Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: okkele op september 19, 2016, 15:19:30
types als arts of mien vriend menzo zijn ondenkbaar volgens de echte kenners toch!

Dan wordt het weer resultaatvoetbal en dat willen we toch niet? :devil

piene hassus

Lastig! met lief foebal slechte resultaten, resultaat foebal wille we niet, hoe mut ut dan

Dokkumer

Wat lezen we binnenkort? Moeten we na 17 wedstrijden al ingrijpen? Of aan het einde van het seizoen, moeten we na 37 wedstrijden nog ingrijpen?

Nu maar weer oogjes dicht en snaveltjes toe.. We schreven immers weer zwarte cijfers bij Boekhoud Kantoor Cambuur!

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op september 19, 2016, 16:13:17
Lastig! met lief foebal slechte resultaten, resultaat foebal wille we niet, hoe mut ut dan
Ut enigu wat ik sien wil is passie opput feld. Dan magge je best min speule, mar ik wil sien dat speulers alles geve om der wat fan te maken.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 19, 2016, 16:51:21
Wat lezen we binnenkort? Moeten we na 17 wedstrijden al ingrijpen? Of aan het einde van het seizoen, moeten we na 37 wedstrijden nog ingrijpen?

Nu maar weer oogjes dicht en snaveltjes toe.. We schreven immers weer zwarte cijfers bij Boekhoud Kantoor Cambuur!

In 2013 heeft Ype, terwijl Arts redelijke resultaten behaalde (beter dan nu), desondanks de trainer eruit gegooid. Toegegeven, dat was 9 of 10 wedstrijden voor het einde. Punt is dat hij wel degelijk in lijkt te grijpen als het noodzakelijk lijkt.
De situatie nu is op geen enkel vlak vergelijkbaar. Te meer omdat er ook een TD zit die zich nog niet bewezen heeft. ALS je wat doet moet het rigoureus, omdat je anders in dezelfde cirkel blijft ronddraaien waarin de TD trainer na trainer mag aanstellen. Dergelijke rigoureuze maatregelen moet je wel zeker van zijn + niet oude schoenen voordat je nieuwe hebt.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op september 19, 2016, 17:04:23
In 2013 heeft Ype, terwijl Arts redelijke resultaten behaalde (beter dan nu), desondanks de trainer eruit gegooid. Toegegeven, dat was 9 of 10 wedstrijden voor het einde. Punt is dat hij wel degelijk in lijkt te grijpen als het noodzakelijk lijkt.
De situatie nu is op geen enkel vlak vergelijkbaar. Te meer omdat er ook een TD zit die zich nog niet bewezen heeft. ALS je wat doet moet het rigoureus, omdat je anders in dezelfde cirkel blijft ronddraaien waarin de TD trainer na trainer mag aanstellen. Dergelijke rigoureuze maatregelen moet je wel zeker van zijn + niet oude schoenen voordat je nieuwe hebt.
Ik meende toch echt dat vd Belt dat gedaan had.
Je zit op dit moment in een situatie dat er in de top te weinig voetbalkennis zit, daar moet je beginnen met de schoonmaak om de sportieve organisatie te verbeteren.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op september 19, 2016, 17:16:02
Ik meende toch echt dat vd Belt dat gedaan had.
Je zit op dit moment in een situatie dat er in de top te weinig voetbalkennis zit, daar moet je beginnen met de schoonmaak om de sportieve organisatie te verbeteren.
Ype trad op dat moment naar voren om tekst en uitleg te geven.
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: okkele op september 19, 2016, 15:19:30
types als arts of mien vriend menzo zijn ondenkbaar volgens de echte kenners toch!

gewoon aanpakku als spelers niet thuis geven.bij de beloften waren de 1e teams spelers
vorige week al niet voor uit te branden en op trainingen gaat het oek veel te sloom toe
en er is niemand die er wat aan doet hoe ken je dan verwachten dat ze inde wedstrijd wel
op scherp staan. allemaal ideale schoonzonen hek het id gvd geef elkaar eens een draai om
de oren mut kenne toch.

hef zelf met dei darten okkele en dan scholden we oek wel eens op elkaar en na de partij
weer alles ok als je dat niet kenne mutte je stoppe met voetbal.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 19, 2016, 19:04:22
gewoon aanpakku als spelers niet thuis geven.bij de beloften waren de 1e teams spelers
vorige week al niet voor uit te branden en op trainingen gaat het oek veel te sloom toe
en er is niemand die er wat aan doet hoe ken je dan verwachten dat ze inde wedstrijd wel
op scherp staan. allemaal ideale schoonzonen hek het id gvd geef elkaar eens een draai om
de oren mut kenne toch.

hef zelf met dei darten okkele en dan scholden we oek wel eens op elkaar en na de partij
weer alles ok als je dat niet kenne mutte je stoppe met voetbal.
misse mannen als Rogers en Rose

PePe

Citaat van: denistel op september 19, 2016, 19:04:22
gewoon aanpakku als spelers niet thuis geven.bij de beloften waren de 1e teams spelers
vorige week al niet voor uit te branden en op trainingen gaat het oek veel te sloom toe
en er is niemand die er wat aan doet hoe ken je dan verwachten dat ze inde wedstrijd wel
op scherp staan. allemaal ideale schoonzonen hek het id gvd geef elkaar eens een draai om
de oren mut kenne toch.


Ut was vorige week wel erg warm hoor, niemand was voorut te branden?

denistel

Citaat van: PePe op september 19, 2016, 21:43:32
Ut was vorige week wel erg warm hoor, niemand was voorut te branden?

de tegenstander wel die wonnen 1-4

PePe

Citaat van: denistel op september 19, 2016, 23:22:04
de tegenstander wel die wonnen 1-4

Sloom ope training is niet erg, oorzaak brandende zon overdag.
In de wedstrijd moet je er voor gaan.
(na 20.00 uur brand de zon niet meer zo erg)

De lange busreis is volgens mij de grootste sloom maker voor Cambuur geweest.  :O :O :O

De Gast

Gaan we het nou net als onder de vorige twee trainers op de inzet van de spelers gooien? Beetje makkelijk inmiddels.

Ook al denk ik niet dat Maas een trainer is die jongens superscherp krijgt, inzet weer aandragen als excuus hebben we nu wel eens gehad lijkt me.

Cor

Citaat van: De Gast op september 20, 2016, 07:39:36
Gaan we het nou net als onder de vorige twee trainers op de inzet van de spelers gooien? Beetje makkelijk inmiddels.

Ook al denk ik niet dat Maas een trainer is die jongens superscherp krijgt, inzet weer aandragen als excuus hebben we nu wel eens gehad lijkt me.

Volledig met je eens. Wanneer je als speler niet de motivatie bij jezelf kan vinden zou je iets anders moeten gaan doen. Iets buiten het voetbal of zo.

Vlampiep

Citaat van: Cor op september 20, 2016, 08:23:30
Volledig met je eens. Wanneer je als speler niet de motivatie bij jezelf kan vinden zou je iets anders moeten gaan doen. Iets buiten het voetbal of zo.
Helemaal gelijk hoor, maar tegenwoordig zijn er maar weinig prof.voerballers die het kunnen opbrengen als een prof. te leven