Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 07:58:11
Je vangt wel eens wat op he....
Het staat ondertussen ook in het LC... :thumbsup

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op februari 03, 2026, 12:32:04
Geen woord over het vertrek van de commercieel directeur? Vind ik ook wel een opmerkelijke ontwikkeling.
Ik denk dat Ard dit gaat invullen...(LC oppert het ook)

Noordcambuur

Het blijft afwachten?.. :y

Lore

Hoogma lijkt mij een prima keuze. Oud speler en een uistekende trackrecord als AD bij Heracles in een vergelijkbare situatie. Als TD ging het wat minder, maar daar hebben wij Lambooij voor.

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 09:04:26
Ik denk dat Ard dit gaat invullen...(LC oppert het ook)

Zou wel een mooie oplossing zijn!

michello

Citaat van: Lore op februari 04, 2026, 09:50:27
Hoogma lijkt mij een prima keuze. Oud speler en een uistekende trackrecord als AD bij Heracles in een vergelijkbare situatie. Als TD ging het wat minder, maar daar hebben wij Lambooij voor.

Hoogma was idd ook AD toen Heracles het nieuwe stadion ging bouwen + aantal jaar daarna.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 09:33:24
Het blijft afwachten?.. :y

Valt wederom weer geen speld tussen te krijgen  _O_

Galdiano

Nico Jan Hoogma algemeen directeur, Ard de Graaf commercieel directeur en Lambooij technische directeur .

Dan heb je het echt heel goed voor elkaar!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: Lore op februari 04, 2026, 09:50:27
Hoogma lijkt mij een prima keuze. Oud speler en een uistekende trackrecord als AD bij Heracles in een vergelijkbare situatie. Als TD ging het wat minder, maar daar hebben wij Lambooij voor.

Had ik nog niet aan gedacht, maar idd, zou een goede vervanger zijn.
En, hoe komt het eigenlijk met Gerald vd Belt? Blijft hij wel aan?

Lore

Citaat van: Andy King op februari 04, 2026, 10:23:31
Had ik nog niet aan gedacht, maar idd, zou een goede vervanger zijn.
En, hoe komt het eigenlijk met Gerald vd Belt? Blijft hij wel aan?

Ik heb geen idee. Die heeft toch al een soort van rare losse project functie? Dat lijkt mij trouwens niet echt wenselijk. Je hebt een functie of je hebt hem niet.

Ik teken voor Lambooij. De Graaf en Hoogma.

Zou fanastisch zijn.

Stiens

Citaat van: Poetser op februari 04, 2026, 10:16:26
Valt wederom weer geen speld tussen te krijgen  _O_

Hahaha  :y

Stiens

De komende maanden buigt de raad van commissarissen zich over de vraag wie De Graaf moet opvolgen. Volgens Erik van der Waard, voorzitter van de rvc, ligt de nadruk daarbij op een persoon die niet alleen ervaring heeft met het leiden van een betaaldvoetbalorganisatie, maar ook op kennis van technische zaken en bescherming van het DNA van de club.

Een van de namen die intern de revue is gepasseerd, is die van Nico-Jan Hoogma. De Heerenvener was jarenlang actief bij Heracles Almelo als directeur spelersbeleid en technisch directeur en vervulde bij de KNVB de functie van directeur topvoetbal. Hoogma is geen onbekende: als speler werd hij met Cambuur in 1992 kampioen van de eerste divisie.

De Kruijff
Het is overigens niet ondenkbaar dat De Graaf ook na de zomer nog in dienst van Cambuur blijft, zij het in een andere functie. Daarover zijn volgens hem gesprekken gaande. Met het aanstaande vertrek van Jos de Kruijff, die sinds zijn aanstelling als commercieel directeur in juni vorig jaar een mismatch is gebleken, zou een geschikte vacature vrijkomen.

Commercie is niet alleen een portefeuille die hij in zijn beginjaren bij Cambuur ook al vervulde, het zou De Graaf bovendien de kans bieden om meer op de achtergrond te opereren. Of zoals hij het zelf omschrijft: ?Van de bok af, echt even uit de picture. Dat is het belangrijkste. Als algemeen directeur sta je zeven dagen per week aan, het gaat maar door.?

NRG

Citaat van: Stiens op februari 04, 2026, 11:07:14
De komende maanden buigt de raad van commissarissen zich over de vraag wie De Graaf moet opvolgen. Volgens Erik van der Waard, voorzitter van de rvc, ligt de nadruk daarbij op een persoon die niet alleen ervaring heeft met het leiden van een betaaldvoetbalorganisatie, maar ook op kennis van technische zaken en bescherming van het DNA van de club.

Een van de namen die intern de revue is gepasseerd, is die van Nico-Jan Hoogma. De Heerenvener was jarenlang actief bij Heracles Almelo als directeur spelersbeleid en technisch directeur en vervulde bij de KNVB de functie van directeur topvoetbal. Hoogma is geen onbekende: als speler werd hij met Cambuur in 1992 kampioen van de eerste divisie.

De Kruijff
Het is overigens niet ondenkbaar dat De Graaf ook na de zomer nog in dienst van Cambuur blijft, zij het in een andere functie. Daarover zijn volgens hem gesprekken gaande. Met het aanstaande vertrek van Jos de Kruijff, die sinds zijn aanstelling als commercieel directeur in juni vorig jaar een mismatch is gebleken, zou een geschikte vacature vrijkomen.

Commercie is niet alleen een portefeuille die hij in zijn beginjaren bij Cambuur ook al vervulde, het zou De Graaf bovendien de kans bieden om meer op de achtergrond te opereren. Of zoals hij het zelf omschrijft: ?Van de bok af, echt even uit de picture. Dat is het belangrijkste. Als algemeen directeur sta je zeven dagen per week aan, het gaat maar door.?




Zou wat mij betreft een prima scenario zijn. Kan me voorstellen dat onze grote geldschieters zich hier ook wel in kunnen vinden.

Gasgeve

Citaat van: NRG op februari 04, 2026, 11:11:43


Zou wat mij betreft een prima scenario zijn. Kan me voorstellen dat onze grote geldschieters zich hier ook wel in kunnen vinden.
Plus dan blijft die in de directie, zoals afgesproken met Kooi.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op februari 04, 2026, 10:16:26
Valt wederom weer geen speld tussen te krijgen  _O_
nou ben ik het met jou eens?.. 8P