Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op augustus 31, 2024, 13:24:42
Wanneer willen ze daarmee beginnen dan?  :wall

Binnen drie jaar  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Andy King

Citaat van: Inferno-058 op augustus 31, 2024, 13:24:42
Wanneer willen ze daarmee beginnen dan?  :wall

Ja, het is een wat teleurstellend begin van het seizoen. Ik houd me maar vast aan Groningen vorig seizoen. Dat begon slecht maar promoveerden uiteindelijk wel. Ik zie het sowieso op de langere termijn wel goed komen. Het glas is halfvol!  :grolsch

papier

Citaat van: Destroyer op augustus 31, 2024, 13:22:57
Is toch al vaak gezegd? Binnen drie jaar eredivisie met aantrekkelijk voetbal!

Dat is het doel. Maar op welke manier men dat wil bereiken is wellicht niet duidelijk.

Destroyer

Citaat van: papier op augustus 31, 2024, 13:59:31
Dat is het doel. Maar op welke manier men dat wil bereiken is wellicht niet duidelijk.

Mijn gevoel zegt dat dit jaar een omslag moet worden naar een steeds sterker wordend elftal komende jaren. Er is natuurlijk al het een en ander gesaneerd. Het pakt nu nog niet goed uit, door het gemis van ervaring en sterkhouders.

Ik zie ons mits Diemers en een spits komen met nog een ervaren verdediger wel PO spelen. Moet wel heel wat gebeuren. Hoop dat er straks een paar op staan in de selectie en het jongere grut op sleeptouw neemt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Wanneer zien we vd Belt weer eens met een update mbt financi?n?
Ben best wel benieuwd waar al het transfergeld heen gegaan is...

papier

Citaat van: Destroyer op augustus 31, 2024, 14:20:49
Mijn gevoel zegt dat dit jaar een omslag moet worden naar een steeds sterker wordend elftal komende jaren. Er is natuurlijk al het een en ander gesaneerd. Het pakt nu nog niet goed uit, door het gemis van ervaring en sterkhouders.

Ik zie ons mits Diemers en een spits komen met nog een ervaren verdediger wel PO spelen. Moet wel heel wat gebeuren. Hoop dat er straks een paar op staan in de selectie en het jongere grut op sleeptouw neemt.

Dat idee heb ik ook wel een beetje. Vorig jaar hadden we eigenlijk maar 1 buitenspeler. Dan had je nog de slecht gescoute Van Kaam en El Hilali. Er moet veel worden gewijzigd met het oog op ons gewenste spel. Met onze portemonnee krijg je niet direct toppers maar kun je wel de juiste puzzelstukjes halen en hier wat van maken. Dat kost wel tijd, daarom is ook wat te zeggen voor de jonge spelers als Nyling Casas en Souren als ?behoorlijke? aankopen.

oscarsielstra

Citaat van: fred op september 02, 2024, 10:38:08
Wanneer zien we vd Belt weer eens met een update mbt financi?n?
Ben best wel benieuwd waar al het transfergeld heen gegaan is...

Deel afbetaling lening (zoals bekend) en een deel investeren in de selectie.

fred

Citaat van: oscarsielstra op september 02, 2024, 11:15:43
Deel afbetaling lening (zoals bekend) en een deel investeren in de selectie.

Dat eerste wist ik...het tweede heb ik gemist (voorlopig)

Inferno-058


gobo

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 21:12:11
Gefaald!

Meldt jezelf aan zou ik zeggen! Je bent vast een topper
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Bankzitter

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 21:12:11
Gefaald!

Wie in het bestuur?
Ard de Graaf heeft de financiering van het stadion rond gemaakt, dus die niet.

NRG

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 21:12:11
Gefaald!


Beetje goedkope reactie. Misschien hadden ze wat transparanter kunnen zijn aangaande de financi?le situatie en de verwachtingen kunnen temperen. Maar dit bestuur heeft ons wel een fantastisch nieuw stadion bezorgd.

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op september 02, 2024, 21:29:34
Wie in het bestuur?
Ard de Graaf heeft de financiering van het stadion rond gemaakt, dus die niet.
Het gehele bestuur is eindverantwoordelijk. 3e slechte seizoen komt eraan zo. Ben benieuwd waar we in de winterstop staan.

Inferno-058

Citaat van: NRG op september 02, 2024, 21:33:48

Beetje goedkope reactie. Misschien hadden ze wat transparanter kunnen zijn aangaande de financi?le situatie en de verwachtingen kunnen temperen. Maar dit bestuur heeft ons wel een fantastisch nieuw stadion bezorgd.
Het gaat uiteindelijk om wat erop het veld gebeurd en dat is zeer dramatisch (3 seizoenen tot nu toe al inclusief deze) en Cambuur onwaardig. We gaan het zien wat er dit seizoen van komt.

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2024, 21:34:38
Het gehele bestuur is eindverantwoordelijk. 3e slechte seizoen komt eraan zo. Ben benieuwd waar we in de winterstop staan.
2e