Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: papier op maart 12, 2024, 11:39:52
Nog even een blik geworpen op Wikipedia/google:

1. Ard de Graaf is sinds 2011 in dienst bij Cambuur, Vd Belt vanaf 2009. Laten we dus maar zeggen dat ze er pak hem beet 15 jaar zitten.
2. Cambuur bestaat nu zo'n 60 jaar, 25% daarvan dus onder Vd Belt/De Graaf.
3. In al die jaren hebben we 9 seizoenen eredivisie gespeeld en zijn we 3 keer (4 eigenlijk) kampioen geweest
4. Dus hoewel deze gasten pas 25% van het clubbestaan aan het roer staan hebben ze 66% van alle kampioenschappen en 50% van alle promoties mede mogelijk gemaakt. En daarbij ook meer dan de helft van alle eredivisieseizoenen.

Bovenstaande weten de supporters die al jaren bij de club komen.
Sommige supporters kijken alleen naar de laatste anderhalf jaar. Is mijn mening.
|:)

Robinho

respect voor beide heren! Knap stukje werk om het stadion toch rond te krijgen en daarmee vooruit te kunnen

michello

Citaat van: papier op maart 12, 2024, 11:39:52
Nog even een blik geworpen op Wikipedia/google:

1. Ard de Graaf is sinds 2011 in dienst bij Cambuur, Vd Belt vanaf 2009. Laten we dus maar zeggen dat ze er pak hem beet 15 jaar zitten.
2. Cambuur bestaat nu zo'n 60 jaar, 25% daarvan dus onder Vd Belt/De Graaf.
3. In al die jaren hebben we 9 seizoenen eredivisie gespeeld en zijn we 3 keer (4 eigenlijk) kampioen geweest
4. Dus hoewel deze gasten pas 25% van het clubbestaan aan het roer staan hebben ze 66% van alle kampioenschappen en 50% van alle promoties mede mogelijk gemaakt. En daarbij ook meer dan de helft van alle eredivisieseizoenen.

Dit is gezien onze huidige mogelijkheden een wereldprestatie. En dan vergeet je eigenlijk nog het realiseren van het stadion vanaf het begin tot het eind.

Noordcambuur

Citaat van: Robinho op maart 12, 2024, 12:12:55
respect voor beide heren! Knap stukje werk om het stadion toch rond te krijgen en daarmee vooruit te kunnen
kijk eens in Rotterdam hoelang zijn ze bezig met een nieuw stadion.

denistel

Citaat van: papier op maart 12, 2024, 11:39:52
Nog even een blik geworpen op Wikipedia/google:

1. Ard de Graaf is sinds 2011 in dienst bij Cambuur, Vd Belt vanaf 2009. Laten we dus maar zeggen dat ze er pak hem beet 15 jaar zitten.
2. Cambuur bestaat nu zo'n 60 jaar, 25% daarvan dus onder Vd Belt/De Graaf.
3. In al die jaren hebben we 9 seizoenen eredivisie gespeeld en zijn we 3 keer (4 eigenlijk) kampioen geweest
4. Dus hoewel deze gasten pas 25% van het clubbestaan aan het roer staan hebben ze 66% van alle kampioenschappen en 50% van alle promoties mede mogelijk gemaakt. En daarbij ook meer dan de helft van alle eredivisieseizoenen.

mannen verdienen 110% steun vind ik niet alles zal altijd goed gaan maar ze hebben ontzettend
veel goed werk gedaan en als we 1 keer in het nieuwe stadion zitten kunnen we ook weer verder denken
en een sterk team bouwen.

sunderland

Citaat van: papier op maart 12, 2024, 08:32:52
Dit bestuur heeft voldoende laten zien om krediet te krijgen, net als Henk de Jong. Het seizoen onder Hake was ook klote, daarna hebben we prachtige seizoenen gehad. Nu weer kut, straks weer mooie. Dat hoort ook bij een club als Cambuur, beetje re?el blijven. En dan zag ik nog ergens een referentie richting de recordtransfer van Vd Water wat met de kennis van nu natuurlijk een absolute kuttransfer is. Maar beschouwd, deze transfer is gemaakt vanuit een positie die we niet eerder hadden. Een met een positief eigen vermogen waarbij je dus een gok kan wagen met de hoop dat die je verder brengt. Dat dat niet goed gaat en het technische beleid beter moet daar zijn ze zich wel van bewust. Dat een Reijnen dan A niet functioneert en B onvoldoende verantwoordelijkheid voelt om bij te dragen is ook kut maar kunnen we dat het bestuur verwijten? Volgens mij waren er best veel mensen blij met zijn komst, al vond ik het wel discutabel gezien zijn ervaring.
mooi omschreven. Ben nog steeds van mening dat het niet had gehoeven. Verkeerde trainer aangesteld. Ja weet het  :D daar is die weer 8)

papier

Citaat van: sunderland op maart 12, 2024, 13:47:32
mooi omschreven. Ben nog steeds van mening dat het niet had gehoeven. Verkeerde trainer aangesteld. Ja weet het  :D daar is die weer 8)

Net als met Vd Water, Hake en nog wat andere spelers was er best wat voor te zeggen. Maar goed uitgepakt heeft het zeker niet, jammer voor alle partijen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#832
Citaat van: papier op maart 12, 2024, 11:39:52
Nog even een blik geworpen op Wikipedia/google:

1. Ard de Graaf is sinds 2011 in dienst bij Cambuur, Vd Belt vanaf 2009. Laten we dus maar zeggen dat ze er pak hem beet 15 jaar zitten.
2. Cambuur bestaat nu zo'n 60 jaar, 25% daarvan dus onder Vd Belt/De Graaf.
3. In al die jaren hebben we 9 seizoenen eredivisie gespeeld en zijn we 3 keer (4 eigenlijk) kampioen geweest
4. Dus hoewel deze gasten pas 25% van het clubbestaan aan het roer staan hebben ze 66% van alle kampioenschappen en 50% van alle promoties mede mogelijk gemaakt. En daarbij ook meer dan de helft van alle eredivisieseizoenen.

Helemaal eens en dan nog het volgende: bij die drie promoties was Henk bij 3 van de 3 betrokken, bij de 5 erdivisiejaren was hij bij 5 van de 5 betrokken. Op technisch gebied is het aantrekken, belangrijk maken en verantwoordelijk maken van Henk hun grootste prestatie.
Henk, held, bedankt

janou

Citaat van: papier op maart 12, 2024, 14:23:17
Net als met Vd Water, Hake en nog wat andere spelers was er best wat voor te zeggen. Maar goed uitgepakt heeft het zeker niet, jammer voor alle partijen.

Ik denk zelfs dat Hake met de beschikbare selectie prima heeft gepresteerd. Dat was ook vaak een drama zeg. Mbende, Schindler, Schils, Boerlage.

De Gast

Citaat van: papier op maart 12, 2024, 11:39:52
Nog even een blik geworpen op Wikipedia/google:

1. Ard de Graaf is sinds 2011 in dienst bij Cambuur, Vd Belt vanaf 2009. Laten we dus maar zeggen dat ze er pak hem beet 15 jaar zitten.
2. Cambuur bestaat nu zo'n 60 jaar, 25% daarvan dus onder Vd Belt/De Graaf.
3. In al die jaren hebben we 9 seizoenen eredivisie gespeeld en zijn we 3 keer (4 eigenlijk) kampioen geweest
4. Dus hoewel deze gasten pas 25% van het clubbestaan aan het roer staan hebben ze 66% van alle kampioenschappen en 50% van alle promoties mede mogelijk gemaakt. En daarbij ook meer dan de helft van alle eredivisieseizoenen.

Hmm klopt dit wel  :?

sunderland

Citaat van: janou op maart 12, 2024, 15:51:34
Ik denk zelfs dat Hake met de beschikbare selectie prima heeft gepresteerd. Dat was ook vaak een drama zeg. Mbende, Schindler, Schils, Boerlage.
de pijl snelle Schindler en Mbende de uitsmijter en Schils met sien nuvere kop :_schater

papier

Citaat van: De Gast op maart 12, 2024, 16:39:18
Hmm klopt dit wel  :?

Niet kampioen in de eredivisie XD

Zag op Wikipedia 4 eerste plekken in de eerste divisie en een tweede plek. Op 4 van die 5 gevallen volgde promotie naar de eredivisie (die ene ivm corona niet).

papier

Citaat van: janou op maart 12, 2024, 15:51:34
Ik denk zelfs dat Hake met de beschikbare selectie prima heeft gepresteerd. Dat was ook vaak een drama zeg. Mbende, Schindler, Schils, Boerlage.

Dat klopt wel maar erg leek spel dat zagen we niet. Het is vaak zat slechter geweest maar ging ik met meer plezier naar het stadion. Zal ook met het verwachtingspatroon te maken hebben natuurlijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op maart 12, 2024, 16:39:18
Hmm klopt dit wel  :?
Staat ietwat onduidelijk maar gaat om de hele 60 jarige historie. 1x nacompetitie, 3x kampioen (1x corona)
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: janou op maart 12, 2024, 15:51:34
Ik denk zelfs dat Hake met de beschikbare selectie prima heeft gepresteerd. Dat was ook vaak een drama zeg. Mbende, Schindler, Schils, Boerlage.
Mbende was een legend