Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.

Agy

Citaat van: PePe op maart 06, 2019, 16:06:16
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Citaat van: PePe op maart 06, 2019, 16:06:16
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Citaat van: PePe op maart 06, 2019, 16:06:16
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Citaat van: PePe op maart 06, 2019, 16:06:16
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Citaat van: PePe op maart 06, 2019, 16:06:16
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.

DayDreamer

Citaat van: PePe op maart 06, 2019, 16:06:16
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.
Wij willen Henk en Sandor terug.

|:) :thumbsup

justremco

NIEUWS | Door een onoverbrugbaar verschil van inzicht hebben 3 leden van de Raad van Commissarissen besloten hun lidmaatschap per direct te beëindigen.

➡️ Hier meer: https://bit.ly/2Idtk3v https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1138900416199049216/photo/1

Collingwood

Benieuwd om wat voor verschil van inzicht het gaat.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Die voorzitter heeft er maar een jaar gezeten.....en nou al weg.
Nou deze man is de club niet waard.

V-man

Lekker nieuws dit van de LC! Lijkt wel of ze het lekker vinden dat ze weer "ellende" bij SCC kunnen melden!

Destroyer

Staat ook op omrop abe hoor die is meestal wel positief over scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Dit lijkt mij een zeer ernstig bericht. De raad van commissarissen is er om het beleid van de club te bewaken en te zorgen dat de directie de afgesproken koers vaart. Als zij aftreden is er iets fundamenteels aan de hand.

Een enorm kort bericht van Cambuur, maar twee dingen vakken mij op en maak ik mij zorgen over. Ten eerste is het per direct. Dit is echt niet gebruikelijk, en kan ook betekenen dat er iets gebeurd waar de RvC niet verantwoordelijk voor wil of kan zijn. Ten tweede zijn het er drie die opstappen en zit Jan Koster hier bij. Als er drie opstappen ligt het dus niet aan een persoonlijke relatie die niet lekker loopt. Dit gaat over een conflict waar de RvC zich verantwoordlijk voelt, dus niet over dagelijkse gang van zaken en Jan Koster is al zo lang bij Cambuur betrokken dat ik mij zorgen maak als hij opstapt.

Ik hoop echt dat er geen lijken uit de kast gaan vallen, maar ik houd mijn hart vast!

Collingwood

Citaat van: V-man op juni 12, 2019, 23:02:18
Lekker nieuws dit van de LC! Lijkt wel of ze het lekker vinden dat ze weer "ellende" bij SCC kunnen melden!

Eh, Cambuur meldt het zelf hoor.
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Ok vloog teveel in de emotie! Zonder alle media 3x te checken...slordig

Collingwood

Citaat van: V-man op juni 12, 2019, 23:14:48
Ok vloog teveel in de emotie! Zonder alle media 3x te checken...slordig

Geen probleem natuurlijk, overkomt de beste.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Klinkt niet goed!
Hoop niet dat stadion op losse schroeven staat of lijken uit de kast zijn gevallen.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op juni 12, 2019, 23:09:31
Eh, Cambuur meldt het zelf hoor.

Toch blaast de LC het wel lekker op, zij noemen het gelijk 'crisis bij Cambuur' :

Crisis bij Cambuur: drie leden raad van commissarissen stappen op

Voorzitter Johan Schikker stapt op bij Cambuur. Ook Jan Koster en Rudy Douma, beiden lid van de raad van commissarissen stappen op.

Aanleiding voor het opstappen van drie van de vier leden van de raad van commissarissen is een 'verschil van inzicht' tussen de directie en de RvC. Het verschil gaat over de wijze van besturen, maar wat het precies inhoudt, is onduidelijk. In een persverklaring wordt gesteld dat het verschil van inzicht 'onoverbrugbaar' is.

Het opstappen van de drie gaat per direct in, al zal Jan Koster de komende maanden de lopende zaken overdragen. Het vierde lid van de raad, Bert Hollander blijft in functie.

Gerrit Krol van het Stichtingsbestuur zal de komende tijd zitting nemen in de raad van commissarisen. Jan Schikker is ruim een jaar lang voorzitter geweest bij Cambuur. Hij volgde Ype Smid op.

Ongelukkig moment
Het uiteenvallen van de raad van commissarissen bij Cambuur komt op een ongelukkig moment. Dinsdag praat het college van b en w van Leeuwarden over de meer dan twintig bezwaren  die zijn ingebracht tegen het stadionplan bij het WTC. De gemeenteraad moet vervolgens op 10 juli het bestemmings- en inrichtingsplan voor het WTC gebied vast stellen zodat er in de loop van volgend jaar begonnen kan worden met de voorbereidingen van de bouw.

Dat er juist nu een bestuurlijke crisis is bij de club, hoeft niet direct een bezwaar te zijn maar maakt het proces ook zeker niet makkelijker.

De directie van Cambuur was woensdagavond niet bereikbaar voor een reactie. Dat gold eveneens voor de afgetreden commissarissen.

Collingwood

Als bijna de voltallige RvC opstapt vind ik de term 'crisis' niet echt overdreven, eerlijk gezegd. Ik hoop dat Cambuur nog met een uitgebreidere reactie komt, vind dit echt wel zorgwekkend.
Kalmte alleen kan u redden.