Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wat hadden we aan ype Smit dan een goede voorzitter.
Kom maar weer snel terug ype.

okkele

vd heide komt toch al terug?
geen smit dus.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

veteraan

Misschien is een bestuurlijke aanvulling uit de sfeer van de ondernemers uit het nieuwe stadiongebied verstandig.Veel overheid in zo'n RvC is vaak politiek gestuurd.

poelie-lwd

Zoals Cees Anceaux bijvoorbeeld?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Viper

Voormalig Omrop-directeur Jan Koster nieuwe voorzitter taaladviesorgaan Dingtiid

Jan Koster is de nieuwe voorzitter van taaladviesorgaan Dingtiid. Koster was tot begin 2018 acht jaar directeur van Omrop Fryslân.

Ook zat hij in de raad van Commissarrissen van Cambuur. Woensdagavond werd bekend dat hij daar opstapt vanwege een 'verschil van inzicht' met de directie.

https://www.lc.nl/friesland/Voormalig-Omrop-directeur-Jan-Koster-nieuwe-voorzitter-taaladviesorgaan-Dingtiid-24545677.html

Toeval?

sunderland

Ja puur toeval, baantjes figuur.

sunderland

Mooi trouwens dat Krol er even instapt.

sunderland

En volgens mij heeft Hollander er een grote hand in gehad dat Henk en Sandor terugkwamen. Ook dat was wel een dingetje hier met foeke erbij of buiten foeke om 8)

speculeter

Wat schuift zoiets om in het bestuur te zitten?  :_schater

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 13, 2019, 19:34:42
Wat schuift zoiets om in het bestuur te zitten?  :_schater
niks

Montana

Citaat van: sunderland op juni 13, 2019, 19:19:41
En volgens mij heeft Hollander er een grote hand in gehad dat Henk en Sandor terugkwamen. Ook dat was wel een dingetje hier met foeke erbij of buiten foeke om 8)

:y

veteraan

Weet iemand hoe dit indertijd is opgelost ?
(ik woonde toen elders)



https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=94062


okkele

een lc-link dus ik klik sowieso niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op juni 14, 2019, 09:20:09
https://www.lc.nl/friesland/Raadsleden-en-partners-crisis-bij-Cambuur-niet-van-invloed-op-bouw-stadion-24546775.html

Ik begrijp gewoon niet wat erop tegen is om gewoon openheid van zaken te geven. Wees transparant en leg uit wat het probleem was.