Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Tanjajeah op juni 14, 2019, 10:49:53
Ik begrijp gewoon niet wat erop tegen is om gewoon openheid van zaken te geven. Wees transparant en leg uit wat het probleem was.

Als het bijv met budgetten etc te maken heeft (het technische gedeelte) dan is het niet verstandig om dat naar buiten te brengen lijkt me....

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op juni 14, 2019, 10:49:53
Ik begrijp gewoon niet wat erop tegen is om gewoon openheid van zaken te geven. Wees transparant en leg uit wat het probleem was.
dan krijg je een slagveld. 2 van de 3 zijn geen cambuurmannen en geen sport mannen. Denk hun meer naar organisatie kijken dan naar waar het echt omdraaid namelijk op het veld. Hollander is daar de man voor en wil juist daar omhoog.

De Gast

Vandaag is er een aandeelhoudersvergadering waarin oa gestemd gaat worden over de bezoldiging van Ard de Graaf. Hij zou richting de kkd er financieel niet op achteruit willen gaan. Is dit een klassiek gevalletje ?we moeten allemaal inleveren maar dat geldt niet voor de directie??

Bankzitter

Lastig te beoordelen van buitenaf. Krijgt hij een groter takenpakket nu vd Belt weggaat?
Heeft ?e vrijwillig ingeleverd tijdens de Corona crisis?
Brengt hij veel geld binnen (sponsoren ect. )?
Is er belangstelling vanuit andere clubs waarbij hij een beter salaris krijgt?


Kwaliteit moet nu eenmaal betaald worden en dat geldt zelfs voor de directie.

poelie-lwd

Iedereen moet een stapje terug doen. Waarom de AD dan niet?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 13, 2023, 07:54:20
Iedereen moet een stapje terug doen. Waarom de AD dan niet?
dou niet..

veteraan

We zijn sinds februari ?22 in een diepe en lange serie van mislukkingen terecht gekomen en als aandeelhouder wil ik daar een verklaring voor, de consequenties bespreken en een les daaruit trekken. Deze drie b(r)oertjes vermijden de pers en geven nergens commentaar op en drukken gezamenlijk voor 1 miljoen op de begroting.
Bij ieder bedrijf is het ondenkbaar dat zoiets zonder evaluatie gebeurt

poelie-lwd

Citaat van: veteraan op juni 13, 2023, 11:49:44
We zijn sinds februari ?22 in een diepe en lange serie van mislukkingen terecht gekomen en als aandeelhouder wil ik daar een verklaring voor, de consequenties bespreken en een les daaruit trekken. Deze drie b(r)oertjes vermijden de pers en geven nergens commentaar op en drukken gezamenlijk voor 1 miljoen op de begroting.
Bij ieder bedrijf is het ondenkbaar dat zoiets zonder evaluatie gebeurt

Helemaal eens  _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

PePe

#518
Gaat vd Belt helemaal vertrekken zodra het stadion af is? Of blijft hij aan en wordt hij stadion directeur?
Volgens de directie kan Cambuur nu een grote financi?le stap maken, ik begrijp nu niet waarom Gerald gaat vertrekken?

veteraan

Citaat van: PePe op juni 13, 2023, 12:33:49
Gaat vd Belt helemaal vertrekken zodra het stadion af is? Of blijft hij aan en wordt hij stadion directeur?
Volgens de directie kan Cambuur nu een grote financi?le stap maken, ik begrijp nu niet waarom Geramd gaat vertrekken?


De mannen maken dit allemaal onder elkaar wel uit !
De begroting, personele samenstelling, ambities, aanstelling directeur

Het is hun club tenslotte ! Zwolse Boys




Bankzitter

Citaat van: veteraan op juni 13, 2023, 11:49:44
We zijn sinds februari ?22 in een diepe en lange serie van mislukkingen terecht gekomen en als aandeelhouder wil ik daar een verklaring voor, de consequenties bespreken en een les daaruit trekken. Deze drie b(r)oertjes vermijden de pers en geven nergens commentaar op en drukken gezamenlijk voor 1 miljoen op de begroting.
Bij ieder bedrijf is het ondenkbaar dat zoiets zonder evaluatie gebeurt

Henk was de spil waar alles om draaide en Henk was ziek. Dat is voor het grootste deel de verklaring dat het misging. Veel meer dan dat speelt er toch niet?

justremco

Citaat van: veteraan op juni 13, 2023, 11:49:44
We zijn sinds februari ?22 in een diepe en lange serie van mislukkingen terecht gekomen en als aandeelhouder wil ik daar een verklaring voor, de consequenties bespreken en een les daaruit trekken. Deze drie b(r)oertjes vermijden de pers en geven nergens commentaar op en drukken gezamenlijk voor 1 miljoen op de begroting.
Bij ieder bedrijf is het ondenkbaar dat zoiets zonder evaluatie gebeurt

1 miljoen voor 3 directeurtjes is nogal wat op een begroting van pak m beet 7/8 miljoen. Kwaliteit hoort op het veld

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2023, 15:12:05
Henk was de spil waar alles om draaide en Henk was ziek. Dat is voor het grootste deel de verklaring dat het misging. Veel meer dan dat speelt er toch niet?
Eens.

En waar komt die antipathie tegen de Zwolse boys zo ineens vandaan. Als je kijkt naar hoe het de afgelopen jaren gaat (behalve hetaatate jaar op het veld) hebben ze toch wonderen  verricht.
Henk, held, bedankt

veteraan

#523
Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2023, 15:12:05
Henk was de spil waar alles om draaide en Henk was ziek. Dat is voor het grootste deel de verklaring dat het misging. Veel meer dan dat speelt er toch niet?


Ok, dus we stellen alles in het werk om Henk weer een centrale rol te geven en aan te vullen met de anderen die twee kampioenschappen behaalden en een negende plaats ?
Het lijkt er niet echt op

Ik vindt dat het al een lange poos slecht gaat met de club en de de commentaren uit de directie en bestuurskamer zijn mij veel te summier en ik herken de club daar niet in

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 13, 2023, 15:19:54
Eens.

En waar komt die antipathie tegen de Zwolse boys zo ineens vandaan. Als je kijkt naar hoe het de afgelopen jaren gaat (behalve hetaatate jaar op het veld) hebben ze toch wonderen  verricht.

Absoluut maar daarnaast ook een cirkel om hen heen gebouwd met louter 'vertrouwelingen' die hen geen strobreed in de weg zullen leggen. Dat is de andere kant van het verhaal.
Iedereen heeft recht op mijn mening.