Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Vlampiep op september 20, 2016, 09:53:49
Helemaal gelijk hoor, maar tegenwoordig zijn er maar weinig prof.voerballers die het kunnen opbrengen als een prof. te leven

Maar dan moet je dat het bestuur niet gaan verwijten.

denistel

Citaat van: Cor op september 20, 2016, 11:09:57
Maar dan moet je dat het bestuur niet gaan verwijten.

het bestuur mut zulke lui er uit kieperen gebeurd bij jou werk toch als
je er geen zin in hebt??

denistel

Citaat van: PePe op september 19, 2016, 23:41:02
Sloom ope training is niet erg, oorzaak brandende zon overdag.
In de wedstrijd moet je er voor gaan.
(na 20.00 uur brand de zon niet meer zo erg)

De lange busreis is volgens mij de grootste sloom maker voor Cambuur geweest.  :O :O :O

gaat niet al1 om trainingen van vorige week toch. in het algemeen vind ik
trainingen te slap en zeggen trainers ja we begonnen niet scherp of we waren de
hele tjjd niet scherp maar als je dat op trainingen al niet bent dan werkt dat door
en er staan tegenwoordig 6 trainers om het veld heen.

Geelblauwstiens

Citaat van: denistel op september 20, 2016, 11:53:41
het bestuur mut zulke lui er uit kieperen gebeurd bij jou werk toch als
je er geen zin in hebt??
Vandaar de hoge werkloosheidscijfers?

denistel


Cor

Citaat van: denistel op september 20, 2016, 11:53:41
het bestuur mut zulke lui er uit kieperen gebeurd bij jou werk toch als
je er geen zin in hebt??

Als ze dat in Nederland gingen doen werd 70% van alle Nederlanders ontslagen

wiekie1969

Het is toch heel duidelijk wat er bij de club mut gebeuren?

Vd Vegt, Maas en De Graaf oprotten. Vd Belt en Henkie terug.

mescc

#322
Citaat van: wiekie1969 op september 20, 2016, 19:20:25
Het is toch heel duidelijk wat er bij de club mut gebeuren?

Vd Vegt, Maas en De Graaf oprotten. Vd Belt en Henkie terug.

Hopelijk ziet Ype het ook voordat het te laat is..Dan Sandor ook meteen maar weer terug!

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 20, 2016, 19:20:25
Het is toch heel duidelijk wat er bij de club mut gebeuren?

Vd Vegt, Maas en De Graaf oprotten. Vd Belt en Henkie terug.
er moeten club mannen klopt en weg met die zakkenvullers :_schater

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 19, 2016, 18:40:17
Ype trad op dat moment naar voren om tekst en uitleg te geven.
Ype is de man van het  "crisismanagement",  hij komt op zulke momenten naar buiten.

Destroyer

Wat zijn we van een fantastische volksclub afgegleden naar een standaard belgisch bier-clubje. Onze helden van weleer hebben plaatsgemaakt voor allemaal nono's die niks met de club hebben, maar puur hun zakken vullen. Er zit een mevrouw aan het bewind die het liefst supporters verband en om het kleinste iets een sk geeft om ons maar te dissen. Het voetbal is met deze prestatieloze trainer, wat overigens iedereen zag aankomen behalve onze TS en RvC, nog wisselvalliger dan het weer. Ik ga elke week weer naar het stadion, alleen lijkt het beeld steeds grijzer, grauwer en vlakker te worden. Het voelt op dit moment niet goed. De club is ziek lijkt het en heeft mij op dit moment aangestoken. Het medicijn is op dit moment ver te zoeken. RIP volksclub, de club is niet meer van het volk en heeft niks meer te vertellen.... My feelings.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op september 30, 2016, 22:27:36
Wat zijn we van een fantastische volksclub afgegleden naar een standaard belgisch bier-clubje. Onze helden van weleer hebben plaatsgemaakt voor allemaal nono's die niks met de club hebben, maar puur hun zakken vullen. Er zit een mevrouw aan het bewind die het liefst supporters verband en om het kleinste iets een sk geeft om ons maar te dissen. Het voetbal is met deze prestatieloze trainer, wat overigens iedereen zag aankomen behalve onze TS en RvC, nog wisselvalliger dan het weer. Ik ga elke week weer naar het stadion, alleen lijkt het beeld steeds grijzer, grauwer en vlakker te worden. Het voelt op dit moment niet goed. De club is ziek lijkt het en heeft mij op dit moment aangestoken. Het medicijn is op dit moment ver te zoeken. RIP volksclub, de club is niet meer van het volk en heeft niks meer te vertellen.... My feelings.
amen _O_

sunderland

HET BESTUUR MOET ZICH DOODSCHAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bolle

 :0= ACTIE!  :(

Henry: OUT!
Maas: OUT!

Noordcambuur

Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 22:36:40
:0= ACTIE!  :(

Henry: OUT!
Maas: OUT!
ja en snel deze spelers gaan niet voor deze trainer door het vuur.