Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

James

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 16:34:20
Ik haal mijn informatie bij Ard de Graaf en Jan Wieringa en andere mensen met ervaring in mijn omgeving.

Oke duidelijk. Dan heb je recht van spreken. Misschien kan jij mij vertellen of het bedrijf bekend is met werving in de voetballerij? Wat is hun staat van dienst?

Derkx R.H.

Citaat van: James op februari 20, 2026, 16:41:04
Oke duidelijk. Dan heb je recht van spreken. Misschien kan jij mij vertellen of het bedrijf bekend is met werving in de voetballerij? Wat is hun staat van dienst?
Jos de Kruif en een aantal managers zijn via hun bij Cambuur gekomen en verder moet ik zeggen dat ik daar geen zicht op heb, maar ze staan goed aangeschreven in de zakenwereld is mij verteld.

papier

Ik ben het wel eens met Lore. Niet echt handig gedaan van de club. En het gaat niet om het feit dat een bedrijf helpt bij de werving. Het gaat erom dat het een bedrijf is van een van de leden van de RvC. In dit soort gevallen is het handiger om de boel gewoon zuiver te houden, dan voorkom je dit soort hypothetische discussies.

James

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 16:45:37
Jos de Kruif en een aantal managers zijn via hun bij Cambuur gekomen en verder moet ik zeggen dat ik daar geen zicht op heb, maar ze staan goed aangeschreven in de zakenwereld is mij verteld.

Oke . Dank voor de toelichting. Ben benieuwd. Ik hoop op iemand die zichzelf niet te veel wil profileren en verder gaat op de koers die onder vd Belt en de Graaf is ingezet. Pama kwam op mij in het verleden ook goed over maar had toch ook te veel vernieuwende idee?n wat dan toch niet goed uitpakt. Koers vervolgen, rust bewaren en hopelijk iemand die lang blijft wat dat werkt bijna altijd.

Andy King

#1174
Ach, niks mis mee dat de pers hier even kritisch naar kijkt. Voordeel is dat hier in het verdere verloop van de procedure wel rekening mee wordt gehouden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 16:45:37
Jos de Kruif en een aantal managers zijn via hun bij Cambuur gekomen

Is dat een positief of negatief voorbeeld?  :P

Hopelijk vinden ze een beter matchende AD.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op februari 20, 2026, 15:01:38
Er gebeurt niets tegen de wet dus begrijp de "ophef" niet... Of moet een hoogleraar zijn licht laten schijnen over een nieuw aan te trekken speler of koffiejuffrouw?

Omdat een RVC is het opgericht om toezicht te houden op de directeur en gouvernance van een organisatie en zelf niet een keuze maakt die goede gouvernance vertrekt m, sterker nog, die in tegenstelling is tot voor gouvernance.

Dat is amateuristisch ten voeten uit.



Citaat van: James op februari 20, 2026, 15:31:10
Dit is zeker niet handig. Want nu beslist Jan Wieringa en zijn bedrijf wie door de eerste selectie komen. Vond het sowieso al vreemd dat er een bureau voor wordt ingeschakeld. Lijkt mij dat binnen de voetbalwereld het bekend is dat Cambuur een nieuwe algemeen directeur zoekt en dat je dan reacties krijgt en dat Cambuur zelf z?n lijntjes uitzet. Je mag hopen op een Nederlander en dan heb je op een gegeven moment een paar namen en daaruit maak je een selectie waarmee je in gesprek gaat. Waarom daarvoor een wervingsbureau inzetten waarbij personeel van een wervingsbureau geschikte kandidaten naar voren brengt?

Er is ook nog selectie en daar kan je ook ondersteuning bij gebruiken

Lore

#1177
Citaat van: James op februari 20, 2026, 16:09:52
Ok?. Lijkt mij niet heel veel moeite. Als alles binnen is maak je een selectie wat binnen een dag klaar is en dan ga je er een paar nachten over slapen en als je er dan nog hetzelfde over denkt nodig je die mensen uit voor een eerste gesprek. Hogere wiskunde is dit niet. Denk dat er maar een heel klein groepje geschikt is. Maar goed daar kun je ook een bureau voor inzetten. Wat een meerwaarde

:_schater :_schater :_schater :_schater

Echt professioneel recruitment is wel wat ingewikkelder dan dit

Ooit gehoord van validiteit in het proces? Het grootste probleem in recruitment is dat iedereen het denkt te kunnen.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik hoor dat ze er uit zijn met Nico-Jan
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2026, 21:39:56
Ik hoor dat ze er uit zijn met Nico-Jan
Zou heel mooi zijn.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 02, 2026, 21:39:56
Ik hoor dat ze er uit zijn met Nico-Jan
ok? dus afwachten wanneer het nieuws de wereld in komt.

Galdiano

Een journalist van RTV Oost meld op X dat Hoogma op pole positie ligt.
Lag ook wel voor de hand natuurlijk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 07:18:45
Nico Jan Hoogma kandidaat nummer 1 om Ard de Graaf op te volgen.....
Je hoort wel eens wat h?  :zweep

Specuveter

Absoluut niet waar volgens lid RVC.

Derkx R.H.