Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Is de kantinejuffrouw algemeen directeur? Misschien waar jij werkt.

We hebben nog ruim een week om te kunnen vaststellen of dit rampseizoen 3 wordt of niet. Over 5 jaar en na nog eens 5 rampseizoenen met een halfleeg stadion deze discussie dan maar eens opstarten of is dat dan weer te laat?

Als jouw product slecht scoort kom je vroeg of laat op dit niveau uit. Hier begint het voetbal dat we nu op de mat zien.


wiekie1969

Wegkijken, daar binne ze heel goed in bij de club. Jarenlang wanbeleid op technisch gebied en een drama scouting dus verlies je nu van clubs als Top Oss en Helmond Sport. Triest.

DayDreamer

Lambooij had aangegeven bij de laatste speler dat dit het in principe is, dat betekent dat we zo goed als door het spelersbudget zijn lijkt me.
Als dat zo is, is er slecht ingekocht, helemaal omdat er is aangeven dat Kooij ook nog wat actie zou doen in het spelersbudget.
Met dit voetbal haken de "nieuwe supporters" snel af. Cambuur moet blij wezen dat het al veel seizoenskaarten heeft verkocht, want lossen kaarten zullen er in de loop van het seizoen met dit voetbal niet verkocht worden.

Bankzitter

Bersgsma zal sowieso wegggaan. Raar verhaal dat die al wedstrijden wel op de loonlijst staat maar niet bij de selectie.
Maar daar komt nog geld van vrij.

Specuveter

Moet ook maar een club zijn die hem wil hebben?

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2024, 11:46:51
Bersgsma zal sowieso wegggaan. Raar verhaal dat die al wedstrijden wel op de loonlijst staat maar niet bij de selectie.
Maar daar komt nog geld van vrij.
Zat gisteren op de bank

Bankzitter

OK, dan had ik dat gemist. Maar er moet wel een CV weg want met de komst van Casas hebben we er teveel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Bankzitter


Galdiano

Citaat van: DayDreamer op augustus 24, 2024, 10:35:51
Lambooij had aangegeven bij de laatste speler dat dit het in principe is, dat betekent dat we zo goed als door het spelersbudget zijn lijkt me.

Geloof je dat na jaren nog steeds? Dat zeggen ze altijd. Er gaat nog genoeg gebeuren. Ook al zou Smit niet vertrekken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Motie van wantrouwen voor dit bestuur wat mij betreft. Tijd voor een frisse wind. Ze krijgen het niet meer op de rit.

Stanley

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2024, 21:56:10
Motie van wantrouwen voor dit bestuur wat mij betreft. Tijd voor een frisse wind. Ze krijgen het niet meer op de rit.
Je bent behoorlijk in de warrie, met een heel slecht geheugen.Je kan beter NAC suporter worden? Wat een onzin!,

Inferno-058

Half afgebouwd stadion
Armoedig elftal
Armoedige technische staf

Hoe vinden jullie zelf dat het gaat?

Bankzitter

De Graaf is commercieel een topper en vertegenwoordigt de club geweldig.
Maar wie er verder in het bestuur het voetballende stuk verzorgt? geen idee.
Vroeger was dat vd Belt, is nooit goed ingevuld meer lijkt het.






papier

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2024, 07:27:31
De Graaf is commercieel een topper en vertegenwoordigt de club geweldig.
Maar wie er verder in het bestuur het voetballende stuk verzorgt? geen idee.
Vroeger was dat vd Belt, is nooit goed ingevuld meer lijkt het.

Vorig seizoen TD Reijnen, nu TM Lambooij. Daarvoor nog even Booy en voor de rest inderdaad de usual suspects. De ontwikkelingen als club zowel in groei mbt faciliteiten, financi?n en bestuurlijke posities. Als technisch met jeugdopleiding, scouting en technisch management. Dit zijn ontwikkelingen die je niet moet beoordelen op een moment, niet over een periode van 3 jaar maar over langere tijd. Ik ben er van overtuigd dat het goed op orde hebben van deze zaken uiteindelijk gaat leiden tot betere sportieve prestaties op het veld.

Er zijn over de afgelopen 10 jaar legio goede ontwikkelingen te zien, met name op het gebied van zaken die los staan van het sportieve. Waarbij we ook sportieve successen hebben gekend. Maar het sportieve is veel grilliger. Door de groei op andere zaken, zoals nu het nieuwe stadion, hebben we snel de verwachting dat daar bepaalde prestaties bij horen. Maar een causaal verband is het niet, en datzelfde geldt voor sommige goede prestaties uit het verleden die eigenlijk alleen ook meer aantonen dat sportieve prestaties grilliger zijn.