Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op februari 14, 2025, 11:22:55
Die vd Zee zou eens bij een Sportcast moeten aanschuiven  zoals Ferry de Haan dat wel doet. Of een Cambuurfilmpje aan Tafel bij of Hertenkamp kan ook.

En Henk en Lambooij uit de wind moeten houden als dat nodig is.

Uiteindelijk is de directie eindverantwoordelijk en hij dus voor het voetbaltechnische deel.
Van der Zee zit toch in het bestuur niet in de directie?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Ik meen dat vd Zee is doorgeschoven om vd Belt te vervangen die alleen nog stadion ging afmaken en niet meer met voetbal bezig was.

Statutaire Directie
Ard de Graaf (Algemeen Directeur)
Harry van der Zee (Algemeen Directielid)

Echt duidelijk is het niet wie verantwoordelijk is voor voetbalgerelateerde zaken.

Naastismis

Citaat van: Bankzitter op februari 14, 2025, 11:22:55
Die vd Zee zou eens bij een Sportcast moeten aanschuiven  zoals Ferry de Haan dat wel doet. Of een Cambuurfilmpje aan Tafel bij of Hertenkamp kan ook.

En Henk en Lambooij uit de wind moeten houden als dat nodig is.

Uiteindelijk is de directie eindverantwoordelijk en hij dus voor het voetbaltechnische deel.

Alles beter dan dat Lambooij daar weer komt, nul uitstraling snel gepikeerd, dat is geen goeie reclame die man.

Stiens

Jos de Kruif nieuwe commercieel directeur SC Cambuur

SC Cambuur heeft een nieuwe commercieel directeur. Met ingang van 1 juni zal Jos de Kruif de burelen van het Kooi Stadion versterken met als belangrijkste taak om op strategische wijze bij te dragen aan de commerci?le groei van de club zoals beschreven in het beleidsplan.

De Kruif is bepaald geen onbekende in de voetballerij. Zo was hij de afgelopen vijf jaar actief als Manager Commerci?le Zaken voor Eredivisionist Willem II en was hij daarnaast geruime tijd werkzaam voor de UEFA en ook in die hoedanigheid heeft hij veel kennis en ervaring opgedaan op het gebied van sponsoring, ticketing en stadionexploitatie.

De hoofdpersoon zelf aan het woord: ?Ben natuurlijk meermaals in het oude stadion geweest en daar viel het fanatisme en de echte voetbalsfeer mij altijd direct op. Het nieuwe Kooi Stadion voegt daar nu ook nog eens fantastische faciliteiten aan toe en voor zowel supporters als sponsoren is dat echt het allerbeste wat Nederland momenteel te bieden heeft. Dat durf ik op basis van alle stadions waar ik in binnen- en buitenland heb mogen werken echt te zeggen.?

?Dat ik enorm verheugd ben om samen met het commerci?le team te mogen bouwen aan het commerci?le succes, en daarmee uiteindelijk de sportieve ambities, moge dan ook duidelijk zijn?, zo vervolgt De Kruif. ?Die staan namelijk als een paal boven water: met dit geweldige stadion en de potentie van het achterland over vijf jaar een gezonde Eredivisieclub zijn.?

Woorden die algemeen directeur Ard de Graaf alleen maar kan onderschrijven: ?Het gevoel in de gesprekken met Jos was eigenlijk meteen goed en sloot qua inhoud naadloos aan op waar we naar op zoek waren. Overigens niet in de laatste plaats dankzij de uitstekende begeleiding van Wierenga & De Graaf, die de werving en selectie voor hun rekening hebben genomen. Wat Jos betreft spreekt zijn cv voor zich; hij beschikt over een groot netwerk en zo mogelijk nog meer ervaring in de voetballerij. Daar kunnen we als club alleen maar van profiteren en ik kijk uit naar een even prettige als vruchtbare samenwerking.?

Welkom bij de club en veel succes, Jos!


NRG

Ken ?m niet. Maar lijkt wel iemand te zijn die de voetbalwereld goed kent. In elk geval een nieuw, fris gezicht in de organisatie. Benieuwd wat ie allemaal gaat binnenhalen.

sunderland

Citaat van: NRG op mei 22, 2025, 08:15:28
Ken ?m niet. Maar lijkt wel iemand te zijn die de voetbalwereld goed kent. In elk geval een nieuw, fris gezicht in de organisatie. Benieuwd wat ie allemaal gaat binnenhalen.
grote jongen in het circuit. Nu de andere afdeling, grote jongens op het veld.

Bankzitter

Tja, het is niet wat we als supporters willen zien maar eerst moeten de randvoorwaarden goed zijn (directie, sponsoren, stadion, jeugdopleiding , scouting , TD/TS). Dat kost tijd.

Dan ga je naar een situatie waarin je structureel een goede selectie kunt samenstellen.
In het verleden was het vaak eenmalig investeren en dan kun je promoveren. Maar je zakt naar 2/3 seizoenen ook weer terug.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 22, 2025, 11:16:55
Tja, het is niet wat we als supporters willen zien maar eerst moeten de randvoorwaarden goed zijn (directie, sponsoren, stadion, jeugdopleiding , scouting , TD/TS). Dat kost tijd.

Dan ga je naar een situatie waarin je structureel een goede selectie kunt samenstellen.
In het verleden was het vaak eenmalig investeren en dan kun je promoveren. Maar je zakt naar 2/3 seizoenen ook weer terug.
dat laatste kun je nooit voorspellen. Daarom vond ik de uitspraak dat we beter niet konden promoveren gewoon dom. Je weet nooit hoe het gaat.

Vlampiep

Het moet niet zo worden dat we een hoogwaardige staf en directie hebben( waterhoofd), maar dat het geld dan op is en wederom geen voldoende middelen voor handen zijn voor een selectie die echt potten kan breken.

NRG

Citaat van: Vlampiep op mei 22, 2025, 16:45:56
Het moet niet zo worden dat we een hoogwaardige staf en directie hebben( waterhoofd), maar dat het geld dan op is en wederom geen voldoende middelen voor handen zijn voor een selectie die echt potten kan breken.

Als het goed is gaat deze man veel geld voor ons binnenhalen..

Bankzitter

En met goede jeugd en goede scouting haal je relatief goedkoop goede spelers en verdiend de club daar later weer geld mee.
Het zou volgend seizoen al weer moeten leiden tot een nog betere selectie.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op mei 22, 2025, 17:00:28
Als het goed is gaat deze man veel geld voor ons binnenhalen..
komt de Westtribune vol :y

Vlampiep

Citaat van: NRG op mei 22, 2025, 17:00:28
Als het goed is gaat deze man veel geld voor ons binnenhalen..
Geld haal je binnen met goed voetbal, transfers, volle stadions en sponsoring

Lore

Citaat van: Vlampiep op mei 22, 2025, 17:21:45
Geld haal je binnen met goed voetbal, transfers, volle stadions en sponsoring

Klopt, en deze man gaat over ticketing en sponsoring.

Bankzitter

3 mensen in de directie is ook geen ?waterhoofd?. Twee man was veel te kwetsbaar.