Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 15:38:04
Precies, we leven bij de dag. Wanneer zijn we het meest succesvol, als er rust is rond de club. En dat is hier zelden, opportunisme heerst.

wakker worden die lui mutte normaal doen en elke dag er aan werken om beter te worden
en in wedstrijden tot aan het gaatje gaan en geen lul verhalen ophangen over we spelen het
hele seizoen al goed. en we heersen en spelen aanvallend voetbal zoals ze het hier willen.

dat wut hier niet pikt en dat zal idd altijd zo blijven gas geven en ophouden met dat elkaar
de hand boven het hoofd houden duimpjes opsteken na een dramatische bal enz. en dat zeg ik
al tijden.

Vlampiep

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 15:09:13
Hoe lang komme wij nou al bij Cambuur Otto. Dit is toch gewoon zoals het is altijd is bij Cambuur. Wij heffe in de jaren 80 het momentum late legge. Toen was het mooi en niet zo gemaakt. Door alle sociale mediaflauwekul van tegenwoordig wordt alles onder een vergrootglas leit.
Wat dat betreft kenne wij soms terug sien op feskrikkeluk mooie momenten van oans klupke.
Dur gebeurde wat, maar dat ging van mond tot mond en wudde steeds mooier of gekker.
As dur nou een un skeet laat wete we derekt hoe hard die was en hoe die rook.
Ik kom al sinds de zestigerjaren in ut stadion en ken beame dat ut nooit wat is en oek nooit wat wudde sil.

denistel

#272
Citaat van: Cor op september 17, 2016, 15:09:13
Hoe lang komme wij nou al bij Cambuur Otto. Dit is toch gewoon zoals het is altijd is bij Cambuur. Wij heffe in de jaren 80 het momentum late legge. Toen was het mooi en niet zo gemaakt. Door alle sociale mediaflauwekul van tegenwoordig wordt alles onder een vergrootglas leit.

is allemaal wel su maar wat ik niet goed ken hevve is dat spelers en trainers zegge we spelen
goed enz en het voor geen meter klopt.die gerard bos zei het gister toch oek over peersman
toen die zei we spelen het hele seizoen al goed..nou dat klopt helemaal niet zei bos en gelijk
heeft ie.
en maas vandaag oek weer met mooie verhalen en das het verschil met toen kerel
korbach baan berger geweldig toch die draaiden er niet omheen.

seizoen hier met lodeweges toen kon ik zien dat trainingen iets afworpen en daar ben
je een voetbal club voor je moet beter worden en laten zien wat je wilt.
voorlopig zit dat er nog niet in dit seizoen.
ik vind gewoon dat spelers en ts er veel meer mee bezig moeten zijn.

afronding is slecht volgens maas maar wat doen ze er mee. gvd ga dan daar ectra
op trainen tot het wel goed gaat
zelfde met de zwakke punten van spelers train daar dan tot in den treure op.

ik zie para olympiërs die 6 uur per dag trainen echt zo veel respect daarvoor
voetballers hebben een makkie wat dat betreft.

en analyses dit en dat en 4 a 5 bladen info om slaan als er een wissel in komt
waar is het voor nodig,,mode ? omdat andere clubs het ook doen hou toch op
man gewoon lekker vrij uit spelen en als je dat 38 wedstrijden doet komt
het altijd goed en ook dat zeg ik ook al jaren.

Destroyer

Citaat van: Cor op september 17, 2016, 15:09:13
Hoe lang komme wij nou al bij Cambuur Otto. Dit is toch gewoon zoals het is altijd is bij Cambuur. Wij heffe in de jaren 80 het momentum late legge. Toen was het mooi en niet zo gemaakt. Door alle sociale mediaflauwekul van tegenwoordig wordt alles onder een vergrootglas leit.

Ja maar het probleem dat bijna iedereen vooruit gegaan en Cambuur in de jaren 80/90 is blijven hangen. Het stadion donder langzamerhand inelkaar van ellende.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op september 17, 2016, 19:18:35
Ja maar het probleem dat bijna iedereen vooruit gegaan en Cambuur in de jaren 80/90 is blijven hangen. Het stadion donder langzamerhand inelkaar van ellende.
Wat is dur mis met dit stadion?
Ut enige wat uut mekaar dondere mut is ut bestuur.

sunderland

Citaat van: Bascambuur op september 17, 2016, 15:32:54
Ik heb mij in 2007 geregistreerd op het oude forum en het is hier nog precies hetzelfde. Na een verloren wedstrijd is alles kut. Alleen in 2008 is de weg omhoog gezet, waardoor het een aantal jaar misschien relatief rustiger en minder negatief was. Toen Koolhof in 2008 met alle nieuwe aankopen begonnen was er ook hoop op betere tijden, maar het ging eigenlijk net als met Maas nu, het kwam er niet uit op het veld. Iedereen had de hoop alweer verloren op een mooi seizoen, maar Koolhof werd al snel ontslagen en Menzo kwam als opvolger. De resultaten werden een stuk beter, maar Menzo was ook een klootzak volgens veel mensen. Gelukkig pakte hij de trein naar Vitesse en meteen ging het onder Alfons Arts fantastisch. Iedereen was positief over deze toptrainer. De resultaten bleven helaas achter en het was uiteindelijk Henk de Jong die ons moest redden.

Het laatste jaar onder Henk de Jong was ook kut, maar met Marcel Keizer komt het goed. De resultaten spreken voor zich en we degraderen kansloos uit de eredivisie. Ook Marcel pakt de trein naar een andere club en bewezen toptrainer Rob Maas wordt aangesteld. Er is hoop, want de selectie lijkt vrij goed, maar de resultaten blijven al snel achter. Wie wordt de volgende trainer die deze club gaat redden?
klopt helemaal niet jou stuk .Koolhof was een slechte keuze ,vooraf al .Menzo had verreweg de duurste selectie en werd niet eens kampioen .Arts was een fucking drama .

sunderland

De ideale schoonzonen zitten mooi op een rijtje De Graaf, Vd Vegt en Maas.

Dokkumer

Citaat van: sunderland op september 17, 2016, 20:30:19
klopt helemaal niet jou stuk .Koolhof was een slechte keuze ,vooraf al .Menzo had verreweg de duurste selectie en werd niet eens kampioen .Arts was een fucking drama .
Koolhof wil ik dan nog wel het voordeel van de twijfel geven, alleen was hij te lief en aardig. Menzo had inderdaad fluitend kampioen moeten worden met zijn selectie en over Arts.... Laat Peggy zijn papiertje maar mooi boven zijn bed hangen..

De Gast

Koolhof dacht het met de reservespits van De Graafschap wel even te gaan maken.. Het wordt weer eens tijd voor een Harry vd Laan hier.. het is toch weer schandalig dat de spitsen samen 1 goal hebben gemaakt in 7 wedstrijdjes op een zeer bedenkelijk niveau  :zucht

Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 17, 2016, 20:42:34
De ideale schoonzonen zitten mooi op een rijtje De Graaf, Vd Vegt en Maas.
Nou ik ken dei wel fertelle, dat as 1 van dizze drie mien skoan soan wudde su, ik van de Oldehove springe su

Vlampiep

En dan fegeete we Ype nog te noemen, want dan su ik mien naam eer an doean en oek nog voor ut springen spiritus suppe sil.

Dokkumer

Spring ik met dei met.. Se heffe hier nameluk 3 kaansen :devil

Destroyer

Citaat van: De Gast op september 18, 2016, 11:02:06
Koolhof dacht het met de reservespits van De Graafschap wel even te gaan maken.. Het wordt weer eens tijd voor een Harry vd Laan hier.. het is toch weer schandalig dat de spitsen samen 1 goal hebben gemaakt in 7 wedstrijdjes op een zeer bedenkelijk niveau  :zucht

Ja, maar men beseft hier met die botte hersenpan niet dat je goals moet kopen! Je moet minimaal 2 a 2,5 ton neerleggen voor 20 a 25 goals! Diegene die dat wel snapte was Riedstra. Die haalde Mark en trapte er ook tig in. Nee hier denken ze met de spitsen van het kampioensjaar 3 jaar geleden wel weer dezelfde resultaten te halen, de sukkels...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Destroyer op september 18, 2016, 15:18:21
Ja, maar men beseft hier met die botte hersenpan niet dat je goals moet kopen! Je moet minimaal 2 a 2,5 ton neerleggen voor 20 a 25 goals! Diegene die dat wel snapte was Riedstra. Die haalde Mark en trapte er ook tig in. Nee hier denken ze met de spitsen van het kampioensjaar 3 jaar geleden wel weer dezelfde resultaten te halen, de sukkels...

En toen zijn we niet gepromoveerd en hadden we achteraf wat financiële strubbelingen.

Destroyer

Citaat van: Cor op september 18, 2016, 15:24:52
En toen zijn we niet gepromoveerd en hadden we achteraf wat financiële strubbelingen.

Dus kunnen we nu maar beter in de juup blijven spelen omdat we geen fatsoenlijke spits kunnen betalen  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22