Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: roepieh op oktober 08, 2023, 13:47:44
nee, een topicstarter kan altijd zijn / haar eigen topic verwijderen...
Duidelijk, dank
De echte, dat lees je :devil

oost

Nou maar hopen dat het 'echte' bestuur dit ook allemaal leest :devil

Ultee out :rodekaart

De Gast

Tsja Ard en Gerald. Met hun snoepreisje naar Indonesie. Wat moet je daar in vredesnaam.. totaal zinloos. ?We maken kennis met een land met 300 mln inwoners wat weer past bij de groei die we willen maken met ons nieuwe stadion?  :?

papier

Citaat van: De Gast op oktober 08, 2023, 21:00:48
Tsja Ard en Gerald. Met hun snoepreisje naar Indonesie. Wat moet je daar in vredesnaam.. totaal zinloos. ?We maken kennis met een land met 300 mln inwoners wat weer past bij de groei die we willen maken met ons nieuwe stadion?  :?

Stadion van 300 miljoen lijkt me totale onzin. Inderdaad een ordinair snoepreisje, niets meer, niets minder. Maar goed, voetballend gaat alles crescendo in Leeuwarden dus dit was het juiste moment om dat te doen.

Bakker

Citaat van: papier op oktober 09, 2023, 11:30:48
Stadion van 300 miljoen lijkt me totale onzin. Inderdaad een ordinair snoepreisje, niets meer, niets minder. Maar goed, voetballend gaat alles crescendo in Leeuwarden dus dit was het juiste moment om dat te doen.
Technisch manager Foeke Booy: ?Noodgedwongen een trainer moeten vervangen midden in het seizoen is nooit leuk en al helemaal niet om deze reden. We moesten nu zoeken naar meer continu?teit, passend bij onze club en speelwijze en met Sjors hebben we dat gevonden. Hij was beschikbaar, bereid om te luisteren en na meerdere goede gesprekken zijn we blij dat we tot een akkoord zijn gekomen.?

Welkom bij de club en veel succes!

Prima inzicht Foeke en Directie.



PePe

De biertap moet dicht op NOORD. Een ergernis voor de rest.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op december 15, 2023, 23:31:55
De biertap moet dicht op NOORD. Een ergernis voor de rest.
tuurlijk niet je ?.

Beul B

Zonder bekers werken. Met d emond onder de tap. _O_

PePe

#698
Als je geen bier lust, koop het dan niet.
Het bestuur stimuleert het gooien ook nog: 6 bier voor maar 15 euro!! WAT SLECHT ZEG.

YellowBlue

Citaat van: PePe op december 15, 2023, 23:31:55
De biertap moet dicht op NOORD. Een ergernis voor de rest.


Ja want er vlogen 1000 bekers door de lucht ...

oost

Citaat van: YellowBlue op december 16, 2023, 16:33:07

Ja want er vlogen 1000 bekers door de lucht ...

Blijkbaar zijn er dus 1000 man bang voor 2 of 3 verstandelijke beperkte mensen. Dus als die 1000 man niet durven in te grijpen is dit een logische gevolg

Robinho

De stewards zijn naruurlijk een stel prutsers. Echt nirt best. Staan maar wat met de handjes in de zak. Geen focus zoals bij 020 bijvoobeeld. Gracht staat vol en iedereen staat erbij en kijkt er naar. Wat een triest zootje

Vlampiep

Citaat van: Robinho op december 17, 2023, 18:28:58
De stewards zijn naruurlijk een stel prutsers. Echt nirt best. Staan maar wat met de handjes in de zak. Geen focus zoals bij 020 bijvoobeeld. Gracht staat vol en iedereen staat erbij en kijkt er naar. Wat een triest zootje
Zo lust ik er nog wel ??n. De zaak niet omdraaien Robinho, want het zijn die hersenloze uitvreters die alles verkloten. Ik zou er voor pleiten om op Noord een stel handhavers met  behoorlijk wat vechtsport ervaring te installeren. Dit mag je niet verwachten van de stewards die hier als vrijwilliger niet voor zijn opgeleid.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op december 17, 2023, 18:41:45
Zo lust ik er nog wel ??n. De zaak niet omdraaien Robinho, want het zijn die hersenloze uitvreters die alles verkloten. Ik zou er voor pleiten om op Noord een stel handhavers met  behoorlijk wat vechtsport ervaring te installeren. Dit mag je niet verwachten van de stewards die hier als vrijwilliger niet voor zijn opgeleid.

Allemaal jonge meisjes van SecurityNoord.

Die moet je dan op dat soort lui afsturen. Waanzin.

Zet de van Houtens en Co er maar weer neer. Dan ist gauw gebeurd.

nee,wel?

beveiligers en stewards hebben ook helemaal geen bevoegdheden,misschien is er vanuit de oude garde op noord een groep die in overleg met de club een ondersteunende orde dienst wil opzetten?