Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

Citaat van: Cor op augustus 28, 2023, 09:33:40
Misschien een keer iets klassieks of zo? Parsifal?

Nee joh! Lekkere Classic Rock \m/ of ander gitaargeweld
Die Nederlandstalige bocht en die Dancebrut kennen we nu wel eens

Gooi er eens een AC/DC, een Deep Purple of een andere knaller in  |:)

Verandering van spijs doet eten  w:)

Of bewaar het voor goede boxen
Op Zuid is het 1 grote br(e)ij

oost

Citaat van: PePe op augustus 28, 2023, 11:14:39
MOOI WEER OM DE SPEAKERS OP OOST TE GAAN REPAREREN.

Inderdaad die dingen doen het gewoon helemaal niet meer :rodekaart

sunderland

Citaat van: PePe op augustus 28, 2023, 11:14:39
MOOI WEER OM DE SPEAKERS OP OOST TE GAAN REPAREREN.
en op noord graag ook. Daar komt krassend geluid uit |:)

Bankzitter

AC/DC -long way to the top (of Highway to Hell) kan prima.

anderszchristian

Citaat van: PePe op augustus 26, 2023, 21:55:06
Misschien kan Cambuur omtrent Van Den Brink duidelijkheid geven?

Van den Brink reageert verbolgen op beweringen Chris Woerts

https://1908.nl/artikelen/van-den-brink-reageert-verbolgen-op-beweringen-chris-woerts

Cor


michello

Investeerder Bert van den Brink zit nog gewoon in het stichtingsbestuur van SC Cambuur. In de Sportcast worden de geruchten tegengesproken die marketeer Chris Woerts vorige week de wereld in hielp in het programma Vandaag Inside.
Daarin zei Woerts dat Van den Brink uit het stichtingsbestuur van de Leeuwarders stapt, omdat hij geld wil investeren in Feyenoord.
"Heel triest"
Sportverslaggever Andor Faber heeft contact gehad met Van den Brink. "'Chris Woerts is een sprookjesverteller. Het is heel triest dat hij dit soort dingen doet om zichzelf in de picture te zetten', is letterlijk wat Van den Brink heeft gezegd."
Er is dus geen sprake van een mogelijk opstappen uit het stichtingsbestuur. "Hij zei: 'Op dit moment blijf ik gewoon in het stichtingsbestuur'", zegt Faber. "Dat laat ook wel ruimte voor speculatie, maar dat is wat hij zei."
Sportverslaggever Roelof de Vries is niet te spreken over de uitspraken van Woerts. "Het is toch niet te geloven? Deze man heeft het zo vaak fout. Dat neem je toch niet meer serieus? "

Destroyer

Wat een lul joh die Woerts, rectificatie graag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 28, 2023, 11:39:30


Of bewaar het voor goede boxen


gaat 8 ton kostten in het nieuwe stadion.
Bose.
:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

rvw

Gratis reclame uiting op de billboards in ruil voor een tiptop installatie bos? / jbl

Stiens

Bert van den Brink heeft gereageerd op de beweringen van Chris Woerts. De voormalige commercieel directeur van Feyenoord bracht afgelopen weekend het nieuws naar buiten dat de vastgoedondernemer een groot deel van de 'Vrienden van Feyenoord' heeft uitgekocht en de club heeft voorzien van een miljoeneninjectie. Van den Brink spreekt de uitspraken van Woerts echter fel tegen

''Ik zag het fragment zaterdagochtend'', begint Van den Brink in gesprek met Quote. ''Wat meneer Woerts stelt is gewoon niet waar. Hij heeft ergens een klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt, Dat ik als suikeroom Feyenoord miljoenen heb toegestopt, is gewoon onzin. Maar ja de meeste mensen weten gelukkig: Chris Woerts heeft het vaker mis dan goed.''

Van den Brink vertelt dat Woerts geen contact heeft opgenomen om het verhaal te checken. ''En het Feyenoord-bestuur heeft hij ook niet gebeld. Weet je, ik loop weleens bij Feyenoord rond, vind dat hartstikke leuk en ja, dan word je weleens gevraagd of je niet kan helpen. In de afgelopen drie jaar heb ik weleens met iemand van de Vrienden van Feyenoord gesproken of ik niet de positie van een van hen wilde overnemen. Maar dat ik meerdere mensen uitgekocht zou hebben is gewoon onzin.''

''Ik heb dan wel weer eens gehoord dat hij een rooitje beurt, elke keer dat hij bij VI zit. Maar ja, dan moet hij wel iets te roepen hebben, anders zit hij er ook maar voor niks.'' De investeerder heeft SC Cambuur al gerustgesteld en aangegeven dat hij niet van plan is om te stoppen met zijn betrokkenheid bij de club. ''Ik vind dit bericht ook vervelend voor die mensen. We zijn daar een mooi stadion aan het bouwen, en dan krijg je dit soort rare berichten.''

oost

Het wordt echt hoogtijd dat het bestuur ingrijpt en ultee wegstuurd  l0l Dit kan toch zo niet langer gvd :(

Stanley

Citaat van: oost op september 01, 2023, 22:16:04
Het wordt echt hoogtijd dat het bestuur ingrijpt en ultee wegstuurd  l0l Dit kan toch zo niet langer gvd :(
En dan? Even een nachtje slapen en dan weet je wel, dat dat geen oplossing is op dit moment. Henk zit nog in de integratie. We gaan echt nog meer wedstrijden verliezen

Bankzitter

Yup. Je zal moeten wachten tot Henk fit is voor je iets kunt.
Welke hoofdtrainer stapt er op dit moment in met de wetenschap dat Henk staat te trappelen om het stokje over te nemen?

De Gast

SPITS SVP, MILAN KEN HET NIET ALLEEN  :0=