Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op januari 03, 2024, 11:22:51
Ik bedoel M. de Jong...

Is zij echt een dkv?er? Ik hev een hoop aan te merken op haar als watcher, maar van dkv sympathie?n ken ik haar niet betichte, maar miskien weestou iets wat ik niet weet.
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op januari 03, 2024, 19:48:57
Is zij echt een dkv?er? Ik hev een hoop aan te merken op haar als watcher, maar van dkv sympathie?n ken ik haar niet betichte, maar miskien weestou iets wat ik niet weet.
Jaren een sk daar en was ook H'veen watcher als S. de Vries er niet was..
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Kent skele juh.

EdsjeSCC

Ik vind het vooral een waardeloos figuur. Stukjes die ze schrijft en hoe ze de podcast doet, tenenkrommend

Vlampiep

Of mevrouw de Jong over voldoende journalistieke capaciteiten beschikt kan ik niet beoordelen, maar haar inbreng in de potcast is nihil en stuitend.

YellowBlue

Citaat van: EdsjeSCC op januari 03, 2024, 23:35:45
Ik vind het vooral een waardeloos figuur. Stukjes die ze schrijft en hoe ze de podcast doet, tenenkrommend

Waar haar voorganger(s) de onderwerpen aandroegen en vooral Rene vd Weij liet praten, is zij constant aan het woord met meestal niets toevoegende randzaken. Tenenkrommend inderdaad.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op januari 04, 2024, 09:16:49
Waar haar voorganger(s) de onderwerpen aandroegen en vooral Rene vd Weij liet praten, is zij constant aan het woord met meestal niets toevoegende randzaken. Tenenkrommend inderdaad.
tis wel een vrouw en dat is tegenwoordig heel belangrijk als je begrijpt wat ik bedoel

Leovardia

Citaat van: sunderland op januari 04, 2024, 10:03:58
tis wel een vrouw en dat is tegenwoordig heel belangrijk als je begrijpt wat ik bedoel

Dat ze een vrouw is, is een aanname.  :devil
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op januari 04, 2024, 19:11:42
Dat ze een vrouw is, is een aanname.  :devil
Beweer je nu dat Andor homo is? :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

Leovardia

Citaat van: Grijskijkert op januari 04, 2024, 19:13:01
Beweer je nu dat Andor homo is? :zweep

Andor het iemand die geen Marissa heet;-)
Kent skele juh.

Grijskijkert

Citaat van: Leovardia op januari 04, 2024, 19:34:30
Andor het iemand die geen Marissa heet;-)
Dan ben ik verkeerd ge?nformeerd... en ga ik met u mee dat het een aanname is 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Beul B

hebben we het hier over twee nieuwe bestuursleden????

Inferno-058

Gouden Toekomst? :_schater

Ambitieloze voetbalclub zijn we geworden

De Gast

Genoeg ambities maar te weinig voetbalverstand. Geen Henk de tijd om te puinruimen.. dat is de enige met verstand.

sunderland

Ga Henk steunen en investeer. Haal Sandor erbij. Samen een nieuwe wind en nieuwe spelers. Sandor heeft een eigengereide gedachte over spelers en positie spel. Met jongens aan de slag. In het verleden bijv Bakker die echt beter werd. Henk kan dat niet alleen want je hebt er nog 23 lopen die aandacht nodig hebben. Naar het nieuwe stadion met een sterke td . !