Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: De Gast op oktober 10, 2024, 09:29:01
Waarom horen we nog steeds niks over de onrust die wordt veroorzaakt door de doelstellingen zoals die naar buiten zijn gebracht en de doelstellingen zoals Henk voorspiegelt hoe ze zijn afgesproken.

Ik hoop dat men v??r de wedstrijd tegen Volendam met een statement hierover komt want anders blijft de druk erop staan.

Welke onrust?

Het maakt mij geen reet uit of wij 5de worden of 8ste. De playoffs lijkt me prima haalbaar. Kampioen worden we toch niet.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep


De Gast

Citaat van: Galdiano op oktober 10, 2024, 11:19:40
Welke onrust?

Het maakt mij geen reet uit of wij 5de worden of 8ste. De playoffs lijkt me prima haalbaar. Kampioen worden we toch niet.

Dit dus. Niet realistisch als je zoveel doelpunten hebt ingeleverd en er niks bruikbaars voor terughaalt. Weet Henk ook, en bestuur inmiddels ook wel.

Arno A

https://www.youtube.com/watch?v=DCNEldfTuj8

vanaf 43:00

Er is dus op 16 oktober een bijeenkomst . Volgens mij heeft Pieter Kooi ( aka de transitiemanager) al een behoorlijke invloed bij Cambuur. Wie betaalt... maar niet verkeerd, als je een stabiele eredivisionist wilt worden. Dan heb je structureel een hogere begroting nodig.

nee,wel?

Citaat van: Arno A op oktober 11, 2024, 18:51:21
https://www.youtube.com/watch?v=DCNEldfTuj8

vanaf 43:00

Er is dus op 16 oktober een bijeenkomst . Volgens mij heeft Pieter Kooi ( aka de transitiemanager) al een behoorlijke invloed bij Cambuur. Wie betaalt... maar niet verkeerd, als je een stabiele eredivisionist wilt worden. Dan heb je structureel een hogere begroting nodig.

nog even terug gekeken,pieter heeft denk ik wel goede idee?n echter moet dat dan uitgewerkt worden.

PePe

Is er al nieuws uit de vergadering naar buiten gelekt?

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Mooi verhaal. Alle data zetten de seinen op groen voor resultaten. Volgens Ard kunnen die dan ook niet uitblijven. Wat is voetbal eigenlijk ook voorspelbaar.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 17, 2024, 21:54:29
Mooi verhaal. Alle data zetten de seinen op groen voor resultaten. Volgens Ard kunnen die dan ook niet uitblijven. Wat is voetbal eigenlijk ook voorspelbaar.
De data, ja wij zien ook dat het voetbal beter lijkt te worden, alleen de juiste assist en afmaker ontbreekt. Maar zolang de personele problemen aanblijven lijkt een grote ommekeer in doelsaldo nog uit te blijven en daar kan zelfs data niets in veranderen. :_schater

Grijskijkert

Arjen de Boer
@arjendeboer12
?
53 m
Mensen vragen mij: ?Is er maandag weer een Sportcast??  Natuurlijk! Deze maandag met de erevoorzitter van SC Cambuur
Ype Smid. Vragen?

Het onrust veroorzaken bij de club gaat maar door bij OF... :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 12:12:47
Arjen de Boer
@arjendeboer12
?
53 m
Mensen vragen mij: ?Is er maandag weer een Sportcast??  Natuurlijk! Deze maandag met de erevoorzitter van SC Cambuur
Ype Smid. Vragen?

Het onrust veroorzaken bij de club gaat maar door bij OF... :zucht

Misschien even wachten op het interview? En omroep friesland mag toch zelf bepalen wie ze uitnodigen? Het is aan de erevoorzitter om chique en ondersteunend te zijn

Grijskijkert

Citaat van: Lore op januari 18, 2025, 15:55:51
Misschien even wachten op het interview? En omroep friesland mag toch zelf bepalen wie ze uitnodigen? Het is aan de erevoorzitter om chique en ondersteunend te zijn
Is hij dat ooit geweest dan? :_schater :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Aanvallen op De Jong hebben alleen maar tot gevolg dat het publiek massaal achter Henk en het team gaan staan. En als je de vechtlust ziet, kan de trainer de spelers nog prima motiveren. Denk dat de onruststokers weinig succes zullen hebben.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 18, 2025, 12:12:47
Arjen de Boer
@arjendeboer12
?
53 m
Mensen vragen mij: ?Is er maandag weer een Sportcast??  Natuurlijk! Deze maandag met de erevoorzitter van SC Cambuur
Ype Smid. Vragen?

Het onrust veroorzaken bij de club gaat maar door bij OF... :zucht
wat heeft het nu voor zin om Jezus hemzelf Ype uit te nodigen na vorige week.
Ype zit vol rancune.

AL

Dat die walg van een Smit ?berhaupt een podium krijgt.
Optyfen met die gast.