Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Stanley op september 01, 2023, 22:23:23
En dan? Even een nachtje slapen en dan weet je wel, dat dat geen oplossing is op dit moment. Henk zit nog in de integratie. We gaan echt nog meer wedstrijden verliezen
Lekker blijven wegkijken, situatie wat betreft Ultee is onhoudbaar. Er moet wat gebeuren.

Stiens


Grijskijkert

Citaat van: Stiens op september 02, 2023, 08:51:02

Volgens mij willen ze nog een multifunctionele aanvaller halen....
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2023, 22:32:20
Yup. Je zal moeten wachten tot Henk fit is voor je iets kunt.
Welke hoofdtrainer stapt er op dit moment in met de wetenschap dat Henk staat te trappelen om het stokje over te nemen?

Henk kan beter weggaan. Scheelt een hoop onrust.

Eewal

Citaat van: Cor op september 02, 2023, 08:52:53
Henk kan beter weggaan. Scheelt een hoop onrust.
van wat ik heb begrepen is Henk de onruststoker momenteel ....

oost

Kom op mensen, als je ultee nu nog steeds blijft steunen heb je echt een plaat voor je kop.
Wat is er goed gegaan afgelopen 4 duels? Wat is er beter gegaan afgelopen 9 maand?
Ik weet niks positiefs te benoemen.
DUS BESTUUR  :0=WAKKER WORDEN

Destroyer

Citaat van: Eewal op september 02, 2023, 09:04:21
van wat ik heb begrepen is Henk de onruststoker momenteel ....

:_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: oost op september 02, 2023, 09:09:28
Kom op mensen, als je ultee nu nog steeds blijft steunen heb je echt een plaat voor je kop.
Wat is er goed gegaan afgelopen 4 duels? Wat is er beter gegaan afgelopen 9 maand?
Ik weet niks positiefs te benoemen.
DUS BESTUUR  :0=WAKKER WORDEN

Daar is het nog te vroeg voor, dan moet je drie of vier op rij bijna geen punten pakken
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Eewal op september 02, 2023, 09:04:21
van wat ik heb begrepen is Henk de onruststoker momenteel ....

:_schater

Cor

Citaat van: Eewal op september 02, 2023, 09:04:21
van wat ik heb begrepen is Henk de onruststoker momenteel ....

Zeg ik dat? Het eeuwige gezeik om Henk, dat geeft de onrust. Dat doet Henk niet, dat doen de supporters. Henk is een prima kerel, heeft iets voor een zeer goeie vriend van mij gedaan, die helaas vorig jaar is overleden. Daar ben ik hem voor altijd dankbaar voor. Maar het voortdurende gezeur hier, het gezaag aan de poten van Ultee, bah. En nee, daarmee zeg ik niet dat ik Ultee een topgozer of toptrainer vind maar het mag wel een keer stoppen.

De negativiteit op dit forum heeft al heel wat goeie forumgangers weggejaagd, wat over is gebleven is een clubje dat zijn eigen bubbel heeft en daar niet buiten kan kijken.

Eewal

Henk is niet altijd de Henk die wij zien.. 

oost

Het wordt hoogtijd dat het bestuur leiderschap laat zien. Desnoods communiceren ze dat Henk niet terug komt. Zolang Ultee er maar uit gaat hij is nog slechter dan Maas!!. Er moet een ervaren trainer komen dit kan niet zo langer :rodekaart

wiekie1969

2 hoofdtrainers waarvan de beste op de tribune zit. Grijp in nu het nog kan. Wakker wudde!!!!!!!!!!!;

Inferno-058

Het bestuur kan ineens hun geloofwaardigheid verliezen als ze niet de juiste beslissing maken, ik ben benieuwd

oost

Regeren is vooruit denken !!! Dus tijd voor actie BESTUUR!