Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Poetser op maart 05, 2024, 08:29:07
Dit dus.

Mensen lijken te vergeten dat we nog niet zo heel lang geleden met 3000 man in het stadion zaten en Arnold Herder op de rechtshalf stond met Thijs fucking Houwing in de spits.

Niet zo lang geleden? Man dit is al 20 jaar terug in de tijd. Had t allang verdrongen  :koffie

michello

Citaat van: PePe op maart 05, 2024, 09:21:41
Als we zo doorgaan, dan zitten er binnenkort weer 3000 man, in het nieuwe stadion waar 15.000 in kunnen.

Andere tijden en onze budgetten zullen fors hoger zijn dan toendertijd. Besef nou even dat we als club gaan evolueren en er sprongen op vooruit zullen gaan. Uiteindelijk zien we dat ook terug op het veld daar ben ik van overtuigd.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 05, 2024, 09:45:41
en Pama ging voor dames voetbal?
hij heeft mij toen verteld dat hij idd het dames voetbal naar Leeuwarden wou halen met betrekking op de toen opgezette eredivisie voor vrouwen. De knjb wou dat niet en heeft zijn hele visie en geschreven stuk doorgespeeld naar Dkv. Hij was daarin al ver vooruit in Nederland door zijn voetbalscholen in Amerika waarmee hij enorm veel geld had verdiend

Grijskijkert

Citaat van: michello op maart 05, 2024, 10:03:52
Andere tijden en onze budgetten zullen fors hoger zijn dan toendertijd. Besef nou even dat we als club gaan evolueren en er sprongen op vooruit zullen gaan. Uiteindelijk zien we dat ook terug op het veld daar ben ik van overtuigd.
En dit word onderbouwd door de directie en RVC...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 05, 2024, 10:16:06
hij heeft mij toen verteld dat hij idd het dames voetbal naar Leeuwarden wou halen met betrekking op de toen opgezette eredivisie voor vrouwen. De knjb wou dat niet en heeft zijn hele visie en geschreven stuk doorgespeeld naar Dkv. Hij was daarin al ver vooruit in Nederland door zijn voetbalscholen in Amerika waarmee hij enorm veel geld had verdiend
oke dat is nieuw van mij bedankt Sunderland

De Gast

Bernardo

Waar blijft die nieuwe TM/TD? :O

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op maart 08, 2024, 22:43:14
Waar blijft die nieuwe TM/TD? :O
die heeft er geen zin meer in?.

oost

Nu wordt het hoogtijd de selectie te gaan renoveren.
Het stadion staat en de financiering rond.
Nu beginnen waar het echt omdraaide en dat is voetbal :_spank

Inferno-058

Tijd om in de spiegel te kijken. Wat hebben ze er een ellende van gemaakt.

Whoestemen

Zelden zoveel kortzichtigheid gelezen als nu. Het bestuur heeft jaren goede dingen gedaan. Een kutbestuur was het enige dat ik van Cambuur kende, van financi?le wanorde tot afdankertjes van DKV en van bijna failliet tot onge?nteresseerde passanten. Dit bestuur is samen met Cambuur gegroeid en dat gaat met vallen en opstaan, maar vergeet niet dat we de mooiste jaren samen hebben beleefd. Ard vond ik eerst weinig uitstraling hebben, maar is gewoon een verstandige kerel waar je op kunt bouwen. Iemand van buiten die zich steeds meer verbonden is gaan voelen met de club. Gerald idem, plus het feit dat die man echt ruimte heeft gecre?erd om uiteindelijk weer successen te boeken. Geen rare investeerders en andere ellende. Gewoon passend bij onze prachtige club. Betrokken en geen passanten.

Ondanks dat het nu kut gaat hebben we wel tweewekelijks een vol stadion, met Henk een boegbeeld van een trainer die echt wel wat kan met een betere groep spelers. En daarnaast komt het stadion er echt aan, dat was een strijd op zichzelf.

Kritisch zijn mag en moet altijd, maar laten we een beetje realistisch blijven. Samen vallen er weer opstaan. Te beginnen met een goede TD en veel nieuwe spelers. En ja, ook ik zit op m?n taks als het gaat om ?jongens hebben lekker getraind?, maar ik houd ook van die vent. Henk de Jong ole ole!

Juist nu achter de club staan en geen ellende cre?ren die niet nodig is. Als je vandaag accepteert dat dit seizoen afgelopen is kun je vanaf morgen als scout voor volgend seizoen op de tribune gaan zitten. En als alles toch ineens gaat lopen (pas nu is er weer tijd op fatsoenlijk te trainen) is dat mooi meegenomen.

PS Fuck de samenwerking met Unibet.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Whoestemen op maart 11, 2024, 22:14:43
Zelden zoveel kortzichtigheid gelezen als nu. Het bestuur heeft jaren goede dingen gedaan. Een kutbestuur was het enige dat ik van Cambuur kende, van financi?le wanorde tot afdankertjes van DKV en van bijna failliet tot onge?nteresseerde passanten. Dit bestuur is samen met Cambuur gegroeid en dat gaat met vallen en opstaan, maar vergeet niet dat we de mooiste jaren samen hebben beleefd. Ard vond ik eerst weinig uitstraling hebben, maar is gewoon een verstandige kerel waar je op kunt bouwen. Iemand van buiten die zich steeds meer verbonden is gaan voelen met de club. Gerald idem, plus het feit dat die man echt ruimte heeft gecre?erd om uiteindelijk weer successen te boeken. Geen rare investeerders en andere ellende. Gewoon passend bij onze prachtige club. Betrokken en geen passanten.

Ondanks dat het nu kut gaat hebben we wel tweewekelijks een vol stadion, met Henk een boegbeeld van een trainer die echt wel wat kan met een betere groep spelers. En daarnaast komt het stadion er echt aan, dat was een strijd op zichzelf.

Kritisch zijn mag en moet altijd, maar laten we een beetje realistisch blijven. Samen vallen er weer opstaan. Te beginnen met een goede TD en veel nieuwe spelers. En ja, ook ik zit op m?n taks als het gaat om ?jongens hebben lekker getraind?, maar ik houd ook van die vent. Henk de Jong ole ole!

Juist nu achter de club staan en geen ellende cre?ren die niet nodig is. Als je vandaag accepteert dat dit seizoen afgelopen is kun je vanaf morgen als scout voor volgend seizoen op de tribune gaan zitten. En als alles toch ineens gaat lopen (pas nu is er weer tijd op fatsoenlijk te trainen) is dat mooi meegenomen.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
|:) |:) |:) |:) |:) |:)

En daarom gaan we lekker naar AZ uit :proost
Henk, held, bedankt

De Gast

Citaat van: Whoestemen op maart 11, 2024, 22:14:43

Die laatste snap ik niet helemaal  :? Of is het mode dit te roepen.

Mooi stukje voor de rest. Maar op een bepaald moment is het vertrouwen gewoon weg dat ze het sportief weer op de rit krijgen. En Ard prima kerel natuurlijk maar ook een stapje financieel terugdoen bij degradatie dat kon dan weer niet. Ik zie daar de verbondenheid niet in.

papier

Dit bestuur heeft voldoende laten zien om krediet te krijgen, net als Henk de Jong. Het seizoen onder Hake was ook klote, daarna hebben we prachtige seizoenen gehad. Nu weer kut, straks weer mooie. Dat hoort ook bij een club als Cambuur, beetje re?el blijven. En dan zag ik nog ergens een referentie richting de recordtransfer van Vd Water wat met de kennis van nu natuurlijk een absolute kuttransfer is. Maar beschouwd, deze transfer is gemaakt vanuit een positie die we niet eerder hadden. Een met een positief eigen vermogen waarbij je dus een gok kan wagen met de hoop dat die je verder brengt. Dat dat niet goed gaat en het technische beleid beter moet daar zijn ze zich wel van bewust. Dat een Reijnen dan A niet functioneert en B onvoldoende verantwoordelijkheid voelt om bij te dragen is ook kut maar kunnen we dat het bestuur verwijten? Volgens mij waren er best veel mensen blij met zijn komst, al vond ik het wel discutabel gezien zijn ervaring.

papier

Nog even een blik geworpen op Wikipedia/google:

1. Ard de Graaf is sinds 2011 in dienst bij Cambuur, Vd Belt vanaf 2009. Laten we dus maar zeggen dat ze er pak hem beet 15 jaar zitten.
2. Cambuur bestaat nu zo'n 60 jaar, 25% daarvan dus onder Vd Belt/De Graaf.
3. In al die jaren hebben we 9 seizoenen eredivisie gespeeld en zijn we 3 keer (4 eigenlijk) kampioen geweest
4. Dus hoewel deze gasten pas 25% van het clubbestaan aan het roer staan hebben ze 66% van alle kampioenschappen en 50% van alle promoties mede mogelijk gemaakt. En daarbij ook meer dan de helft van alle eredivisieseizoenen.