Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

michello

Ik begrijp ook niet dat ze de positie van TD niet zsm willen opvullen. Belangrijkste functie van de club.

fred

Citaat van: sunderland op januari 30, 2024, 10:14:33
Haal Sandor erbij.

De beste man heeft hier helemaal geen tijd voor....

Grijskijkert

Citaat van: michello op januari 30, 2024, 10:23:18
Ik begrijp ook niet dat ze de positie van TD niet zsm willen opvullen. Belangrijkste functie van de club.
Vacante functie bedoel je toch?
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2024, 10:31:04
Vacante functie bedoel je toch?

Ja beiden. Een TD met een goed netwerk is goud waard. Dat we onze scouting moeten opwaarderen weten we en gaat hopelijk snel gebeuren.

papier

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2024, 10:31:04
Vacante functie bedoel je toch?

En ook belangrijkste dus eens met Michello. Uiteindelijk is voetbal de core-business. Goed voetbal/resulaten zorgt voor een vol stadion. Niet wifi, schone toiletten en goede catering. Uiteindelijk zorgt goed voetbal voor exposure en ben je daarom aantrekkelijk voor sponsoren. Die komen ook niet omdat we ineens skyboxen hebben die moeten hun klanten ook wat bieden.

Vlampiep

Citaat van: papier op januari 30, 2024, 10:39:20
En ook belangrijkste dus eens met Michello. Uiteindelijk is voetbal de core-business. Goed voetbal/resulaten zorgt voor een vol stadion. Niet wifi, schone toiletten en goede catering. Uiteindelijk zorgt goed voetbal voor exposure en ben je daarom aantrekkelijk voor sponsoren. Die komen ook niet omdat we ineens skyboxen hebben die moeten hun klanten ook wat bieden.
De club heeft de visie dat met een nieuw stadion voldoende sponsering wordt binnen gehaald.
Als er geen attractief voetbal op de mat wordt gelegd, is het een zekerheid dan er geen voldoende financi?le ruimte komt door sponsering en seizoenskaarten.

PePe

Cambuur moet het op het veld laten zien, zo niet dan zakken we als club op de ranglijst.
Ze zijn te veel met het nieuwe stadion bezig.

DayDreamer

Dat nieuwe stadion kost zo verschrikkelijk veel meer geld dan ze begroot hadden, dat ze nu proberen te besparen op een TD en de selectie, alles gaat naar de tekorten van dat nieuwe stadion.

Het moest een stadion worden die niet als een financiele strop om Cambuur heen moest hangen, dat zelfs in de 1e divisie goed betaalbaar moest zijn, met genoeg geld voor de selectie.
Ik krijg steeds meer het idee met al die tekorten in die bouw en al die leningen die ze erbij moeten hebben dat het straks juist wel als een molensteen om de nek van Cambuur hangt. Straks een reteduur stadion qua huur en financiele verplichtingen en een selectie die sportief failliet is, ik houd mijn hart vast, het was iets om naar uit te kijken, maar ai ai ai

Noordcambuur

Dan kun je nog klaarmaken wat er op het veld staat in het nieuwe seizoen  :_schater
Het wordt volgend seizoen nog minder en de jaren daarna ook.

roepieh

Citaat van: DayDreamer op januari 30, 2024, 14:08:49
Dat nieuwe stadion kost zo verschrikkelijk veel meer geld dan ze begroot hadden, dat ze nu proberen te besparen op een TD en de selectie, alles gaat naar de tekorten van dat nieuwe stadion.

Het moest een stadion worden die niet als een financiele strop om Cambuur heen moest hangen, dat zelfs in de 1e divisie goed betaalbaar moest zijn, met genoeg geld voor de selectie.
Ik krijg steeds meer het idee met al die tekorten in die bouw en al die leningen die ze erbij moeten hebben dat het straks juist wel als een molensteen om de nek van Cambuur hangt. Straks een reteduur stadion qua huur en financiele verplichtingen en een selectie die sportief failliet is, ik houd mijn hart vast, het was iets om naar uit te kijken, maar ai ai ai

Hoewel ik ook van mening ben dat het stadiondossier niet adequaat opgepakt lijkt te worden... Wat was het alternatief dan? Blijven zitten in het krot waar we nu in zitten? Dan kan je net zo goed er mee stoppen.

PePe

Allemaal de schuld van Poetin. Door de oorlog is alles erg duur geworden.

bommel

Citaat van: roepieh op januari 30, 2024, 14:23:28
Hoewel ik ook van mening ben dat het stadiondossier niet adequaat opgepakt lijkt te worden... Wat was het alternatief dan? Blijven zitten in het krot waar we nu in zitten? Dan kan je net zo goed er mee stoppen.

Grond is al verkocht dus we mutte weg

roepieh

gelukkig wel..die oude troep ben ik meer dan zat

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2024, 14:22:47
Dan kun je nog klaarmaken wat er op het veld staat in het nieuwe seizoen  :_schater
Het wordt volgend seizoen nog minder en de jaren daarna ook.
Waar baseer je dit op?
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2024, 17:04:11
Waar baseer je dit op?

Op gisteravond.

Denk ik.

Maar ik kan niet kijken in het brein van Noordcambuur.

Al ben ik wel benieuwd hoe het is om dom te zijn. Volgens mij is het leven dan een stuk minder ingewikkeld  8P