Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

#420
,,We gaan in het nieuwe jaar op zoek naar extra financiën om de periode tot 2021 te overbruggen", stelt De Graaf. ,,We willen de organisatie en de spelersgroep minimaal op dit niveau houden, het liefst nog versterken."

Dat vind ik toch wel een rare opmerking. De spelersgroep minimaal op dit (dus het huidige) niveau houden? Een selectie waarmee je op dit moment 12e staat, die scorend vermogen mist en spelers op het middenveld die het verschil maken? En 'het liefst nog versterken'? Dat lijkt me toch wel noodzakelijk als je de doelstelling (play-offs) wilt halen.

Cambuurgek

Citaat van: De Gast op december 16, 2018, 11:10:42
Mooi verhaal. Maar in plaats van extra geld op te halen zouden ze het geld eens goed moeten besteden. Tijd voor zelfreflectie heren van het bestuur.

Ik denk dat zelfreflectie er wel is bij bijv vd Belt.
Laat ik voorop stellen dat ik het aanstellen van vd Vegt, Maas en Foeke nooit hebt gegrepen.
Daar is uiteindelijk een bestuur verantwoordelijke voor.

Maar vd Belt, de Graaf en Ype Smid verdienen op zich een standbeeld wanneer het nieuwe stadion er daadwerkelijk komt/staat. Weglopen bij alle hobbels en teleurstellingen in het hele proces was veel makkelijker geweest. En ja, ik begreep destijds de stap van vd Belt wel, hij had iets moois neergezet hier. In hem heb ik nog steeds 100% vertrouwen.

De Gast

Kundig bestuur is ook op het juiste moment ingrijpen. Alleen zal drie trainers ontslaan in drie jaar zelf ook een blijk van onkundig bestuur zijn.

Galdiano

Citaat van: De Gast op februari 16, 2019, 08:16:31
Kundig bestuur is ook op het juiste moment ingrijpen. Alleen zal drie trainers ontslaan in drie jaar zelf ook een blijk van onkundig bestuur zijn.

Ik verwacht dat de wegen aan het eind van dit seizoen zullen scheiden.
Hake gaat zijn eigen weg en kost Cambuur geen afkoopsom.
Toch ben ik van mening dat Hake het echt wel kan met een betere selectie, er zit totaal geen balans in het team en de verantwoordelijke blijft lekker zitten. (Foeke)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Sandor vd Heide terug halen als assistent. (deze tacticus, heeft reeds bewezen en goede assistent te zijn) en is een jongen van de club!!

Vlampiep

Citaat van: PePe op februari 16, 2019, 12:32:50
Sandor vd Heide terug halen als assistent. (deze tacticus, heeft reeds bewezen en goede assistent te zijn) en is een jongen van de club!!
Sandor vertrekt echt niet zonder Henk, deze mannen hebben het reuze naar hun zin bij de Graafschap.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2019, 13:29:51
Sandor vertrekt echt niet zonder Henk, deze mannen hebben het reuze naar hun zin bij de Graafschap.
oja. Hij moet gewoon hoofdtrainer worden hier. Hij zal direct komen

sunderland

En we missen Ype! Die zei tenminste eens iets.Tis nu zo sloeg allemaal.

mescc

En wat voegt die duurbetaalde Ard toe??

PePe

Bestuur, nu ingrijpen: Booy en Hake onmiddellijk vertrekken!!

Jandehulk

Citaat van: PePe op februari 22, 2019, 22:26:01
Bestuur, nu ingrijpen: Booy en Hake onmiddellijk vertrekken!!
nee nee,mag van sommige hier niet hé..ik vind het al tijden van ook,maar zijn er hier een paar Foeke en hake fan! 8P

veteraan

In dit stadium van het seizoen is het onverstandig om de boel nog om te gooien. Stel maar een concreet doel : Alsnog play offs anders allemaal behalve vd B. de laan uit !

De Gast

Citaat van: Collingwood op april 26, 2018, 14:16:18
JOHAN SCHIKKER NIEUWE VOORZITTER RAAD VAN COMMISSARISSEN SC CAMBUUR

SC Cambuur heeft een nieuwe voorzitter van de Raad van Commissarissen. Johan Schikker zal per 1 juni van dit kalenderjaar de voorzittershamer ter hand nemen.

De in Harlingen geboren Schikker beschikt over veel bestuurlijke ervaring en is momenteel eigenaar en senior consultant van Schikker Consultancy. In deze hoedanigheid adviseert en ondersteunt hij bedrijven uit verschillende branches op bestuurlijk niveau. Daarnaast is hij nog betrokken als adviseur van de GP Groot groep in Heiloo.

In het verleden was Schikker onder meer actief als Adjunct-Directeur van Frisian Shipyard Welgelegen BV, als Algemeen Directeur van Thialf BV en maakte hij onderdeel uit van de holding directie van de GP Groot groep. Ook de voetballerij is hem niet vreemd, want liefst tien jaar lang was hij voorzitter van VV Harlingen.

Schikker is de opvolger van Ype Smid, die medio februari besloot om zijn portefeuille beschikbaar te stellen. De RvC van SC Cambuur bestaat verder uit Jan Koster, Rudy Douma en Bert Hollander.

http://cambuur.nl/nieuws/johan-schikker-nieuwe-voorzitter-raad-commissarissen-sc-cambuur/

Even moeten zoeken maar dit was 'm dus. De onzichtbare voorzitter. Tijd om je club weer op de rails te zetten!

Lore

Citaat van: De Gast op februari 23, 2019, 09:04:28
Even moeten zoeken maar dit was 'm dus. De onzichtbare voorzitter. Tijd om je club weer op de rails te zetten!

Wel mooi dat je een eigen bedrijf hebt en jezelf 'senior' consultant noemt

veteraan


Resultaten op het veld langer dan 6 maanden slecht.
Publieke belangstelling loopt terug.
Onvrede onder spelers en publiek
Een enorme exercitie voor de boeg ivm nieuwe accomodatie.
Communicatie onvoldoende.