Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

mario

Timing is altijd beroerd en een mededeling als deze voedt altijd speculaties. LC lijkt mij vrij ongenuanceerd maar de mededeling namens de RvC laat ook ruimte voor interpretaties.

Gasgeve

Hopelijk is dit vooraf besproken met Kooi en valt dit niet rauw op zijn dak.

ruubmac

Citaat van: Viper op februari 03, 2026, 11:53:41
De Graaf gaf nog niet zo lang geleden aan dat hij hier nog lang niet 'klaar' was. Met de komst van het nieuwe stadion wilde hij een volgende stap zetten.

Ik kan me juist een artikel herinneren dat wanneer het stadion er was, de tijd zou komen om te vertrekken. Het is dus geen verrassing.

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op februari 03, 2026, 12:58:30
Hopelijk is dit vooraf besproken met Kooi en valt dit niet rauw op zijn dak.

Je kan er vanuit gaan dat hij het als (een van de) eerste heeft gehoord.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Een maand gelden is dit intern al besproken en gedeeld


Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op februari 03, 2026, 11:51:36
Bin benieuwd hoeveel lijken er uut de kast komme. Die gladjakker gaat niet voor niks weg.
niveau weer zeg.
Wat zal je het thuis leuk hebben.....

diekhuzen

Citaat van: Specuveter op februari 03, 2026, 16:55:10
niveau weer zeg.
Wat zal je het thuis leuk hebben.....

Je weet wie het zegt...

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op februari 03, 2026, 11:51:36
Bin benieuwd hoeveel lijken er uut de kast komme. Die gladjakker gaat niet voor niks weg.
gaat het goed Wiekie wat de Graaf heeft gedaan in 15 jaar tijd een diepe buiging.
De Graaf heeft alle energie in de club gedrukt kijk eens waar we wegkomen man man en waar we nu staan.

Bankzitter

3 mlijoen schuld toen hij binnenkwam. Nu een nieuw stadion, een jeugdopleiding en een scoutingsapparaat met als kerst op de taart mogelijk opnieuw promotie. Toeschouwersaantallen die we voorheen nooit mogelijk achten. En nog 2 grote geldschieters binnengehaald met vdBrink en Kooij. Er zijn best wat minpunten (hoge vaste lasten) maar de balans valt toch echt wel zwaar positief uit.

papier

Citaat van: Bankzitter op februari 03, 2026, 20:16:41
3 mlijoen schuld toen hij binnenkwam. Nu een nieuw stadion, een jeugdopleiding en een scoutingsapparaat met als kerst op de taart mogelijk opnieuw promotie. Toeschouwersaantallen die we voorheen nooit mogelijk achten. En nog 2 grote geldschieters binnengehaald met vdBrink en Kooij. Er zijn best wat minpunten (hoge vaste lasten) maar de balans valt toch echt wel zwaar positief uit.

En dan zijn onze hoge vaste lasten ook nog eens met het oog op lagere vaste lasten. Itt alle clubs die voor aardige bedragen de boel huren. Gewoon goed werk onderaan de streep want wat was het een bende.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op februari 03, 2026, 12:28:50
Az of Zwolle en ik weet dat Emmen hem heel graag wil voor een nieuw project te beginnen

Excelsior staat dertiende in de VriendenLoterij Eredivisie en dat is mede te danken aan technisch manager Niels van Duinen, die vindingrijk is met de op een na laatste begroting van de competitie. Volgens bronnen staat de bestuurder in de belangstelling van AZ om Max Huiberts op te volgen als technisch directeur.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Nico Jan Hoogma kandidaat nummer 1 om Ard de Graaf op te volgen.....

Eewal

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 07:18:45
Nico Jan Hoogma kandidaat nummer 1 om Ard de Graaf op te volgen.....
dit lees je ergens of vind jij dat zelf?

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op februari 04, 2026, 07:40:53
dit lees je ergens of vind jij dat zelf?
Je vangt wel eens wat op he....