Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Kom gerust op noord. Ieder nummer klinkt als een potentieel Fins songfestival nummer

Mike SCC

Ik geloof niet dat ze voor ??n seizoen nog de speakers gaan vervangen. Hoe sneu ook voor Rein, die eigenlijk voor Jan L*l al die tropische verrassingen van namen door de microfoon loopt te proesten, aangezien niemand het kan horen.

PePe

ER KUNNEN WEL EEN PAAR SPEAKERS VAN WEST NAAR OOST.

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 26, 2023, 23:06:07
Kom gerust op noord. Ieder nummer klinkt als een potentieel Fins songfestival nummer

:_schater

Cor

Citaat van: PePe op augustus 27, 2023, 00:30:51
ER KUNNEN WEL EEN PAAR SPEAKERS VAN WEST NAAR OOST.

Jullie een paar van Noord, wij van Oost als die het niet meer doen tenminste. Gebaar van goede wil van Noord.

Destroyer

Even bij de kringloop of marktplaats kijken
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: PePe op augustus 27, 2023, 00:30:51
ER KUNNEN WEL EEN PAAR SPEAKERS VAN WEST NAAR OOST.
ik hoorde uit betrouwbare bron dat de speakers meegaan naar het nieuwe stadion.
Om de kosten wat te dekken  :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2023, 09:15:21
ik hoorde uit betrouwbare bron dat de speakers meegaan naar het nieuwe stadion.
Om de kosten wat te dekken  :y
Dan hangen ze daar al waarschijnlijk
Henk, held, bedankt

okkele

en dan niet alleen het geluid, ook het niveau is vreselijk.
woonwagen geluiden dat ook nog keihard moet.
wie gaat er over de selectie?
:(
doe dan gewoon niks.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Mike SCC

Citaat van: okkele op augustus 27, 2023, 09:54:02
en dan niet alleen het geluid, ook het niveau is vreselijk.
woonwagen geluiden dat ook nog keihard moet.
wie gaat er over de selectie?
:(
doe dan gewoon niks.

Ik vermoed dat bij het technofeestje voorafgaand aan de derby dit jaar de meeste speakers het toch begeven hebben.

okkele

ik heb het vooral over die tokkie muziek.
ik hoef de zangeres zonder naam niet te horen en zeker niet keihard.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Het niveau is inderdaad om je kapot te schamen. Tokkieclub Cambuur. E?n of andere hardstyle remix van ?t Woanskip? Kom op zeg..

Cor

Citaat van: okkele op augustus 27, 2023, 13:21:56
ik heb het vooral over die tokkie muziek.
ik hoef de zangeres zonder naam niet te horen en zeker niet keihard.

Misschien een keer iets klassieks of zo? Parsifal?

PePe

MOOI WEER OM DE SPEAKERS OP OOST TE GAAN REPAREREN.

Specuveter

Citaat van: PePe op augustus 28, 2023, 11:14:39
MOOI WEER OM DE SPEAKERS OP OOST TE GAAN REPAREREN.
Repareren????
Er hangen helemaal geen speakers meer.