Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 18, 2025, 16:36:48
wat heeft het nu voor zin om Jezus hemzelf Ype uit te nodigen na vorige week.
Ype zit vol rancune.
Dit bedoel ik dus... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

upweer

Citaat van: Bankzitter op januari 18, 2025, 16:33:12
Aanvallen op De Jong hebben alleen maar tot gevolg dat het publiek massaal achter Henk en het team gaan staan. En als je de vechtlust ziet, kan de trainer de spelers nog prima motiveren. Denk dat de onruststokers weinig succes zullen hebben.

Goeie zet van Geert (voorzitter fanclub Henk) wetende dat  iedereen achter Henk gaat staan en de TD onder druk zet. Henk gooit daar wat extra hout op het vuur met het interview voor de wedstrijd

Delamere

Als die ?bernarcistische Ype Smit met net zo?n waardeloos, rancuneus verhaal als recent in de LC komt, hou ik het deze sportcast geen 5 minuten vol.

Arno A

ik hoef YS helemaal niet te zien!

Lore

De Gast

Ype Smit geeft zijn ongezouten mening. Prima toch? Ik hou er wel van. Heeft als erevoorzitter gewoon recht van spreken.

Delfzijl/Cambuur

Iedereen heeft recht van spreken...
Maar of het er allemaal beter van wordt voor de club is maar afwachten.
Zelfde als de Haan en Riemertje, op den duur is het voorbij en over en moet je ophouden met je op de voorgrond te willen drukken.
Zit niemand meer op te wachten.
Wat je ook in het verleden voor je club hebt gedaan of betekend.....

Specuveter

Die Roelof de Vries gooit wel even olie op het vuur
Is hem wel toevertrouwd  :R

PePe

Citaat van: Specuveter op januari 19, 2025, 09:22:12
Die Roelof de Vries gooit wel even olie op het vuur
Is hem wel toevertrouwd  :R

Deze meneer zal er altijd alles aan doen om Cambuur af te kraken, en reclame te maken voor DKV.

Westerpark

Ik dacht dat Ype maandenlang door Zuid Amerika ging rondtrekken?

Grijskijkert

Wierenga & De Graaf
@WierengaDeGraaf
?
3 m
Vacature: Commercieel Directeur SC Cambuur! Ben jij een commerci?le leider met een passie voor voetbal? Wil jij zakelijke partnerships en de commerci?le strategie van SC Cambuur versterken? Solliciteer via solliciteren@wierenga-degraaf.nl

Zijn er hier mensen die dit wat lijkt?
IN HENK WE TRUST!!!

upweer

Citaat van: Westerpark op januari 19, 2025, 14:36:11
Ik dacht dat Ype maandenlang door Zuid Amerika ging rondtrekken?

Is allang weer terug

upweer

Citaat van: Grijskijkert op februari 14, 2025, 09:23:13
Wierenga & De Graaf
@WierengaDeGraaf
?
3 m
Vacature: Commercieel Directeur SC Cambuur! Ben jij een commerci?le leider met een passie voor voetbal? Wil jij zakelijke partnerships en de commerci?le strategie van SC Cambuur versterken? Solliciteer via solliciteren@wierenga-degraaf.nl

Zijn er hier mensen die dit wat lijkt?

Lijkt me leuk!

Galdiano

Ard de Graaf is Algemeen directeur.
Wat voor rol heeft die Harrie van der Zee eigenlijk?

Comercieel directeur is echt wel een belangrijke functie binnen de club. Hopen dat iemand die zich bewezen heeft binnen een BVO deze stap naar ons maakt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Die vd Zee zou eens bij een Sportcast moeten aanschuiven  zoals Ferry de Haan dat wel doet. Of een Cambuurfilmpje aan Tafel bij of Hertenkamp kan ook.

En Henk en Lambooij uit de wind moeten houden als dat nodig is.

Uiteindelijk is de directie eindverantwoordelijk en hij dus voor het voetbaltechnische deel.