Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Beul B

Ard kan misschien Rein ook wel opvolgen??

Noordcambuur


Andy King

Citaat van: NRG op februari 04, 2026, 11:11:43


Zou wat mij betreft een prima scenario zijn. Kan me voorstellen dat onze grote geldschieters zich hier ook wel in kunnen vinden.

Er was toch ook een afspraak over aanblijven met Pieter Kooi?

sunderland

Citaat van: Galdiano op februari 04, 2026, 10:20:25
Nico Jan Hoogma algemeen directeur, Ard de Graaf commercieel directeur en Lambooij technische directeur .

Dan heb je het echt heel goed voor elkaar!  |:)
op basis waarvan Nico Jan Hoogma?

sunderland

Citaat van: Andy King op februari 05, 2026, 15:06:33
Er was toch ook een afspraak over aanblijven met Pieter Kooi?
klopt. Denk echt wel dat de Graaf hier uitvoerig over heeft gesproken met Kooi.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op februari 05, 2026, 15:49:57
op basis waarvan Nico Jan Hoogma?
Kwaliteiten als directeur/bestuurder...

Bestuurder

Op 1 januari 2007 trad hij bij Heracles Almelo in dienst als algemeen directeur. Onder zijn leiding werd Heracles een stabiele Eredivisieclub. Dit leverde hem de interesse op van zijn voormalige club Hamburger SV. Tot een overstap kwam het nooit. Op 6 februari 2018 werd aangekondigd dat Hoogma met ingang van 1 maart 2018 werd aangesteld als directeur topvoetbal bij de KNVB met een contract tot medio 2022. In november 2021 werd bekend dat hij zijn contract niet zou verlengen. Gedurende zijn termijn reikte het Nederlands mannenelftal tot de achtste finales op het EK 2020 en plaatste het zich voor het WK 2022. Het vrouwenelftal werd in die periode tweede op het WK 2019, bereikte de kwartfinale op de Olympische Spelen 2020 en plaatste zich voor het EK 2022. Hoogma heeft drie keer een nieuwe bondscoach moeten aanstellen en werkte er in totaal met vijf samen: Ronald Koeman, Frank de Boer, Louis van Gaal, Sarina Wiegman en Mark Parsons. Vanaf 1 juni 2022 was Hoogma werkzaam als technisch directeur bij Heracles Almelo. Op 26 oktober 2025 werd hij ontslagen.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op februari 05, 2026, 15:51:14
klopt. Denk echt wel dat de Graaf hier uitvoerig over heeft gesproken met Kooi.
Wist het als 1 van de eersten en is een bekende van Hoogma is wat ik hoorde. Met Ard als Commercieel directeur zou het een mooie organisatie kunnen zijn.

Holwerd voor Cambuur

Tijdens het googlen op Stefano Lilipaly, kwam ik dit bericht voorbij op de Cambuursite:
https://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-gaat-samenwerking-aan-met-indonesische-koni-makassar-en-pssi-makassar/

SC Cambuur gaat samenwerking aan met Indonesische KONI Makassar en PSSI Makassar
5 oktober 2023, 10:00

Nooit meer wat van gehoord. Iemand die weet of daar verder nog iets mee gedaan is? Of is dat een stille dood gestorven?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Ze wilden gewoon even op vakantie!  :_schater

Maar het is toch ook wel wat raar? Wij kunnen de salaris van buiten eu spelers niet betalen. Het is de andere van de wereld. Klinkt meer als een grappig avontuur dat serieuze bedrijfsvoering

mark1989

Citaat van: Derkx R.H. op februari 05, 2026, 16:04:36
Wist het als 1 van de eersten en is een bekende van Hoogma is wat ik hoorde. Met Ard als Commercieel directeur zou het een mooie organisatie kunnen zijn.

Prima als Nico Jan Hoogma hier komt. Maar hij hoeft niet die Bas Sibum straks hier trainer te maken. Dat vind ik een waardeloze trainer. Voegt niks toe.
Wij gaan door met Henk de Jong.

Derkx R.H.

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2026, 01:04:17
Prima als Nico Jan Hoogma hier komt. Maar hij hoeft niet die Bas Sibum straks hier trainer te maken. Dat vind ik een waardeloze trainer. Voegt niks toe.
Wij gaan door met Henk de Jong.
Logisch toch HdJ heeft nog een contract maar in de eredivisie zal er nog een assistent bij komen verwacht ik..

Lore

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2026, 01:04:17
Prima als Nico Jan Hoogma hier komt. Maar hij hoeft niet die Bas Sibum straks hier trainer te maken. Dat vind ik een waardeloze trainer. Voegt niks toe.
Wij gaan door met Henk de Jong.

Nou, goed nieuws dan: daar gaat hij niet over!

Technische zaken valt onder Lambooij. Maar natuurlijk zal er wel overlegd worden als het ooit zo ver komt.

Derkx R.H.

De nieuwste Hertenkamp met Ard de Graaf staat online...

sunderland

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2026, 01:04:17
Prima als Nico Jan Hoogma hier komt. Maar hij hoeft niet die Bas Sibum straks hier trainer te maken. Dat vind ik een waardeloze trainer. Voegt niks toe.
Wij gaan door met Henk de Jong.
speelde met Roda het beste voetbal van de eerste divisie. Had overigens ook de beste speler met Ould chikh.