Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

De RVC moet zich eens afvragen als zijzelf zulke falende mensen in hun eigen bedrijf zouden laten zitten ? Nou ik weet het antwoord al ...... Onvoorstelbaar dat deze 2 hier nog werkzaam zijn

PePe

#346
Laat het reddingsplan van de afgelopen jaren niet voor niets zijn geweest, en denk ook aan de toekomst.  |:)

De Gast

Citaat van: Bolle op oktober 01, 2016, 11:55:47
Ype: ook jij gaf aan, of moet ik zeggen: zag zelfs, dat het op z'n zachtst gezegd niet goed gaat (op een aantal minuten in deze competitie na)... Met een dergelijke selectie moeten we minimaal top 3 spelen waren jouw woorden.

Hij bedoelt met een dergelijke spelersbegroting zou je top 3 moeten spelen neem ik aan? Ja dat klopt! Maar na 9 wedstrijden mag je gaan hopen dat je de play offs haalt. Er zit niet veel meer in.

sunderland

slape jum al .De meesten van ons slapen vanacht heel slecht .Doe er wat aan

Vlampiep

Citaat van: De Gast op oktober 09, 2016, 15:17:01
Hij bedoelt met een dergelijke spelersbegroting zou je top 3 moeten spelen neem ik aan? Ja dat klopt! Maar na 9 wedstrijden mag je gaan hopen dat je de play offs haalt. Er zit niet veel meer in.
We mogen een feestje bouwen als we niet degraderen.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op oktober 15, 2016, 08:21:42
We mogen een feestje bouwen als we niet degraderen.

hest de stand zien? 7 puntjes achter op nummer 2 vvv, dus ut ken nog makkelijk :_schater

Bernardo

Citaat van: wiekie1969 op oktober 15, 2016, 09:15:02
hest de stand zien? 7 puntjes achter op nummer 2 vvv, dus ut ken nog makkelijk :_schater

Kan ook makkelijk, maar dan moet er echt op korte termijn wel wat gebeuren. Het seizoen is nu nog te redden.

PePe

#352
Eindelijk, de twee horrorclowns zijn weg.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op oktober 15, 2016, 11:50:36
Eindelijk, de twee horrorclowns zijn weg.

Ook die ene in het doel? :insane

sunderland

Henk de jong zal vd week op het veld staan als assistent van faber

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 16, 2016, 02:17:44
Henk de jong zal vd week op het veld staan als assistent van faber
Willen wij Groningen een kunstje flikken zoals zij ons hebben gedaan in de afgelopen 2 jaren, staat hij bij ons op het veld.

Bernardo

Moet je nou nog niet willen, misschien over aantal jaar weer. En volgens mij neemt Henk, Ype nog steeds kwalijk dat Sandor is weggestuurd. Dus hij wil vast niet eens.

De Gast

Zouden ze Henry echt geen stuiver hoeven te betalen? Gooit hij zomaar zijn salaris en WW rechten te grabbel? Lijkt me vrij sterk..

In elk geval zijn we door dit bestuur sportief in ruim een jaar tijd 10 jaar teruggeworpen. Een wereldprestatie!

Vlampiep

Citaat van: Bernardo op oktober 16, 2016, 08:44:36
Moet je nou nog niet willen, misschien over aantal jaar weer. En volgens mij neemt Henk, Ype nog steeds kwalijk dat Sandor is weggestuurd. Dus hij wil vast niet eens.
Als die patser van een Ype eens over zijn schaduw zou durven te stappen en publiekelijk durft te zeggen dat hij Henk graag op het veld ziet om samen de selectie weer het nodige vertrouwen te geven en zo nodig zelf terug wil treden, is er een basis gelegd om er nog een heel mooi seizoen van te maken.
Maar ik denk dat het ego van Ype groter is dan zijn club liefde

PePe

Ik ben maar wat blij, dat onze Ype nu heeft ingegrepen!!