Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Destroyer op september 18, 2016, 15:50:37
Dus kunnen we nu maar beter in de juup blijven spelen omdat we geen fatsoenlijke spits kunnen betalen  :_schater

Er zal niet verder gesprongen kunnen worden dan de pols lang is. Dat is in het verleden te vaak gebeurt en daarom al te vaak bijna mis gegaan met Cambuur. Ik snap best dat je dat niet wil horen, maar het zal toch nog even de realiteit blijven. Begrijp me goed, ik zie het ook liever anders maar wil nooit weer meemaken dat mijn club op sterven na dood is.

zeewolde

Citaat van: Destroyer op september 18, 2016, 15:50:37
Dus kunnen we nu maar beter in de juup blijven spelen omdat we geen fatsoenlijke spits kunnen betalen  :_schater
Goed lezen, ook met die fatsoenlijke spits Mark zijn we niet gepromoveerd...

Feit is wel dat er een andere spits als Hemmen had moeten komen.

Vlampiep

Citaat van: Cor op september 18, 2016, 16:10:31
Er zal niet verder gesprongen kunnen worden dan de pols lang is. Dat is in het verleden te vaak gebeurt en daarom al te vaak bijna mis gegaan met Cambuur. Ik snap best dat je dat niet wil horen, maar het zal toch nog even de realiteit blijven. Begrijp me goed, ik zie het ook liever anders maar wil nooit weer meemaken dat mijn club op sterven na dood is.
Natuurlijk kunnen we niet meer uitgeven dan de begroting aan geeft, maar de financiele malaise van wel eer ontstond door wanbeleid vanwege het schuiven met cijfers.
Maar een gelouterde TD moet toch wel in staat worden geacht de markt met goede scouting af te schuimen en een jonge talentvolle spits bij het amateur voetbal vast te kunnen leggen.
Soms heb je geluk dat zo'n spits doorbreekt en soms duurt het wat langer of heb je pech.
Maar financieel val je er geen buil aan.
Dit wil ik ons bestuur en met name Vd Vegt wel aanreken.






Destroyer

Citaat van: Cor op september 18, 2016, 16:10:31
Er zal niet verder gesprongen kunnen worden dan de pols lang is. Dat is in het verleden te vaak gebeurt en daarom al te vaak bijna mis gegaan met Cambuur. Ik snap best dat je dat niet wil horen, maar het zal toch nog even de realiteit blijven. Begrijp me goed, ik zie het ook liever anders maar wil nooit weer meemaken dat mijn club op sterven na dood is.

Jij wilt zeggen dat er niemand behalve een Hemmen bij Cambuur in de spits wil spelen?  Met Barto hebben ze een spits met ervaring. Daarentegen hadden ze een jonge gretige hond moeten halen die met schuim op de bek het gras er bij opvreet. Niet een Hemmen die twee jaar geleden door blessure leed al op zijn retour was.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Destroyer op september 18, 2016, 21:23:32
Jij wilt zeggen dat er niemand behalve een Hemmen bij Cambuur in de spits wil spelen?  Met Barto hebben ze een spits met ervaring. Daarentegen hadden ze een jonge gretige hond moeten halen die met schuim op de bek het gras er bij opvreet. Niet een Hemmen die twee jaar geleden door blessure leed al op zijn retour was.

En als die jonge gedroomde spits van jou niet had gescoord was het hier ook al weer klaar. Wat ik eerder bedoelde was dat we met Mark de Vries ook niet gepromoveerd zijn. En ik denk inderdaad dat Hemmen zeker geen eerste keus was en dat een aantal spitsen hier niet naar toe wilde komen. En ook dat is niks nieuws.

Destroyer

Joh, je wou zeggen dat Mark niet aanwezig was?  Een echte goal getter man, scoorde bijna elke wedstrijd. Dat we toen niet gepromoveerd zijn lag niet aan hem. Ik vind het raar dat je het verschil niet snapt... we spelen nu zonder spitsen omdat die niet scoren. Is het je nu duidelijk?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op september 18, 2016, 22:21:17
Joh, je wou zeggen dat Mark niet aanwezig was?  Een echte goal getter man, scoorde bijna elke wedstrijd. Dat we toen niet gepromoveerd zijn lag niet aan hem. Ik vind het raar dat je het verschil niet snapt... we spelen nu zonder spitsen omdat die niet scoren. Is het je nu duidelijk?

Mwah, miste hij niet de penal tegen Roda?
Area 58

Cor

#292
Citaat van: Destroyer op september 18, 2016, 22:21:17
Joh, je wou zeggen dat Mark niet aanwezig was?  Een echte goal getter man, scoorde bijna elke wedstrijd. Dat we toen niet gepromoveerd zijn lag niet aan hem. Ik vind het raar dat je het verschil niet snapt... we spelen nu zonder spitsen omdat die niet scoren. Is het je nu duidelijk?

Jij snapt mij niet kerel. Wat ik zeg is dat een scorende spits niet een garantie voor promotie is. Maar dit wordt een zinloze discussie, het is zoals jij het wil zien. Have fun met klagen  :proost

Trouwens, met Zlatan doet MU het ook niet zo goed. Toch wel een goalgetter vind je niet?

DMS78

Ze moesten Berisha nooit weg doen. Hij heeft nooit een eerlijke kans gehad en vooral op dit niveau...

okkele

waar "speelt" deze ster nu dan?
er was een reden dat hij niet op het veld verscheen en er is een reden dat niemand hem nu wil hebben.
heeft zn eigen glazen ingegooid.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Voor zover ik heb kunnen zien speelt hij momenteel nergens.

Cor

Maar we weten aan wie dat ligt

denistel

apart interview in de lc hoor..smid zegt moeten we na 7 wedstrijden al ingrijpen? nou 7 wedstrijden
is mij oek al te lang eigenlijk ja en als je 5 verder bent en het schiet niet op ist niet meer te redden.
hij vergeet echter dat het deze 7 wedstrijden en nog zo,n 40 er voor zijn dat de cijfers niet echt
om aan te zien zijn. dus we het gaat eigenlijk al 2 jaar niet zoals het hoort.

en er zijn geen geluiden bij de ts of spelersgroep over maas of wat dan ook nee tuurlijk niet die
houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd.
al zo vaak seit er mut een veel hardere hand komen binnen de hele club dat soetsappige
gedoe mut er af...en ja er ligt hier meer druk dan bij almere-achilles helmond enz ,,ze verdienen
hier oek meer dan daar en je speelt voor 7 a 8000 man. die druk moet je dan maar mee
om kunnen gaan maar het binne bijna allemaal watjes die bij het minste of geringste al van de leg
zijn.

moodygrunn

Als je na 7 wedstrijden al 6 punten achterloopt op de directe concurrenten, terwijl je de moeilijkste ploegen nog niet gehad hebt, dan gaat er overduidelijk iets mis.
Dat er vanuit de spelersgroep nog niets is gehoord is logisch. Welke speler wil nou zijn eigen glazen ingooien door te roepen bij het bestuur dat de trainer(s) er geen kut van kunnen? Als dat gebeurt ben je al veel te laat.
Ik kan me voorstellen dat Ype nog een paar wedstrijden wacht, maar na een wedstrijd of 10-12 moet je je toch echt afvragen of je als club de juiste koers te pakken hebt of niet.
In Henk en Sandor we trust

okkele

Citaat van: denistel op september 19, 2016, 14:03:39
er mut een veel hardere hand komen binnen de hele club dat soetsappige
gedoe mut er af

types als arts of mien vriend menzo zijn ondenkbaar volgens de echte kenners toch!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.