Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

vialli

#195
Citaat van: Vlampiep op mei 19, 2016, 08:00:44
Prima reactie van Cambuur en ben je nu al vergeten hoe Cambuur voldoende punten kon hebben om kampioen te worden 3 jaar geleden?
Sportief gezien heeft Cambuur geen recht van spreken, maar als supporter het zou voor ons een droom escape zijn om toch nog op het hoogste niveau te kunnen spelen.

Maar toen moesten ze wel 8 finales spelen om dit te bereiken.
Trouwens ze zijn ook punten kwijtgeraakt met het uit de competitie halen van Haarlem
en kelderden toen van de 2e!!! naar de 6e plaats o ja ten gunste van VOLENDAM, dus toch nog gerechtigheid zou je zeggen.

El Ma-kri-niii

Twente wordt nu gestraft voor frauduleuze handelingen in de voorgaande jaren. Cambuur heeft niet meer recht op handhaving dan FC Dordrecht en Roda JC in de jaren ervoor. Prima reactie van het bestuur dus.

DayDreamer

Ik vind de reactie ook prima, kort maar bondig.

Timing is kut, maar vergeet niet dat de spelersraad nog 2 weken mag nadenken, dan weer terug sturen, die mogen er ook 2 weken over nadenken.
Daarnaast gaat Twente in beroep, je bent zo een paar weken verder, dan is de voorbereiding ook alweer in gang. Voor de PO doen had ook niks uitgemaakt, dan blijf je met bovenstaande punten zitten.


jimny

Door dit gedoe ben ik nog steeds niet van plan om mijn seizoenkaart te verlengen, omdat het tot eind juni niet vaststaat eredivisie of eerste divisie, maar Willem II laat het wel lopen tegen NAC en zondag weten we iets meer, maar nog steeds niet genoeg

hobbes

Citaat van: jimny op mei 19, 2016, 10:49:45
Door dit gedoe ben ik nog steeds niet van plan om mijn seizoenkaart te verlengen, omdat het tot eind juni niet vaststaat eredivisie of eerste divisie, maar Willem II laat het wel lopen tegen NAC en zondag weten we iets meer, maar nog steeds niet genoeg

Dan verleng je niet, boeiend  :O

Bill Shankly

Citaat van: Vlampiep op mei 19, 2016, 08:00:44
Prima reactie van Cambuur en ben je nu al vergeten hoe Cambuur voldoende punten kon hebben om kampioen te worden 3 jaar geleden?
Sportief gezien heeft Cambuur geen recht van spreken, maar als supporter het zou voor ons een droom escape zijn om toch nog op het hoogste niveau te kunnen spelen.

eens 

Oosttribune

Directie en RVC hebben blijkbaar toch door dat er iets moet gebeuren.... Vacature voor supporterscoordinator is online gekomen, daarnaast twee prima aanwinsten in een week... Moet niet gekker worden

sunderland

Jongens jongens wat hebben jullie gefaald... Echt niet te geloven dat jullie 2 van die nietsnutten hebben aangesteld

Dokkumer

Ik vraag me af of er wel eens competentiegesprekken gevoerd worden en zo ja met wie. Ja knikkers? Dan heb je snel een goede beoordeling te pakken :R

veteraan

de RvC moet je hierop aanspreken !

Ronnie tng

Citaat van: veteraan op juni 17, 2016, 17:15:59
de RvC moet je hierop aanspreken !

Dat is juist het probleem , de voorzitter van RvC lees; Ype smid is net zo schuldig aan al die dol dwaze acties. Je kan het op een gegeven moment Henri niet eens kwalijk meer nemen, het zijn degene die verantwoordelijk zijn voor aanstellen van Henri.

Henri, Ard ,Ype en Sarah  ;(

Cor

Citaat van: Dokkumer op juni 17, 2016, 11:42:03
Ik vraag me af of er wel eens competentiegesprekken gevoerd worden en zo ja met wie. Ja knikkers? Dan heb je snel een goede beoordeling te pakken :R

Die competentiegesprekken zouden hier ook wel eens gevoerd mogen worden  :devil

Huzumer

Beter van niet, Cor, dan krijgt Dokkumer het nog druk met het blokkeren van accounts ...  :y

Cor

Citaat van: Huzumer op juni 17, 2016, 20:08:54
Beter van niet, Cor, dan krijgt Dokkumer het nog druk met het blokkeren van accounts ...  :y

:proost

Dokkumer

Citaat van: Huzumer op juni 17, 2016, 20:08:54
Beter van niet, Cor, dan krijgt Dokkumer het nog druk met het blokkeren van accounts ...  :y
Dan kun je net zo goed meteen de boel op zwart flikkeren :koffie