Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: papier op juni 13, 2019, 09:28:16
Dat is inderdaad überhaupt nog gissen
En zou het echt ernstig zijn zou Hollander ook opstappen en Koster niet de komende maanden aanblijven om zaken te regelen,denk ik dan..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Ms is Hollander het niet eens met de andere drie?

Bankzitter

Het is inderdaad gissen maar na afgelopen deizoen snap ik dat er een discussie kan zijn gevoerd over hoe nu verder.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 13, 2019, 09:46:46
En zou het echt ernstig zijn zou Hollander ook opstappen en Koster niet de komende maanden aanblijven om zaken te regelen,denk ik dan..

Ik ben blij dat Hollander wel blijft zitten  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bolle

Een duidelijke toelichting vanuit de club is wel wenselijk in deze. Nu is het vooral gissen (waar niemand op zit te wachten).

poelie-lwd

Ik heb ook een onoverbrugbaar verschil van inzicht met Foeke  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op juni 13, 2019, 11:03:53
Ik heb ook een onoverbrugbaar verschil van inzicht met Foeke  :_schater
Dan moet jij maar niet in de raad van commissarissen

veteraan

Als het opspeelt vlak voor een relatief grote transfer dan gaat het om de keus tussen aflossing van schulden en een deel dooronvestering in de spelersgroep. Er is ongetwijfeld de belofte gedaan aan de gemeente om af te lossen. Echter een topklassering en promotie is bedrijfsmatig veel verstandiger. En dat doen de mensen in het veld en daarom heen.

Opengooien anders gaat de boel naar de kloten !

papier

Citaat van: veteraan op juni 13, 2019, 12:04:22
Als het opspeelt vlak voor een relatief grote transfer dan gaat het om de keus tussen aflossing van schulden en een deel dooronvestering in de spelersgroep. Er is ongetwijfeld de belofte gedaan aan de gemeente om af te lossen. Echter een topklassering en promotie is bedrijfsmatig veel verstandiger. En dat doen de mensen in het veld en daarom heen.

Opengooien anders gaat de boel naar de kloten !

Topklassering kun je niet garanderen met een topteam. Laat staan een goede speler.

speculeter

Ard de graaf is duidelijk.
Verschil van inzicht en daar laten we het bij.
Er worden verder geen dingen uitgelegd
Hier moeten we het mee doen.

Grijskijkert

Citaat van: veteraan op juni 13, 2019, 12:13:24
geen bericht is slecht bericht.
Curatele ?
Werk je toevallig bij het LC?
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: veteraan op juni 13, 2019, 12:04:22
Als het opspeelt vlak voor een relatief grote transfer dan gaat het om de keus tussen aflossing van schulden en een deel dooronvestering in de spelersgroep. Er is ongetwijfeld de belofte gedaan aan de gemeente om af te lossen. Echter een topklassering en promotie is bedrijfsmatig veel verstandiger. En dat doen de mensen in het veld en daarom heen.

Opengooien anders gaat de boel naar de kloten !

Het lijkt mij niet dat het gaat om het (gedeeltelijk) investeren van de transferinkomsten van één speler. Dat is niet fundamenteel genoeg voor zo'n radicaal besluit.

Jandehulk

Wat een gezeik...is gewoon klaar zo ..en door

veteraan

Nee, ik heb geen enkel belang.
Maar ik ken de club vanaf de oprichting en ben erg kwaad dat in het zicht van een zeer belangrijke ontwikkeling, stadion en een aansprekende TS, er een bestuurlijk onvermogen is om de club hier doorheen te loodsen !

Lore

Citaat van: Grijskijkert op juni 13, 2019, 09:46:46
En zou het echt ernstig zijn zou Hollander ook opstappen en Koster niet de komende maanden aanblijven om zaken te regelen,denk ik dan..

Het zou bijna getuigen van onbehoorlijk bestuur als de gehele raad ineens opstapt zonder overdracht.

Dat Hollander blijft zitten zegt mij niet zo veel. Iedereen die ervaring heeft met het controleren van het beleid van de directie is ineens weg. Dit lijkt mij zeer ongewenst.