Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Jandehulk op juni 13, 2019, 12:25:11
Wat een gezeik...is gewoon klaar zo ..en door

Dan onderschat je het belang van een controlerend orgaan én wat het eigenlijke signaal is dat die massaal opstapt.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op juni 13, 2019, 12:30:52
Dan onderschat je het belang van een controlerend orgaan én wat het eigenlijke signaal is dat die massaal opstapt.
Man o man, heb je de Graaf gehoord? En dat massaal is een leuke krachtterm..weet niet wat je ermee wil bereiken.. Koster,Hollander en Krol zijn het controlerend orgaan en er zal vast komende tijd wat naar buiten komen, maar het bedrijfsleven is totaal andere wereld dan de voetbalwereld en misschien botst dat wel...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juni 13, 2019, 12:39:34
Man o man, heb je de Graaf gehoord? En dat massaal is een leuke krachtterm..weet niet wat je ermee wil bereiken.. Koster,Hollander en Krol zijn het controlerend orgaan en er zal vast komende tijd wat naar buiten komen, maar het bedrijfsleven is totaal andere wereld dan de voetbalwereld en misschien botst dat wel...

Geen idee wat dit voor je toevoegt, maar goed ik zal het maar negeren.

Wat is jouw mening over het opstappen dan? Geen probleem? Er zijn zeker verschillen tussen het bedrijfsleven en voetbal, maar een totaal andere wereld is het ook weer niet. De RvC heeft dezelfde verantwoordelijkheden en moet het beleid controleren.

veteraan

We leven niet meer in een tijd dat men met 'met overoverbrugbare tegenstellingen' uit elkaar kan gaan. In 2019 vertel je wat er aan de hand is en wat je daaraan denkt te doen !
Anders schiet het alle kanten op !
Dit is geen OF

Grijskijkert

#484
Citaat van: Lore op juni 13, 2019, 12:48:34
Geen idee wat dit voor je toevoegt, maar goed ik zal het maar negeren.

Wat is jouw mening over het opstappen dan? Geen probleem? Er zijn zeker verschillen tussen het bedrijfsleven en voetbal, maar een totaal andere wereld is het ook weer niet. De RvC heeft dezelfde verantwoordelijkheden en moet het beleid controleren.
De Graaf heeft voor de camera wat gezegd..(kijk even) En dat opstappen is nooit goed, maar het is zo en we moeten verder,wat ook prima kan volgens de Graaf.
Voetbalwereld is wel een andere wereld, dit heeft het verleden wel bewezen bij veel clubs , en dat je regelmatig hoort dat bestuurders uit het bedrijfsleven de voetbalwereld zwaar onderschat hebben en snel weer vertrekken.. Maar wat het mij het meeste stoort hier we weten niks maar er word van alles geroepen zonder enige onderbouwing.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: veteraan op juni 13, 2019, 12:54:31
We leven niet meer in een tijd dat men met 'met overoverbrugbare tegenstellingen' uit elkaar kan gaan. In 2019 vertel je wat er aan de hand is en wat je daaraan denkt te doen !
Anders schiet het alle kanten op !
Dit is geen OF
Vooral bij oude wijven die alles willen/moeten weten :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

veteraan

Er is niets vreemds aan tegengestelde inzichten.
Maar aan een gesloten deuren cultuur gaat een publieke zaak ten onder !
Heeft niets met oude wijven te maken.

Vakje 13

Dit kan op redelijk korte termijn toch allemaal mee gaan vallen?

Er blijft 1 RVC-lid achter, de persoon met voetbal-knowhow en waarschijnlijk de persoon die de zaken vanuit dat oogpunt aan- & beschouwt. Denk echt dat vertrekkende RVC-leden een veilig beleid nastreven: weinig tot niet investeren en verkopen wanneer je verkopen kunt om negatief eigen vermogen z.s.m. weg te werken. Situatie Mous kan dus zelfs meespelen in dit hele verhaal.

Als directie een ander pad wenst te bewandelen (sportieve ambitities en dus (met beleid) noodzakelijke investeringen en niet alles zomaar verkopen) & het Stichtingsbestuur nieuwe RVC-leden aandraagt die dit beleid goedkeuren en willen en kunnen controleren, gaan we op dat pad verder. En dat pad is uit supportersoogpunt een aantrekkelijker pad dan het pad van hand op de knip. Vertrouwen houden.  |:)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

De afspraak om te zwijgen is zeer kortzichtig !
Een persverklaring in aanwezigheid van betrokkenen met de mededeling dat er over 2 weken een plan ligt tot aan de ingebruikname van het stadion.Dat er ingezet wordt op talenten, dat daarom de TS ook is uitgebreid. Dat de weg omhoog in stappen gaat en dat de directie het volmacht en volle vertrouwen heeft is genoeg.
Dit publiek accepteert heel veel !
Maar houdt er niet van om niet serieus te worden genomen
(zie stadionperikelen)

YellowBlue


Lore

Citaat van: Grijskijkert op juni 13, 2019, 12:58:54
De Graaf heeft voor de camera wat gezegd..(kijk even) En dat opstappen is nooit goed, maar het is zo en we moeten verder,wat ook prima kan volgens de Graaf.
Voetbalwereld is wel een andere wereld, dit heeft het verleden wel bewezen bij veel clubs , en dat je regelmatig hoort dat bestuurders uit het bedrijfsleven de voetbalwereld zwaar onderschat hebben en snel weer vertrekken.. Maar wat het mij het meeste stoort hier we weten niks maar er word van alles geroepen zonder enige onderbouwing.

Okay, top. Ik ga het vanavond even bekijken.

Je hebt zeker gelijk dat er van alles wordt geroepen. En hierin sluit ik mij volledig aan bij je vorig deel dat de voetbalwereld anders is. De supporters zijn namelijk veel meer betrokken dan normale klanten bij een bedrijf zijn. Alex Pama zei het ooit goed: "Wij zijn een klein mkb bedrijf onder het vergrootglas van een multinational". Dit is in mijn ogen ook helemaal waar. Iedereen heeft zo veel gevoel bij de club, dat als er geen duidelijkheid is dat er dan wordt gespeculeerd.

Gelukkig maar anders wordt het wel stil op het forum.  :koffie

Jandehulk

Citaat van: Grijskijkert op juni 13, 2019, 12:39:34
Man o man, heb je de Graaf gehoord? En dat massaal is een leuke krachtterm..weet niet wat je ermee wil bereiken.. Koster,Hollander en Krol zijn het controlerend orgaan en er zal vast komende tijd wat naar buiten komen, maar het bedrijfsleven is totaal andere wereld dan de voetbalwereld en misschien botst dat wel...
zu ist !...we gissen maar wat en dan krijg je deze onzin ja....we gaan door met de orde van de dag,en alles komt altijd goed,want we zijn Cambuur ?

Jandehulk