligt aardig op z'n gat en de Europese commissie is behoorlijk gecharmeerd van de tweetaligheid. Tel uit je verlies...

Kutzooi  :R

Dokkumer

 :0=HUP MAASTRICHT :devil

Wanneer Leeuwarden CH2018 wordt gaat 90% van de aandacht uit naar de provincie en met name het sportgehucht..

:0=KAPPEN MET DIE ONGEIN

Galdiano

Vanaf dag 1 gezegd dat Maastricht het gaat worden, veel meer te bieden en een eigen airport ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2013, 09:49:32
Vanaf dag 1 gezegd dat Maastricht het gaat worden, veel meer te bieden en een eigen airport ;)

Vanuit Europa wil men achterstandsgebieden in de kijker zetten. En Maastricht heeft iets minder achterstand dan Leeuwarden...

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2013, 12:28:44
Vanuit Europa wil men achterstandsgebieden in de kijker zetten. En Maastricht heeft iets minder achterstand dan Leeuwarden...

Dan is de kans groot dat het hier gaat komen idd...  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gobo

Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2013, 09:49:32
Vanaf dag 1 gezegd dat Maastricht het gaat worden, veel meer te bieden en een eigen airport ;)

Dat vliegveld is zo goed als failliet met teruglopende passagiersaantallen. En de stad heeft een redelijk slecht drugs imago.

Ben er dus bang voor...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op augustus 16, 2013, 09:49:32
Vanaf dag 1 gezegd dat Maastricht het gaat worden, veel meer te bieden en een eigen airport ;)

Leeuwarden ook! En de vliegtuigen die in Lwd opstijgen en landen gaan ook nog es veel sneller  :insane
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2013, 12:28:44
Vanuit Europa wil men achterstandsgebieden in de kijker zetten. En Maastricht heeft iets minder achterstand dan Leeuwarden...
Vandaar dat ze heel stiekem dat dorp meer willen profileren tijdens CH2018...

Bernardo



Leovardiascc

Leeuwarden dus culturele hoofdstad 2018, ben benieuwd.

speculeter

Leeuwarden in the picture...
hier hoort mooi.nieuw stadion bij!!

chef-lwd

Cambuur is mien wief