Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 21:35:41
Het gaat uiteindelijk om wat erop het veld gebeurd en dat is zeer dramatisch en Cambuur onwaardig. We gaan het zien wat er dit seizoen van komt.
Zonder nieuw stadion hadden we de komende jaren helemaal niks op het veld te staan.

Inferno-058

Citaat van: Cambuur Groningen op september 02, 2024, 21:35:55
2e
Degradatieseizoen was ook gewoon slecht hoor? Hoeveel hadden we er toen gewonnen?

Harry L.


Inferno-058

Citaat van: Gasgeve op september 02, 2024, 21:36:51
Zonder nieuw stadion hadden we de komende jaren helemaal niks op het veld te staan.
Nieuw stadion ben ik blij mee begrijp me niet verkeerd, maar wat heb je eraan als je elk seizoen ruk bent.

Harry L.

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 21:38:36
Degradatieseizoen was ook gewoon slecht hoor? Hoeveel hadden we er toen gewonnen?

Stuk of 2/3 volgens mij

Bankzitter

Dan hadden we niet eens meer een veld of club gehad.

Maar ik meen het ook serieus... wie in het bestuur faalt er dan?
Het grote probleem is toch dat er niemand zichtbaar is in het bestuur die verantwoordelijkheid neemt voor het voetballende gedeelte.
En daar mag je Art als Algemeen directeur ook wel op aanspreken, maar die man doet het commercieel zo goed dat je die moet behouden.


Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2024, 21:41:26
Dan hadden we niet eens meer een veld of club gehad.

Maar ik meen het ook serieus... wie in het bestuur faalt er dan?
Het grote probleem is toch dat er niemand zichtbaar is in het bestuur die verantwoordelijkheid neemt voor het voetballende gedeelte.
En daar mag je Art als Algemeen directeur ook wel op aanspreken, maar die man doet het commercieel zo goed dat je die moet behouden.
Je beantwoordt de vraag eigenlijk al.

Kuzmanovic-Apeldoorn

We hebben een directie van directeuren zoals de graaf en van der belt. Professionele betaalde krachten. En we hebben een bestuur, ik dacht een stichtingsbestuur? Van vrijwilligers met een vergoeding. En we hebben een raad van commissarissen dacht ik. Ik heb het idee dat jullie het steeds  hebben over de directie, kan dat kloppen
Henk, held, bedankt

PePe

Cambuur vond ik gisteren goed voetballen,  maar het heeft nog een klein zetje nodig. Ik hoop dat het bestuur dit nu eens onder ogen ziet. Rene van der Weij z.s.m toevoegen aan de trainersstaf.

Inferno-058


De Gast

Een nieuw stadion hebben ze knap weten te fixen. Nu is het tijd om op te stappen want deze club moet ook sportief weer in de rails komen.

Bankzitter

Kooij is bezig op de achtergrond met de organisatie en die wil De Graaf de komende jaren als algemeen directeur houden. Dus denk de kans heel klein is dat De Graaf vertrekt.

De Gast

Helaas klopt dat. Daar gaat Pieter de fout in.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: De Gast op september 29, 2024, 21:54:15
Een nieuw stadion hebben ze knap weten te fixen. Nu is het tijd om op te stappen want deze club moet ook sportief weer in de rails komen.
Jah alles wegtrappen en neerwalsen! ipv respect....
Er zijn voetbalcenten naar dit prachtige stadion gegaan.
Deze stap was nodig, maar kost veel. Nu moeten wij als supporters geduld hebben. In dit nieuwe stadion genereren we veel geld. 13000 op de tribunes veel consumptie, en sponsoren die echt dik moeten betalen. Het komt goed....
Dit heeft tijd nodig.
En ik baal ook vreselijk na een wedstrijd als vandaag. 15.30 vertrokken 20.10 weer thuis... voor wat eigenlijk...pff.
De tijd moet zn werk doen. Valt niet mee nu ik weet t... |:)

wiekie1969

Citaat van: De Gast op september 29, 2024, 22:11:37
Helaas klopt dat. Daar gaat Pieter de fout in.

En best oek.