Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Er was budget (zeker twee jaar geleden), de positie van td/tm was al die tijd ingevuld, op de ts werd niet bezuinigd, er is in inmiddels een hoofdscout. Er zijn gewoon geen excuses voor deze ellende.

anderszchristian

Citaat van: Inferno-058 op augustus 31, 2024, 02:24:36
Half afgebouwd stadion
Armoedig elftal
Armoedige technische staf

Hoe vinden jullie zelf dat het gaat?
Is de term overgangsjaar al gevallen?

Stiens

Je kunt niet verwachten dat we bij ingang van het nieuwe stadion direct om de bovenste plaatsen mee gaan doen. Zeker niet met deze selectie. Het nieuwe stadion is de eerste stap, in de komende 3 jaar bouwen we dit hopelijk uit naar promotie en een Eredivisie waardige selectie. Geduld is een schone zaak ook al is dat voor ons als supporters lastig.

papier

 :_spank
Citaat van: De Gast op augustus 31, 2024, 07:57:23
Er was budget (zeker twee jaar geleden), de positie van td/tm was al die tijd ingevuld, op de ts werd niet bezuinigd, er is in inmiddels een hoofdscout. Er zijn gewoon geen excuses voor deze ellende.

Als je het zo simpel wil bekijken kun je ook simpel redeneren. Dat budget is op, dat is er niet meer. Van die hele selectie hebben we werkelijk 1 speler verkocht. Met het geld van Bangura haal je geen vervanger van M?hren, Kallon en Hoedemakers. Met het geld van Smit erbij trouwens ook niet.

Daar komt nog eens bij dat we in een verleden schulden hadden. En jij weet ook dat de inkomsten van de transfers ook deels naar het spelersfonds moesten. Met andere woorden, ondanks de successen zijn e nog steeds bezig met de problemen van het verleden.

Jij weet daarbij ook dat Van de Belt teveel hooi op zijn vork had. Nog los van het feit dat het stadiondossier nog steeds niet volledig klaar is. Lonkt er meer perspectief? Ja? Kun je dat nu direct verwachten? Nee. Als jij het bredere plaatje niet kan zien of niet wil zien/niet wil of kan begrijpen dan kun je je beter druk blijven maken in wedstrijd tropics want dat gaat over een wat kortere termijn en hoef je wat minder na te denken.

De Gast

Er is geen breder plaatje.. ik vrees dat dat leeft in jouw fantasie.

Vlampiep

Citaat van: Stiens op augustus 31, 2024, 08:16:59
Je kunt niet verwachten dat we bij ingang van het nieuwe stadion direct om de bovenste plaatsen mee gaan doen. Zeker niet met deze selectie. Het nieuwe stadion is de eerste stap, in de komende 3 jaar bouwen we dit hopelijk uit naar promotie en een Eredivisie waardige selectie. Geduld is een schone zaak ook al is dat voor ons als supporters lastig.
Helemaal mee eens hoor, maar spelers zonder beleving en kwaliteit waar na een paar wedstrijden de plichtmatigheid afdruipt is niet te accepteren.
Verliezen is inherent aan het voetbal, maar de wijze waarop is bepalend voor een supporter.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op augustus 31, 2024, 08:57:12
Er is geen breder plaatje.. ik vrees dat dat leeft in jouw fantasie.

:zucht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2024, 09:26:42
Helemaal mee eens hoor, maar spelers zonder beleving en kwaliteit waar na een paar wedstrijden de plichtmatigheid afdruipt is niet te accepteren.
Verliezen is inherent aan het voetbal, maar de wijze waarop is bepalend voor een supporter.

Yup

Je wilt 2 dingen als supprter.

1) winnen
2) leuk, aanvallend voetbal met passie

Het 2e kan altijd alleen moet je niet als speler dan niet altijd bezig zijn met de stand op de ranglijst of scorebord, maar gewoon lekker blijven voetballen. Ik weet niet of het gelatenheid is of niet omgaan met druk, maar niet vrij uit spelen heeft met instelling/mentaal te maken en minder met kwaliteit.

DayDreamer

Citaat van: Stiens op augustus 31, 2024, 08:16:59
Je kunt niet verwachten dat we bij ingang van het nieuwe stadion direct om de bovenste plaatsen mee gaan doen. Zeker niet met deze selectie. Het nieuwe stadion is de eerste stap, in de komende 3 jaar bouwen we dit hopelijk uit naar promotie en een Eredivisie waardige selectie. Geduld is een schone zaak ook al is dat voor ons als supporters lastig.

We zitten al zeker 1.5 jaar naar kutvoetbal te kijken, en het lijkt erop dat dit seizoen ook een kutseizoen gaat worden. Promoveren is geen must nog, maar bij de eerste 6 voetballen mag toch zeker wel gevraagd worden als Cambuur zijnde met dit spelersbudget.

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2024, 09:46:36
:zucht

Ok, dus het voetbal en de spelers die we nu zien passen in een breder plaatje?
Dan ben ik gerustgesteld.

Johan058...

Citaat van: Stiens op augustus 31, 2024, 08:16:59
Je kunt niet verwachten dat we bij ingang van het nieuwe stadion direct om de bovenste plaatsen mee gaan doen. Zeker niet met deze selectie. Het nieuwe stadion is de eerste stap, in de komende 3 jaar bouwen we dit hopelijk uit naar promotie en een Eredivisie waardige selectie. Geduld is een schone zaak ook al is dat voor ons als supporters lastig.
Als er nou met passie/strijd en over mijn lijk mentaliteit gevoetbald zou worden zouden we toch een heel eind moeten komen.Het zijn nu ongeleide projectielen in het veld.

Zuid1991

#911
Citaat van: Stiens op augustus 31, 2024, 08:16:59
Je kunt niet verwachten dat we bij ingang van het nieuwe stadion direct om de bovenste plaatsen mee gaan doen. Zeker niet met deze selectie. Het nieuwe stadion is de eerste stap, in de komende 3 jaar bouwen we dit hopelijk uit naar promotie en een Eredivisie waardige selectie. Geduld is een schone zaak ook al is dat voor ons als supporters lastig.

Geduld is iets wat we in al die jaren hebben moeten ?leren? maar als je dit leest:

Competitiereeks Cambuur vanaf 1-1-2024:

21 wedstrijden - 4 * winst - 4 * gelijk - 13 * verloren.

Dan is dit geen geduld meer maar gewoon in en in: TRIEST


D.H.Skolten

Wat is nou eigenlijk het plan van Cambuur? Waar willen ze naartoe en binnen welk tijdsbestek? Is er een bepaalde visie? Of is het gewoon hopen op het beste zonder een duidelijke visie?

Destroyer

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 31, 2024, 12:29:42
Wat is nou eigenlijk het plan van Cambuur? Waar willen ze naartoe en binnen welk tijdsbestek? Is er een bepaalde visie? Of is het gewoon hopen op het beste zonder een duidelijke visie?

Is toch al vaak gezegd? Binnen drie jaar eredivisie met aantrekkelijk voetbal!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Citaat van: Destroyer op augustus 31, 2024, 13:22:57
Is toch al vaak gezegd? Binnen drie jaar eredivisie met aantrekkelijk voetbal!
Wanneer willen ze daarmee beginnen dan?  :wall