Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op oktober 16, 2016, 09:19:18
Zouden ze Henry echt geen stuiver hoeven te betalen? Gooit hij zomaar zijn salaris en WW rechten te grabbel? Lijkt me vrij sterk..

In elk geval zijn we door dit bestuur sportief in ruim een jaar tijd 10 jaar teruggeworpen. Een wereldprestatie!

Man man, het is wel duidelijk dat alleen je kortetermijngeheugen nog werkt. Beschamend!

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2016, 09:49:47
Als die patser van een Ype eens over zijn schaduw zou durven te stappen en publiekelijk durft te zeggen dat hij Henk graag op het veld ziet om samen de selectie weer het nodige vertrouwen te geven en zo nodig zelf terug wil treden, is er een basis gelegd om er nog een heel mooi seizoen van te maken.
Maar ik denk dat het ego van Ype groter is dan zijn club liefde
Henk terug zou op dit moment niet verstandig zijn lijkt me. Ik zou graag willen zien dat hij nog wat meer (vooral op tactisch gebied) ervaring opdeed. Verder zou ik niet meer een combi van Sandor en Henk willen zien, niet omdat ik problemen heb met een van de mannen, maar puur omdat ze elkaars gelijke zijn qua spelopvatting. Ik zie liever een trainer met één of meer assistenten die elkaar aanvullen en daardoor elkaar scherp houden met oog voor details.

De Gast

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 17, 2016, 10:23:43
Man man, het is wel duidelijk dat alleen je kortetermijngeheugen nog werkt. Beschamend!

Ow ja.. vertel mij eens het verschil dan tussen de prestaties van 10 jaar geleden en nu? Of deden we het toen zelfs beter? In de tijd van Mitchell Pique hadden we ook een goeie selectie die er geen bal in kon trappen. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten  :O

Cor

Citaat van: De Gast op oktober 18, 2016, 07:40:55
Ow ja.. vertel mij eens het verschil dan tussen de prestaties van 10 jaar geleden en nu? Of deden we het toen zelfs beter? In de tijd van Mitchell Pique hadden we ook een goeie selectie die er geen bal in kon trappen. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten  :O

Er is er hier altijd maar 1 die het beter weet en bij wat tegengas laat zien daar slecht mee om te kunnen gaan  :y

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op oktober 18, 2016, 07:40:55
Ow ja.. vertel mij eens het verschil dan tussen de prestaties van 10 jaar geleden en nu? Of deden we het toen zelfs beter? In de tijd van Mitchell Pique hadden we ook een goeie selectie die er geen bal in kon trappen. Maar jij zult het ongetwijfeld beter weten  :O
10 jaar geleden was Cambuur kapot. Maar doordat mensen met veel toewijding en een ongebreidelde positieve inzet Cambuur hebben gered, kun jij nog iedere dag klagen over jouw club. Een club die er nu 10x beter op staat dan toen.
Of had je toen niets met Cambuur? Dan begrijp ik het.

De Gast

Dan moet je beter lezen GeelBlauw.. ik had het over het sportieve gedeelte. Voor de rest respect voor Ype en co wat ze hebben betekend voor het voortbestaan van Cambuur.

oostside

Citaat van: De Gast op oktober 16, 2016, 09:19:18
Zouden ze Henry echt geen stuiver hoeven te betalen? Gooit hij zomaar zijn salaris en WW rechten te grabbel? Lijkt me vrij sterk..

In elk geval zijn we door dit bestuur sportief in ruim een jaar tijd 10 jaar teruggeworpen. Een wereldprestatie!

Beetje late reactie, maar ik neem aan dat er een vaststellingsovereenkomst aan te pas is gekomen op basis van verschil van inzicht of iets dergelijks. Dan betaald Cambuur de wettelijke verplichte transitievergoeding wat waarschijnlijk een bedrag van rond de 10.000 a 20.000 zal zijn op basis van z'n salaris en dienstjaren en HvdV krijgt ook gewoon z'n ww.

Oosttribune

Ik snap werkelijk niet dat we anderhalf jaar lopen aan te kloten en dat na het ontslag van Maas en het vertrek van v/d Vegt de communicatie plotseling terug is.
Was Henry zo dwangmatig...?

- Cambuur Twitter plotseling weer actief
- Ard staat nu wel voor de camera en bij besluit over Arne en Sipke is er ook direct een video met toelichting
- De club is hard bezig om morgenavond het stadion vol te krijgen
- de uitwedstrijd naar Eindhoven is gratis, trouwe bezoekers krijgen voorrang.

Ik ben er erg blij mee maar tijdens de forumavond voor de zomer keek Ard schaapachtig bij de kritiek over communicatie. Blijkbaar wist hij wel beter... of is Gerald al aan het werk?

SCC-J

Waar komt toch het idee vandaan dat gerald zo'n charismatische man is en een communicatief wonder?  Volgens mij heeft het wat te maken met de resultaten.

Cor

Citaat van: SCC-J op oktober 20, 2016, 14:55:47
Waar komt toch het idee vandaan dat gerald zo'n charismatische man is en een communicatief wonder?  Volgens mij heeft het wat te maken met de resultaten.

Soms zit het mee, soms zit het tegen. En relativeren is niet echt een sterk ding bij supporters

Vlampiep

Citaat van: Oosttribune op oktober 20, 2016, 14:42:34
Blijkbaar wist hij wel beter... of is Gerald al aan het werk?
Folges mij het hij de wien dur al knap onder.

Yellow Army

Citaat van: Oosttribune op oktober 20, 2016, 14:42:34
Ik snap werkelijk niet dat we anderhalf jaar lopen aan te kloten en dat na het ontslag van Maas en het vertrek van v/d Vegt de communicatie plotseling terug is.
Was Henry zo dwangmatig...?

- Cambuur Twitter plotseling weer actief
- Ard staat nu wel voor de camera en bij besluit over Arne en Sipke is er ook direct een video met toelichting
- De club is hard bezig om morgenavond het stadion vol te krijgen
- de uitwedstrijd naar Eindhoven is gratis, trouwe bezoekers krijgen voorrang.

Ik ben er erg blij mee maar tijdens de forumavond voor de zomer keek Ard schaapachtig bij de kritiek over communicatie. Blijkbaar wist hij wel beter... of is Gerald al aan het werk?

Of men heeft geluisterd naar de kritieken en pakt de handschoen op vwb communicatie
Area 58

Montana

Ze nemen gelukkig nu wel dingen aan  :proost

sunderland

We kunnen nu allemaal mensen aanwijzen maar ik vind dat het bestuur zelf faalt . De trainer en de td hebben een matige selectie neergezet/ tot hun beschikking gekregen.

Cor

Dat is wel vaker het geval geweest maar afhankelijk van wie er trainer is wordt daar nogal verschillend over geoordeeld.