Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Ard bemoeid zich niet met voetbaltechnische zaken dus Pieter slaat de plank niet mis. Misschien moeten sommige mensen hier zich wat beter inlezen

nee,wel?

hoe je ut wende of kere mar er mut wat gebeure.........

Josli

Ard de Graaf verdiend heel wat meer respect dan dat hij nu krijgt van sommigen. En het getuigd van 0 kennis van zaken als je nu om het hoofd van die man gaat roepen. En eigenlijk waarschijnlijk alleen maar omdat Henk een heilig huisje is.

Cor

Citaat van: De Gast op september 29, 2024, 22:11:37
Helaas klopt dat. Daar gaat Pieter de fout in.

Ik heb meer vertrouwen in de lange termijnvisie van Pieter dan in het opportunisme van de gemiddelde Cambuur supporter

michello

Ach we draaien niet lekker en dan is alles kut. Straks gaan mensen nog roepen dat ze terug willen naar het Cambuurplein en dat ons huidige onderkomen een dood zooitje is. 
Ik beschouw dit seizoen als een bouwjaar in alle opzichten. Het is vervelend voor sommigen om geduld op te moeten brengen maar het is de realiteit.
Volgend seizoen of het seizoen daarop moet het gaan gebeuren.

Stanley

Citaat van: Cor op september 30, 2024, 11:19:06
Ik heb meer vertrouwen in de lange termijnvisie van Pieter dan in het opportunisme van de gemiddelde Cambuur supporter
Mag ik mij hier bij aansluiten?

papier

Citaat van: michello op september 30, 2024, 11:21:56
Ach we draaien niet lekker en dan is alles kut. Straks gaan mensen nog roepen dat ze terug willen naar het Cambuurplein en dat ons huidige onderkomen een dood zooitje is. 
Ik beschouw dit seizoen als een bouwjaar in alle opzichten. Het is vervelend voor sommigen om geduld op te moeten brengen maar het is de realiteit.
Volgend seizoen of het seizoen daarop moet het gaan gebeuren.

Een bouwjaar is prima. Als ik naar de selectie van nu kijk tov vorig seizoen dan hebben we de sloopwerkzaamheden wel gehad. Ik zou dan ook wel verwachten dat er wat groei waarneembaar zou moeten zijn, echter 0,0 sprake van als ik die wedstrijd gisteren zag. We hebben voetballend welgeteld 0 kansen gecre?erd, erbarmelijk.

Bankzitter

Blijkbaar onderkennen De Graaf en Kooij ook wel dat de organisatie moet professionaliseren anders zitten ze niet regelmatig bij elkaar.
Art is commercieel prima, brengt veel geld binnen en vertegenwoordigd de club ook altijd uitstekend. Dus blijft wel zitten , maar die zal met Kooij vooral bezig zijn met het financi?le plaatje.

Het is te onduidelijk wie in de directie de verantwoordelijkheid neemt voor het voetbalgedeelte (vd Zee?). Kooij en de Graaf hebben daar geen verstand van.

Met de jeugdopleiding al eerder en dat draait goed. Scouting is net begonnen net als Lambooij, daar zal niet direct alles goed gaan. Wel belangrijk dat er naar buiten toe duidelijkheid is over hoe de club op korte en lange termijn de neerwaartse spiraal denkt om te buigen. Je kunt die klappen  iet steeds door Henk en Lars laten opvangen. En als er bijv. ingegrepen moet worden in de TS dan moeten die 2 daar ook steun/middelen voor krijgen.

Cor

Citaat van: papier op september 30, 2024, 11:28:22
Een bouwjaar is prima. Als ik naar de selectie van nu kijk tov vorig seizoen dan hebben we de sloopwerkzaamheden wel gehad. Ik zou dan ook wel verwachten dat er wat groei waarneembaar zou moeten zijn, echter 0,0 sprake van als ik die wedstrijd gisteren zag. We hebben voetballend welgeteld 0 kansen gecre?erd, erbarmelijk.

Eens, maar dat ligt niet aan het bestuur

papier

Citaat van: Cor op september 30, 2024, 11:36:27
Eens, maar dat ligt niet aan het bestuur

Nee eens, zij moeten de randvoorwaarden scheppen om hier invulling aan te geven. Als je naar de ontwikkelingen op andere vlakken bekijkt in de afgelopen periode. Het bouwen van een nieuw stadion, het opzetten van de jeugdopleiding/scouting, het verder professionaliseren van de organisatie met een TD/TM. Dan zie je dat er aan die randvoorwaarden invulling wordt gegeven. Ook met vallen en opstaan (TD Reijnen absolute misser gebleken bijvoorbeeld). Maar wel groei. En dat laatste mis je op het veld nu wel. In mijn ogen verantwoordelijkheid van de TS.

Vlampiep

Citaat van: michello op september 30, 2024, 11:21:56
Ach we draaien niet lekker en dan is alles kut. Straks gaan mensen nog roepen dat ze terug willen naar het Cambuurplein en dat ons huidige onderkomen een dood zooitje is. 
Ik beschouw dit seizoen als een bouwjaar in alle opzichten. Het is vervelend voor sommigen om geduld op te moeten brengen maar het is de realiteit.
Volgend seizoen of het seizoen daarop moet het gaan gebeuren.
We hebben een schitterend stadion, maar ik kom niet iedere keer om een bouwwerk te bewonderen en voordat ik in het stacion ben een rondje voor de kat zijn viool er om heen moet lopen, want zo mooi is de buiten kant nu ook weer niet. Ik wil goed voetbal zien. Als ons stadion helemaal af is, is het niet ondenkbaar dat de inkomsten vanuit de seizoen kaarten drastisch is afgenomen. De club moet niet denken dat we komen voor een stadion. De supporters komen niet te netwerken, maar verdienen met hun investering van een sk of kaartje meer dan wat de club ons nu voorschotelt.

De Gast

Citaat van: michello op september 30, 2024, 11:21:56
Ach we draaien niet lekker en dan is alles kut. Straks gaan mensen nog roepen dat ze terug willen naar het Cambuurplein en dat ons huidige onderkomen een dood zooitje is. 
Ik beschouw dit seizoen als een bouwjaar in alle opzichten. Het is vervelend voor sommigen om geduld op te moeten brengen maar het is de realiteit.
Volgend seizoen of het seizoen daarop moet het gaan gebeuren.

Zo kun je alles wel goedpraten.. maar als dat jou geruststelt moet je jezelf dat maar wijsmaken.

Inferno-058

Citaat van: michello op september 30, 2024, 11:21:56
Ach we draaien niet lekker en dan is alles kut. Straks gaan mensen nog roepen dat ze terug willen naar het Cambuurplein en dat ons huidige onderkomen een dood zooitje is. 
Ik beschouw dit seizoen als een bouwjaar in alle opzichten. Het is vervelend voor sommigen om geduld op te moeten brengen maar het is de realiteit.
Volgend seizoen of het seizoen daarop moet het gaan gebeuren.
We draaien al 3 seizoenen niet lekker. We hebben een fantastisch stadion maar daar halen we geen punten mee binnen. Waar bouwen dan aan? Ik zie alleen maar achteruitgang op het veld.

Stanley

Citaat van: nee,wel? op september 30, 2024, 07:45:11
hoe je ut wende of kere mar er mut wat gebeure.........
Klopt helemaal. OP HET VELD!

michello

#959
Citaat van: Inferno-058 op september 30, 2024, 12:56:24
We draaien al 3 seizoenen niet lekker. We hebben een fantastisch stadion maar daar halen we geen punten mee binnen. Waar bouwen dan aan? Ik zie alleen maar achteruitgang op het veld.

Op het veld, dus bestuurlijk niet.  Natuurlijk bouwen we wel, maar die vruchten zijn er nog niet direct. Dat ga je pas zien op de langere termijn. Zo niet dan gaat er idd iets niet goed.
Op technisch vlak zijn er in mijn ogen ook gekke keuzes gemaakt, maar dat kun je toch het bestuur niet aanrekenen?