Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Bakker

Citaat van: Eewal op juli 06, 2023, 10:29:00
niet van bedrijfskunde. Wel gefeliciteerd overigens.

Bedankt hoor

Eewal

Citaat van: veteraan op juli 06, 2023, 10:47:42

Ik weet niet aan wie dit gericht is, maar ik heb een bedrijf gehad met meer dan honderd medewerkers in een dynamische markt en onder behoorlijke druk.Daardoor kan ik zowel de financi?le druk,de marktpositie als de operationele hectiek van een organisatie denk ik redelijk inschatten.
Van daaruit kan ik concluderen dat :

1 De organisatie rustig en structureel professioneel wordt geleid
2 De club financieel zeer gezond is ondanks de degradatie
3 De taken logisch zijn verdeeld en de organisatie heel fit en capabel lijkt te functioneren
4 Een project als een nieuw stadion ?a hell of a job? en dus zeer gecompliceerd is
5 Dat het opvangen van het(tijdelijk)verlies van sleutelfiguren ook zeer lastig is
6 Dat de stabiliteit (mits het afbouw-project lukt) wel gewaarborgd is
7 Het inwerken van een nieuwe inhoudelijke directeur fors tijd kost

Desalniettemin lijkt het erop dat de organisatie wat teveel in zichzelf gekeerd is en het aanbeveling verdient om wel flink te werken aan een groter voetbaltechnisch en financieel netwerk om in de toekomst meer van de talentontwikkeling en volle stadions te kunnen profiteren !
je kunt zien dat mijn bericht gericht was aan bakker

Bakker

Ik weet niet aan wie dit gericht is, maar ik heb een bedrijf gehad met meer dan honderd medewerkers in een dynamische markt en onder behoorlijke druk.Daardoor kan ik zowel de financi?le druk,de marktpositie als de operationele hectiek van een organisatie denk ik redelijk inschatten.

3 De taken logisch zijn verdeeld en de organisatie heel fit en capabel lijkt te functioneren
4 Een project als een nieuw stadion ?a hell of a job? en dus zeer gecompliceerd is
5 Dat het opvangen van het(tijdelijk)verlies van sleutelfiguren ook zeer lastig is

Desalniettemin lijkt het erop dat de organisatie wat teveel in zichzelf gekeerd is en het aanbeveling verdient om wel flink te werken aan een groter voetbaltechnisch en financieel netwerk om in de toekomst meer van de talentontwikkeling en volle stadions te kunnen profiteren !

(En het specifieke Cambuur karakter is de meest waardevolle eigenschap van de club*)

Desalniettemin lijkt het erop dat de organisatie wat teveel in zichzelf gekeerd is Dit dus
https://www.youtube.com/watch?v=hxfXlswOSwQ
Een goed plan slecht uitvoeren is een slecht plan toch?
:X

veteraan

Citaat van: Bakker op juli 06, 2023, 11:23:13
Desalniettemin lijkt het erop dat de organisatie wat teveel in zichzelf gekeerd is Dit dus
https://www.youtube.com/watch?v=hxfXlswOSwQ
Een goed plan slecht uitvoeren is een slecht plan toch?
:X

De degradatie was niet de grootste verrassing, maar het volstrekt kansloze spel van ?Volendam? tot en met ?Twente?. Het team en de trainer waren zo sterk verbonden geweest dat de vervangende trainer er geen vat op had en dat 6 maanden lang. De komende maanden laten zien wat deze trainer met een relatief nieuwe groep kan bereiken. Het ligt voor de hand dat het bestuur wil downplayen; rustig opbouwen, jeugd kans geven,nieuwe kans voor sommige contractanten etc. Maar het publiek wil meedoen om de prijzen

sunderland

(En het specifieke Cambuur karakter is de meest waardevolle eigenschap van de club*)
een heel duidelijk en logisch stuk. Je hebt het in dit stuk niet over het sportieve waar het eigenlijk om moet draaien. Wat je noemt is allemaal redelijk goed voorelkaar. Ze hebben sportief alles maar laten gebeuren. Met als klap op de vuurpijl meneer Ultee

sunderland

Citaat van: veteraan op juli 06, 2023, 11:55:57

De degradatie was niet de grootste verrassing, maar het volstrekt kansloze spel van ?Volendam? tot en met ?Twente?. Het team en de trainer waren zo sterk verbonden geweest dat de vervangende trainer er geen vat op had en dat 6 maanden lang. De komende maanden laten zien wat deze trainer met een relatief nieuwe groep kan bereiken. Het ligt voor de hand dat het bestuur wil downplayen; rustig opbouwen, jeugd kans geven,nieuwe kans voor sommige contractanten etc. Maar het publiek wil meedoen om de prijzen
dit dus :thumbsup

sunderland

Lees dat Bert vd Brink uit stichting bestuur stapt en volledig in Feyenoord stapt. Een gemiste kans, ze hebben het hier het laatste jaar laten gebeuren wat Wiekie ook al meerdere keren aangaf

anderszchristian

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2023, 11:58:13
Lees dat Bert vd Brink uit stichting bestuur stapt en volledig in Feyenoord stapt. Een gemiste kans, ze hebben het hier het laatste jaar laten gebeuren wat Wiekie ook al meerdere keren aangaf
Bron= Chris Woerts. Kan met een flinke korrel zout genomen worden

papier

Chris Woerts :') wat een ontzettende grote kneus is dat zeg

Andy King

Citaat van: anderszchristian op augustus 26, 2023, 12:07:33
Bron= Chris Woerts. Kan met een flinke korrel zout genomen worden

Eens!!!

PePe

Misschien kan Cambuur omtrent Van Den Brink duidelijkheid geven?

PePe

En dat CAMBUUR de speakers op OOST gaan repareren. (14 geleden al stuk!!)

Specuveter

Citaat van: PePe op augustus 26, 2023, 21:56:31
Gisteren niet goed gekeken?
Er hangen helemaal geen boxen meer :_schater

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op augustus 26, 2023, 21:56:31
Inderdaad ! Je hoort helemaal niks... of wacht....wat dronkemans gebrabbel in de verte.... zou dat de speaker zijn :?

PePe

OP DE WESTTRIBUNE IS ALLES IN ORDE UITERAARD.  : :( :( :