Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2024, 17:04:11
Waar baseer je dit op?
nou Grijskijkert met steeds hogere lasten moet je toch ergens je geld weghalen
Paar weken geleden 6 miljoen tekort lening bij de gemeente.
Nu komen we weer tekort van 13.5 miljoen en het stadion is nog niet eens af er komen straks nog meer kosten achter weg.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Poetser op januari 30, 2024, 17:13:24


Al ben ik wel benieuwd hoe het is om dom te zijn. Volgens mij is het leven dan een stuk minder ingewikkeld  8P

Nou dan is het voor jou vast ook niet zo ingewikkeld met dit soort opmerkingen. :zucht

Bankzitter

#752
De inkomsten stijgen toch ook met betere sponsorcontracten, hogere recettes ect. En er komt meer geld van ESPN.
En hopelijk een keer goed verkopen van zelfopgeleide jeugd... we hebben er nu een paar die allemaal goed vastliggen.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2024, 19:19:21
nou Grijskijkert met steeds hogere lasten moet je toch ergens je geld weghalen
Paar weken geleden 6 miljoen tekort lening bij de gemeente.
Nu komen we weer tekort van 13.5 miljoen en het stadion is nog niet eens af er komen straks nog meer kosten achter weg.
Hogere inkomsten, 6 miljoen van de gemeente blijft er 7,75 over, waar intern al afspraken over zijn(het clubje mensen die erop tegen zijn dat we in een on af stadion beginnen). Volgend jaar hebben we meer spelersbegroting en wordt de komende jaren alleen maar meer. Totale begroting gaat in fases naar 14 miljoen en de spelersbegroting groeit dan mee.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Toch wel benieuwd hoe dat straks zal gaan. Op een gegeven moment staan de tribunes met stoeltjes, doet het licht het en ligt er een grasmat.
Dan gaan we eens een wedstrijdje spelen met de jeugd in dat stadion en dan ook eens een oefenwedstrijd met publiek erbij. En als dat testen met oefenwedstrijden goed gaat, dan raakt iedereen enthousiast en wil iedereen zo snel mogelijk over, behalve dat clubje sponsoren die dat wil tegenhouden... . Als de geest uit de fles is , wordt het lastig die weer terug te krijgen , zeg maar.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op januari 30, 2024, 19:44:13
Toch wel benieuwd hoe dat straks zal gaan. Op een gegeven moment staan de tribunes met stoeltjes, doet het licht het en ligt er een grasmat.
Dan gaan we eens een wedstrijdje spelen met de jeugd in dat stadion en dan ook eens een oefenwedstrijd met publiek erbij. En als dat testen met oefenwedstrijden goed gaat, dan raakt iedereen enthousiast en wil iedereen zo snel mogelijk over, behalve dat clubje sponsoren die dat wil tegenhouden... . Als de geest uit de fles is , wordt het lastig die weer terug te krijgen , zeg maar.
Er wordt nagedacht over 24uur(ploegendienst) afbouw zodat we in augustus in het stadion kunnen spelen.
IN HENK WE TRUST!!!

roepieh

ze moeten wat minder denken en wat meer doen!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2024, 20:21:46
Er wordt nagedacht over 24uur(ploegendienst) afbouw zodat we in augustus in het stadion kunnen spelen.
augustus? de vakantie noord begint erg laat dus iedereen is nog op vakantie tot half augustus

oost

#758
Laat ik voorop stellen dat het echt ontzettend knap is dat ze een nieuwe stadion hebben weten te realiseren  _O_

Echter op het vlak van voetbal is het echt schrijnend.
Door selecteren en knappe selectie samenstellen moet toch te doen zijn. Wij zijn de laaste jaren afgeleden naar een zeer bedenkelijk niveautje.
Wat je kan vergelijken met de tijd dat henk zijn debuut maakte tegen Almere. Met een 'gouden' toekomst voor je zou je toch verwachten dat er nu ook wat op het veld staat? 265 euro voor een seizoenkaart en waar kijken wij naar? Fucking poll en een van der meer.
Als ik naar dat niveau wil kijken ga ik wel naar blauw wit. Hopelijk dat ze in de zomer dit ook zien en wel serieus met de selectie aan het werk gaan.  :0=  dit kan zo echt niet langer

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2024, 19:19:21
nou Grijskijkert met steeds hogere lasten moet je toch ergens je geld weghalen
Paar weken geleden 6 miljoen tekort lening bij de gemeente.
Nu komen we weer tekort van 13.5 miljoen en het stadion is nog niet eens af er komen straks nog meer kosten achter weg.

van die 13.5 miljoen magst 40.000 euro afhale ast do bereid bist om dat gras gratis te maaien :y 8P

Sakas

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2024, 19:19:21
nou Grijskijkert met steeds hogere lasten moet je toch ergens je geld weghalen
Paar weken geleden 6 miljoen tekort lening bij de gemeente.
Nu komen we weer tekort van 13.5 miljoen en het stadion is nog niet eens af er komen straks nog meer kosten achter weg.

Die 13,5 is inclusief de garantstelling van de gemeente, dus die 13,5 komt er niet nog eens bovenop!. En welk bouw proces blijft binnen begroting afgelopen 20 jaar? Geen een als je het mij vraagt! hier is al lang op geanticipeerd door Cambuur. Weer een stukje goede journalistiek die probeert Cambuur in een negatief daglicht te zetten. Heb een beetje vertrouwen in ons Cambuur en het bestuur!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op januari 30, 2024, 22:30:30
van die 13.5 miljoen magst 40.000 euro afhale ast do bereid bist om dat gras gratis te maaien :y 8P
haha lullo ik ben straks 60 uur in de week met Cambuur bezig :y :y

janou

#762
Citaat van: oost op januari 30, 2024, 21:55:56
Laat ik voorop stellen dat het echt ontzettend knap is dat ze een nieuwe stadion hebben weten te realiseren  _O_

Echter op het vlak van voetbal is het echt schrijnend.
Door selecteren en knappe selectie samenstellen moet toch te doen zijn. Wij zijn de laaste jaren afgeleden naar een zeer bedenkelijk niveautje.
Wat je kan vergelijken met de tijd dat henk zijn debuut maakte tegen Almere. Met een 'gouden' toekomst voor je zou je toch verwachten dat er nu ook wat op het veld staat? 265 euro voor een seizoenkaart en waar kijken wij naar? Fucking poll en een van der meer.
Als ik naar dat niveau wil kijken ga ik wel naar blauw wit. Hopelijk dat ze in de zomer dit ook zien en wel serieus met de selectie aan het werk gaan.  :0=  dit kan zo echt niet langer

Nee het is juist andersom. Wij zijn de laatste jaren vooral heel erg verwend. Dit is gewoon de plek waar Cambuur nu staat. Dat het verwachtingsniveau is dat wij makkelijk promoveren of elke week de pannen van het dak spelen, is gewoon niet realistisch. Hebben een aantal spelers in de selectie met talent, maar de selectie is gewoon heel smal. Maar dat kan je met het huidige budget niet verwachten. Hebben ook gewoon pech met de blessure van Caschili bijv.

anderszchristian

Citaat van: janou op januari 31, 2024, 13:38:57
Nee het is juist andersom. Wij zijn de laatste jaren vooral heel erg verwend. Dit is gewoon de plek waar Cambuur nu staat. Dat het verwachtingsniveau is dat wij makkelijk promoveren of elke week de pannen van het dak spelen, is gewoon niet realistisch. Hebben een aantal spelers in de selectie met talent, maar de selectie is gewoon heel smal. Maar dat kan je met het huidige budget niet verwachten. Hebben ook gewoon pech met de blessure van Caschili bijv.
Zo is het. We hebben een half jaar Eredivisie gehad waar letterlijk alles heeft meegezeten en onze kant op viel. Voor velen is dit echter de lat geworden voor dit Cambuur maar dat is gewoon niet realistisch met ons budget. Die twee promotie jaren daarvoor was je zonder Muhren ook gewoon in de middenmoot KKD ge?indigd.

Bankzitter

Over de afgelopen 11 jaar vaker goede dan slechte seizoenen:

12/13 kampioen KDD goed
13/14 12e eredivisie, zeer goed
14/15 12e eredivisie, zeer goed
15/16 Degradatie, slecht
16/17 3e, geen promotie, goed
17/18 8e, NC, matig
18/19 10e, slecht
19/20 kampioen, goed
20/21 kampioen, record punten, zeer goed
21/22 9e eredivisie zeer goed
22/23 degradatie, slecht

En eigenlijk nooit saaie seizoenen, met uitzondering van Haake wellicht.