Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Stiens


Grijskijkert

Citaat van: Stiens op oktober 09, 2024, 10:41:25
https://cambuur.nl/nieuws/nieuwe-rol-voor-gerald-van-den-belt/

Waar komt dit ineens vandaan?  :?
Dit was intern al een tijdje bekend, en gister is er een klap op gegeven...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Vd Belt had al eerder aangeven een stap terug te doen als het stadiondossier was afgerond.
Blijkbaar is dat moment er nu.

Cambuur Groningen

Citaat van: Stiens op oktober 09, 2024, 10:41:25
https://cambuur.nl/nieuws/nieuwe-rol-voor-gerald-van-den-belt/

Waar komt dit ineens vandaan?  :?
Als hij nu 40 uur betaald wordt biedt dit ruimte om de overige 24 uur aan Sandor te betalen?

zeewolde

Heeft dit ook met zijn gezondheid te maken?

Stiens

Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2024, 10:47:39
Vd Belt had al eerder aangeven een stap terug te doen als het stadiondossier was afgerond.
Blijkbaar is dat moment er nu.

Dan had je dat toch gewoon als reden in het bericht kunnen vermelden? Blijven nu weer vraagtekens alom  :devil

sunderland

Citaat van: zeewolde op oktober 09, 2024, 11:08:08
Heeft dit ook met zijn gezondheid te maken?
mede. Toen hij voetbalzaken deed in zijn eentje sprak ik hem wel eens. Hij haalde toen een prima selectie bij elkaar zonder poespas.

Bankzitter

Citaat van: Stiens op oktober 09, 2024, 11:34:10
Dan had je dat toch gewoon als reden in het bericht kunnen vermelden? Blijven nu weer vraagtekens alom  :devil

Ja, eens. Dan ben je speculaties voor.
Geen idee of er meer speelt maar dat vd Belt op enig moment klaar was met het stadiondossier was al veel langer bekend. En ook dat hij niet in een vorige rol zou terugkeren.

papier

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 09, 2024, 10:47:49
Als hij nu 40 uur betaald wordt biedt dit ruimte om de overige 24 uur aan Sandor te betalen?

Ik neem aan dat we voor de werkzaamheden die Vd Belt nu achterlaat een vervanger gaan krijgen. Dat zou in theorie Sandor zijn maar die willen liever bij de selectie hebben neem ik aan :P

michello

Dat lijkt me ook. De organisatie zal daarbij ook gestaag gaan uitbreiden. Benieuwd wie deze belangrijke functie nu gaat bekleden.

Bankzitter

Citaat van: papier op oktober 09, 2024, 12:35:59
Ik neem aan dat we voor de werkzaamheden die Vd Belt nu achterlaat een vervanger gaan krijgen. Dat zou in theorie Sandor zijn maar die willen liever bij de selectie hebben neem ik aan :P

Ik heb Sandor hoog zitten maar die zal toch geen directie salaris aangeboden krijgen?

denistel

Citaat van: Stiens op oktober 09, 2024, 10:41:25
https://cambuur.nl/nieuws/nieuwe-rol-voor-gerald-van-den-belt/

Waar komt dit ineens vandaan?  :?

laatst nog gesproken bij de jeugdopleiding daar is ie veel en vind
ie geweldig om te doen.weet wie er straks contracten moeten krijgen
en ziet zo ook talenten bij andere clubs en daar kun je misschien ook
weer van profiteren

Stiens

Citaat van: denistel op oktober 09, 2024, 15:23:33
laatst nog gesproken bij de jeugdopleiding daar is ie veel en vind
ie geweldig om te doen.weet wie er straks contracten moeten krijgen
en ziet zo ook talenten bij andere clubs en daar kun je misschien ook
weer van profiteren

Klinkt goed denistel. Jij bent duidelijker dan Cambuur zelf in hun bericht  :thumbsup :thumbsup

De Gast

Waarom horen we nog steeds niks over de onrust die wordt veroorzaakt door de doelstellingen zoals die naar buiten zijn gebracht en de doelstellingen zoals Henk voorspiegelt hoe ze zijn afgesproken.

Ik hoop dat men v??r de wedstrijd tegen Volendam met een statement hierover komt want anders blijft de druk erop staan.

Andy King

Citaat van: De Gast op oktober 10, 2024, 09:29:01
Waarom horen we nog steeds niks over de onrust die wordt veroorzaakt door de doelstellingen zoals die naar buiten zijn gebracht en de doelstellingen zoals Henk voorspiegelt hoe ze zijn afgesproken.

Ik hoop dat men v??r de wedstrijd tegen Volendam met een statement hierover komt want anders blijft de druk erop staan.

Welke onrust? Bij wie?