Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

polderrob

dan nu toch maar weer eens een berichtje uit de polder en ik bereid mij reeds voor op een storm van verbaal geweld, maar dat hoort bij deze site.
Allereerst mijn afschuw over de toon van de uitwisseling van standpunten. Ten tweede de ongehoord smerige kritiek op de TS en dhr. van der Belt. Ten derde de ongefundeerde kritiek op nieuwe spelers en als laatste de pijlen die worden afgeschoten op de "supporters", die in de ogen van de keizers van dit forum de titel van supporter niet mogen dragen.
Misschien een goede zaak eens na te denken waarom sommige spelers hier niet WILLEN komen. Bedenk wel, spelers kijken ook wat het type supporters is dat alle gif en vuil maar over het web uitstrooit. Het kan zijn dat dit de reden is dat goede voetballers hun naam niet wensen te verbinden aan Cambuur omdat er een kleine kern van zgn. supporters is die op a-sociale wijze hun meningen uitbraken. Besteed nu eens alle negatieve energie aan het organiseren van een positief klimaat en geef je kritiek op een acceptabele manier. Wat hier zo nu en dan gebeurt is van een dermate schandalig niveau dat de titel supporter niet aan deze lieden toekomt. Jammer dat het zo toegaat, maar probeer nu eens de positieve weg en vertel hetgeen je dwarszit direct aan de betrokkenen en vergiftig niet de sfeer op dit medium. Zo, heb mijn paraplu al op, maar ik heb geen overtogen woord gebruikt denk ik.

Paderu

Ben het hier helemaal mee eens

sunderland

Ook ik uit kritiek polderob. Op een normale manier denk ik . Ik denk dat met name Vd belt anders naar buiten had communiceren. Gaten dichten prima maar zeg dat dan. Op een gegeven moment werd er zelfs gezegd dat er nog een flink potje geld was. Ja dan verwachten wij ook wat.Er is veel frustratie hier daardoor. Maar de manier waarop kan idd anders.

sunderland

En Oja dat spelers daardoor hier niet heenwillen is volgens mij complete onzin maar dat mag jij denken.

Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2017, 15:37:52
En Oja dat spelers daardoor hier niet heenwillen is volgens mij complete onzin maar dat mag jij denken.
Ik denk de afstand...., onze gewilde objecten willen niet helemaal naar t noorden. Pfff slappe hap. Wereldburgers. Waar een Amsterdammer niet met de tram kan komen noemt ie "buitenland of de provincie"
Nee, dan Rosenborg, daar wil heeeelemaal niemand naar toe. Wat is dat ver weg, koud, regen en een Mickey Mouse competitie. Tja.


wiekie1969

Citaat van: polderrob op augustus 26, 2017, 14:29:52
dan nu toch maar weer eens een berichtje uit de polder en ik bereid mij reeds voor op een storm van verbaal geweld, maar dat hoort bij deze site.
Allereerst mijn afschuw over de toon van de uitwisseling van standpunten. Ten tweede de ongehoord smerige kritiek op de TS en dhr. van der Belt. Ten derde de ongefundeerde kritiek op nieuwe spelers en als laatste de pijlen die worden afgeschoten op de "supporters", die in de ogen van de keizers van dit forum de titel van supporter niet mogen dragen.
Misschien een goede zaak eens na te denken waarom sommige spelers hier niet WILLEN komen. Bedenk wel, spelers kijken ook wat het type supporters is dat alle gif en vuil maar over het web uitstrooit. Het kan zijn dat dit de reden is dat goede voetballers hun naam niet wensen te verbinden aan Cambuur omdat er een kleine kern van zgn. supporters is die op a-sociale wijze hun meningen uitbraken. Besteed nu eens alle negatieve energie aan het organiseren van een positief klimaat en geef je kritiek op een acceptabele manier. Wat hier zo nu en dan gebeurt is van een dermate schandalig niveau dat de titel supporter niet aan deze lieden toekomt. Jammer dat het zo toegaat, maar probeer nu eens de positieve weg en vertel hetgeen je dwarszit direct aan de betrokkenen en vergiftig niet de sfeer op dit medium. Zo, heb mijn paraplu al op, maar ik heb geen overtogen woord gebruikt denk ik.

Dank u Jesse Klaver :_schater :_schater :_schater

Huzumer

Ik denk niet dat (potentiële) spelers dit forum lezen, maar voor de rest kan ik me grotendeels in je betoog vinden. Verder moet iedereen bedenken dat we een team in opbouw hebben en dan helpt zo'n zwaar programma aan het begin van de competitie niet. En met de nodige realiteitszin: het eindniveau van afgelopen seizoen gaan we (dit seizoen) NIET halen en dat mag je volgens mij ook niet verwachten. De komende jaren gaan we hopelijk ook sportief geleidelijk toegroeien naar het nieuwe stadion; als het meezit doen we snel weer mee om het kampioenschap, maar ik houd hier geen rekening mee ... |:)

Josli

Ik weet niet of spelers dit lezen. Wat ik wel weet, is dat de sfeer hier, wel de sfeer op tribunes beïnvloed.
Er wordt hier ongelooflijk veel meegelezen en daardoor ook meningen bepaald.
De bal rolt nog maar nauwelijks en v/d Belt kan er niks van. De trainer kan er niks van. De aankopen kunnen er niks van. We eindigen onder in de middenmoot etc. etc... Ik merk aan mezelf zelfs dat ik er negatief van word. En dat terwijl ik in de aankopen wel veel potentie zie.  Dat het nog allemaal even op z'n plaats moet vallen vind ik volledig logisch. Maar dit zijn geen Lionel Lords of Harvey Bishops. Dit zijn allemaal spelers die ons op langere termijn omhoog kunnen helpen en misschien ook nog verkoopwaarde hebben.
Er wordt maar geroepen dat er kwaliteit bij moet en dan komen de meest onrealistische spelers voorbij. Vervolgens kan vd Belt er niks van omdat hij ze niet haalt.

Maar ik ben daar wel kaar mee. Die negatieve schreeuwers die blijkbaar bij iedere training staan om te kijken dat de keeper er niks van kan, kunnen mijn rug op.  Willen je een betere sfeer op de tribune? Een betere sfeer op het forum? Begin bij je zelf!!

Hup Rossi!

denistel

zal toch als club in geheel moeten gebeuren vind ik het moet van de ploeg/ts/leiding
en supporters af moeten stralen dat wij Cambuur zijn dat er hier niets valt te halen
dat is mijn mening en dan zal er op trainingen en in wedstrijden een meer getergde
groep moeten staan en niet zoals nu dat het allemaal wat slapjes is. als spelers fouten
maken dat ze toch een aai over de bol krijgen hou er mee op want dan komt het niet goed.
spelers en trainers mogen best pittig tegen elkaar zijn op een normale manier is mijn mening.

DayDreamer

Ik heb het al vaker gezegd, een club als Cambuur kan dit soort tussenjaren hebben, daar heb ik geen probleem mee, maar als je top 3 begroting hebt en er 1.3 miljoen aan transfergelden binnenstroomt en deze selectie samenstelt, dan ben ik daar behoorlijk teleurgesteld over. Ik hou me nu maar even afzijdig voorlopig, lekker positief gelul hier op het forum, gaan over een paar weken de balans wel opmaken.

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op augustus 28, 2017, 11:18:06
Ik heb het al vaker gezegd, een club als Cambuur kan dit soort tussenjaren hebben, daar heb ik geen probleem mee, maar als je top 3 begroting hebt en er 1.3 miljoen aan transfergelden binnenstroomt en deze selectie samenstelt, dan ben ik daar behoorlijk teleurgesteld over. Ik hou me nu maar even afzijdig voorlopig, lekker positief gelul hier op het forum, gaan over een paar weken de balans wel opmaken.

Dit slaat toch nergens op... Er is een grote groep mensen die heel kritisch zijn op het forum. Er zijn daarnaast ook positievelingen en mensen die het nog even willen aanzien (waartoe ik mezelf reken). Maar om te zeggen dat de stemming op het forum over het algemeen positief is... Nou dat zie ik absoluut niet terug.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

#386
Misschien kunnen we stoppen om bij iedere post een stempeltje "positieveling" of "negatieveling" mee te geven?

Ik ben redelijk tevreden over Kallon (en v Wemerskerken) als vervangers van Lilipaly, een stuk minder enthousiast dat we geen betere spits als Rossi konden vinden.
Achterhoede komt goed als alles beschikbaar is. Middenveld is nog niks van te zeggen met zoveel nieuwe spelers. Aanval is nog veel te licht. vd Belt heeft daar gegokt door lang te wachten en dat pakt slecht uit, maar die eigenwijsheid hoort wel bij hem en de club. Transfervrije spelers met hoge salarissen binnen hengelen kan iedereen.

Voor korte termijn vind ik een tussenjaar onnodig en erg riskant, maar dat we op lange termijn als club er heel sterk voortaan heb ik geen enkele twijfel over.

Eén ding is zeker in het voetbal, een slechte reeks of een ruime geflateerde overwinning, een nieuwe speler of een ernstige blessure en de stemming kan weer anders zijn.
Af en toe wat relativeren in plaats van iedereen in een hokje te willen plaatsen zou de discussies een stuk leuker maken. Niet alles ligt zwart/wit en we zijn hier allemaal geel/blauw :)

denistel

als ze gewoon zeggen wat ze dit seizoen willen en dat goed brengen heb ik er geen moeite mee.

Collingwood

BERT HOLLANDER TREEDT TOE TOT RAAD VAN COMMISSARISSEN

Bert Hollander komt de Raad van Commissarissen van SC Cambuur per 1 mei versterken. De geboren Leeuwarder en oud-speler van de club zal de portefeuille 'voetbalzaken' gaan beheren.

Hollander is zeker geen onbekende in de Friese voetbalwereld. Hij was in het verleden onder meer actief als hoofdtrainer van ONS Sneek en FVC en is momenteel technisch eindverantwoordelijk bij Blauw Wit '34.

De RvC bestaat verder uit Jan Koster en Rudy Douma en zal in de nabije toekomst worden gecompleteerd door een nieuwe voorzitter.

http://cambuur.nl/nieuws/bert-hollander-treedt-toe-tot-raad-commissarissen/
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op april 20, 2018, 16:16:22
BERT HOLLANDER TREEDT TOE TOT RAAD VAN COMMISSARISSEN

Bert Hollander komt de Raad van Commissarissen van SC Cambuur per 1 mei versterken. De geboren Leeuwarder en oud-speler van de club zal de portefeuille 'voetbalzaken' gaan beheren.

Hollander is zeker geen onbekende in de Friese voetbalwereld. Hij was in het verleden onder meer actief als hoofdtrainer van ONS Sneek en FVC en is momenteel technisch eindverantwoordelijk bij Blauw Wit '34.

De RvC bestaat verder uit Jan Koster en Rudy Douma en zal in de nabije toekomst worden gecompleteerd door een nieuwe voorzitter.

http://cambuur.nl/nieuws/bert-hollander-treedt-toe-tot-raad-commissarissen/

Prima keuze lijkt mij. Benieuwd of we dan ook kibbeling op de tribune kunnen krijgen
Area 58