Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Hewwe jum nou niet in de gaten dat jum de totaal verkeerde mensen op de belangrijkste posities hewwe

piene hassus

Tuurluk wel maar futsture kost geld

moodygrunn

Citaat van: piene hassus op augustus 13, 2016, 15:35:54
Tuurluk wel maar futsture kost geld

Aanhouden kost op de lange(re) termijn nog veel meer geld.
In Henk en Sandor we trust

mescc

#213
Lekker elkaar de hand boven het hoofd houden.  :rodekaart

Vlampiep

Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2016, 15:40:24
Aanhouden kost op de lange(re) termijn nog veel meer geld.
Niet alleen dat, maar ook de compassie met de club verdwijnt op den duur.
Laten we hopen dat de grote sponsoren bij de RVC er op aan dringen dat Henry wordt ontslagen en Vd Belt terug wordt gehaald.
Daarnaast Maas op non actief zetten en een interim aanstellen, met alternatief Maas als assistent en Slot weer bezig als technisch medewerker.
De kosten die deze revolutie mee zal brengen zouden door de club en sponsoren moeten worden bekostigd.
Aan het eind van het seizoen zullen Ard en Ype ook plaats moeten maken voor 2 bestuursleden die over bestuurlijke kwaliteiten in het betaalde voetbal beschikken.

vialli

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2016, 16:24:58
Niet alleen dat, maar ook de compassie met de club verdwijnt op den duur.
Laten we hopen dat de grote sponsoren bij de RVC er op aan dringen dat Henry wordt ontslagen en Vd Belt terug wordt gehaald.
Daarnaast Maas op non actief zetten en een interim aanstellen, met alternatief Maas als assistent en Slot weer bezig als technisch medewerker.
De kosten die deze revolutie mee zal brengen zouden door de club en sponsoren moeten worden bekostigd.
Aan het eind van het seizoen zullen Ard en Ype ook plaats moeten maken voor 2 bestuursleden die over bestuurlijke kwaliteiten in het betaalde voetbal beschikken.
Is dat niet wat voor Riemer en Foppe?  :_schater

piene hassus


D.H.Skolten

Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2016, 15:40:24
Aanhouden kost op de lange(re) termijn nog veel meer geld.
Precies, Cambuur is op weg een tweede divisie club te worden als deze lijn wordt aangehouden. Wat zullen ze hiervan smullen in huhuhu!

zeewolde

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 14, 2016, 01:41:50
Precies, Cambuur is op weg een tweede divisie club te worden als deze lijn wordt aangehouden. Wat zullen ze hiervan smullen in huhuhu!
waarom die kutboeren er steeds bijhalen?

Die staan standaard voor lul alleen al voor het feit dat ze fan van dat stinkdorp zijn.


wiekie1969

Citaat van: sunderland op augustus 13, 2016, 14:11:13
Hewwe jum nou niet in de gaten dat jum de totaal verkeerde mensen op de belangrijkste posities hewwe

nee, dat hewwe ze niet.

sunderland

Zou cambuur ook bij knjb aangeven waarom winter en Dickie wel zomaar weg mogen en Grim niet?

Bernardo

Dickie had een clausule.

John Hiatt

Citaat van: sunderland op augustus 15, 2016, 17:32:50
Zou cambuur ook bij knjb aangeven waarom winter en Dickie wel zomaar weg mogen en Grim niet?

Contract Winter liep af.

De Gast

Waar is het bestuur overigens gebleven om Cambuur naar buiten toe te vertegenwoordigen en en de club een  smoel te geven? Ype, speknek en Ard zie je al tijden nergens meer.. een dooie boel is het inmiddels geworden

Galdiano

Vd Belt kroop regelmatig in de pen.
Lange tijd geleden laatste nieuwsbrief!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets