Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Zo lijkt t idd wel. En dat neem ik ook 'de heren op t veld' extreem kwalijk!

Voetballen, vechten, passie en strijd doe en lever je verdomme voor ONS!  :(

Dokkumer

Heren wordt het niet eens tijd om kritisch naar jullie eigen functioneren te kijken? Zwarte cijfers leuk, maar zolang het sportief beroerder en beroerder gaat zal dat niet lang meer duren! Durf gewoon te accepteren dat een boekhoudkantoor geen voetbalclub is.

Bolle

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 22:53:09
Heren wordt het niet eens tijd om kritisch naar jullie eigen functioneren te kijken? Zwarte cijfers leuk, maar zolang het sportief beroerder en beroerder gaat zal dat niet lang meer duren! Durf gewoon te accepteren dat een boekhoudkantoor geen voetbalclub is.

Een voetbalclub geen boekhoudkantoor dus...

Hest geliek: durf eens een (verantwoord) risico te nemen! De eerste: leg n paar maandjes salaris op tafel al wijs die zonnebank-gebruinde Ratelband-prater de achterdeur!

Dokkumer

Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 22:55:40
Een voetbalclub geen boekhoudkantoor dus...

Hest geliek: durf eens een (verantwoord) risico te nemen! De eerste: leg n paar maandjes salaris op tafel al wijs die zonnebank-gebruinde Ratelband-prater de achterdeur!
Ja ik ben zo boos dat ik het door elkaar haal. Maar op deze manier wordt de club gerund... Excuus!

Durf trouwens ook zelf een stap terug te doen voor iemand die wel durft op te treden en voetbalinzicht heeft.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 22:53:09
Heren wordt het niet eens tijd om kritisch naar jullie eigen functioneren te kijken? Zwarte cijfers leuk, maar zolang het sportief beroerder en beroerder gaat zal dat niet lang meer duren! Durf gewoon te accepteren dat een boekhoudkantoor geen voetbalclub is.

Zo zwart waren die cijfers niet eens. Incidentele baten zorgden voor een winst bij  een operationeel verlies.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 30, 2016, 23:05:40
Zo zwart waren die cijfers niet eens. Incidentele baten zorgden voor een winst bij  een operationeel verlies.
Nou én? Zwarte cijfers zijn zwarte cijfers. Verder hebben die domme supporters er toch geen verstand van! En trouwens we zaten aan de inkomstenkant al over onze max, dus moesten we wel jaarlijks die incidentele baten hebben. In deze te krappe en verouderde accommodatie is een operationele winst draaien nagenoeg onhaalbaar!

En we slapen vrolijk verder!

Bolle

Dat krappe is binnenkort op deze wijze geen issue meer... ;(

Dokkumer

Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 23:12:46
Dat krappe is binnenkort op deze wijze geen issue meer... ;(
Tegen Achilles had ik al de ruimte voor een tukje, dus dat zal alleen maar beter worden.

DayDreamer

Modaal clubje in de eerste divisie, niks meer, niks minder.

Bolle

Nadeel was wel dat t zo slecht was, dat veel t op n zuipen zetten... Was daar dus wèl druk... :proost

Bolle

Citaat van: DayDreamer op september 30, 2016, 23:16:22
Modaal clubje in de eerste divisie, niks meer, niks minder.

Qua huidig speelwijze: ja, qua materiaal: top 5 minimaal!

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 30, 2016, 23:10:38
Nou én? Zwarte cijfers zijn zwarte cijfers. Verder hebben die domme supporters er toch geen verstand van! En trouwens we zaten aan de inkomstenkant al over onze max, dus moesten we wel jaarlijks die incidentele baten hebben. In deze te krappe en verouderde accommodatie is een operationele winst draaien nagenoeg onhaalbaar!

En we slapen vrolijk verder!

He moddereter, operationele winst kan prima, dan moet je alleen wat minder uitgeven. Maar ja, ik ben ook maar een domme tokkie met een uutkering, nou?  :proost . Zodra je op basis van incidentele baten de begroting rond moet krijgen, heb je op de lange termijn een probleem. Volgens mij draaiden we in 2012-2013 ook een bescheiden +30.000. Dat was zelfs inclusief kampioenspremies waar geen rekening mee gehouden was. Het kan dus wel degelijk.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 30, 2016, 23:22:10
He moddereter, operationele winst kan prima, dan moet je alleen wat minder uitgeven. Maar ja, ik ben ook maar een domme tokkie met een uutkering, nou?  :proost . Zodra je op basis van incidentele baten de begroting rond moet krijgen, heb je op de lange termijn een probleem. Volgens mij draaiden we in 2012-2013 ook een bescheiden +30.000. Dat was zelfs inclusief kampioenspremies waar geen rekening mee gehouden was. Het kan dus wel degelijk.
1. Administrator!! Is nog lekker even belangrijker. Die moddervreters voeren hier geen fuck uit
2. Ik redeneer vanuit de club, de heren moeten zichzelf uiteraard op elke mogelijke wijze schoonpraten.. Uiteraard ben ik gezien mijn administratieve achtergrond een andere mening toegedaan.
3. Collega uitvretende domme steuntrekkende tokkie. Kratje Schultenbrau ook al leeg? :proost

Bolle

#343
ROB & HENRY ALERT!

Bestuur: jullie zien onze club toch zelf ook naar de kloten gaan op deze wijze?! Vorige week zag ik Ype nog bij een wedstrijd van de jeugd. Ype: ook jij gaf aan, of moet ik zeggen: zag zelfs, dat het op z'n zachtst gezegd niet goed gaat (op een aantal minuten in deze competitie na)... Met een dergelijke selectie moeten we minimaal top 3 spelen waren jouw woorden. Ik zal je 1 ding vertellen: met deze vogelverschrikker als trainer en onze 'ik ga voor 5 op een rij' technische man redden wij dit op zeker niet!

Geen beleving, passie en strijd. Het plezier lijkt volledig weg! De meesten lopen zonder gedachte al dwalend over t veld, de gelatenheid na weer een domper waar wij als supporters een week ziek van zijn: om te janken!  ;(

Het is tijd voor actie vanuit jullie nu het nog kan! Punten genoeg nog te behalen!

Straks weer janken en klagen dat jullie je 'niet kunnen vinden of willen associeren met het gedrag van de supporters'? NEE, jullie zijn aan zet; lozen die Rob en Henry! Evaluatiemoment, waar eerder over werd gesproken, my ass!

De volksclub die we ooit waren hebben jullie al aardig ten gronde gebracht: laat nu eens 1 keer ballen zien en doe wat de achterban al een hele poos roept! :0= HENRY en ROB: OUT!!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22