Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: oost op september 23, 2023, 12:46:36
Regeren is vooruit denken !!! Dus tijd voor actie BESTUUR!
eerst maar afwachten wat er tegen jong psv gaat gebeuren verlies je deze dan denk ik dat het over en uit is?..

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2023, 12:59:40
eerst maar afwachten wat er tegen jong psv gaat gebeuren verlies je deze dan denk ik dat het over en uit is?..
Dat is ook zinloos, want zo'n wedstrijd kun je ook winnen met slechtvoetbal zonder dat er wezenlijk iets verandert in het betere voetbal.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op september 23, 2023, 13:04:09
Dat is ook zinloos, want zo'n wedstrijd kun je ook winnen met slechtvoetbal zonder dat er wezenlijk iets verandert in het betere voetbal.
dus jij wil dat het bestuur opstapt?
En deze cruciale tijd met het nieuwe stadion?..zoek maar eens mensen die er in willen stappen.

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op september 23, 2023, 13:18:03
dus jij wil dat het bestuur opstapt?
En deze cruciale tijd met het nieuwe stadion?..zoek maar eens mensen die er in willen stappen.

Vlampiep wil dat het bestuur nu de trainer ontslaat maar dat gaat niet gebeuren. Ze willen namelijk niet bekend staan als het bestuur dat elke keer maar weer de trainer de laan uitstuurt wanneer Henk niet voor de groep staat.

PePe

Als Cambuur nu niet snel een net voor NOORD spant, dan jaagt het de mensen het stadion uit!!
Of de biertap sluiten!!

papier

Citaat van: PePe op september 29, 2023, 22:42:17
Als Cambuur nu niet snel een net voor NOORD spant, dan jaagt het de mensen het stadion uit!!
Of de biertap sluiten!!

Ik denk dat er dan wel bekertjes met cola worden gegooid. Het is een wedstrijdje verplassen geworden tussen kneuzen.

oost

Het bestuur laat alles op zijn beloop dat kan echt niet meer :rodekaart

Tijd om als bestuur echt de leiding te nemen
Op houden met dat pappen en nat houden :wall
Ultee eruit gooien
En Hoge netten voor noord en drooglegging.
Ik ben een fervent tegenstander van ultee, maar het bestuur mag zich nu wel eens gaan uitspreken wat ze willen. Is dit een overgangs jaar en moeten we niks verwachten?
Of hebben ze wel iets van ambitie?
Ik weet het niet maar wat ik wel weet dat het zonde is wanneer je straks een fonkel nieuwe stadion hebt maar dat het shagerijn heerst.

De Gast

Ik denk dat ze Sjors bewust weinig budget hebben gegeven. Het is een beetje op de blaren zitten en hopen dat het zo weinjg mogelijk zeer doet. Begin komend jaar een goeie vibe creeren richting stadion, hopen dat je niet promoveert en dan een jaartje proefdraaien en met nieuw elan de weg omhoog inslaan.

Dokkumer

Dubbelop hoeft niet. Of drooglegging of netten voor de bewuste vakken.
De echte, dat lees je :devil

oost

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2023, 11:24:04
Dubbelop hoeft niet. Of drooglegging of netten voor de bewuste vakken.

Dan maar meters hoge netten. Is diep triest dat het noodzakelijk is. Maar ik ben er persoonlijk zoooo klaar mee :(

Noordcambuur

Gewoon netten ophangen en klaar is het.

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op september 30, 2023, 13:06:08
Gewoon netten ophangen en klaar is het.

Niet mee.eens, moet iedereen boeten voor paar idioten die het niet snappen? Gewoon die mensen aanpakken... sta op Noord maar als ze netten ophangen geloof ik het wel...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2023, 11:24:04
Dubbelop hoeft niet. Of drooglegging of netten voor de bewuste vakken.

Doe maar drie wedstrijden drooglegging. Dat moet het afleren.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus

misschien de taken van Henk en Sjors even wisselen?

oost

Citaat van: piene hassus op september 30, 2023, 13:31:57
misschien de taken van Henk en Sjors even wisselen?

Dat kun je de jeugd echt niet aan doen :devil :devil :devil