Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 22:45:09
Dat je baalt van zo'n situatie! Dat je recht hebt gehad op play-offs. Je moet niet gaan lopen janken dat je 'sportief geen recht hebt' op iets.. Dat heeft Twente toch ook niet.. En die willen koste wat kost in de ere blijven

Ze hebben toch aangegeven dat de timing buitengewoon beroerd is? Dat het het verloop van de play-offs beïnvloedt?
Het enige dat ze niet hebben aangekaart is dat Cambuur op basis van de gebeurtenis van vandaag play-offs had moeten spelen. Waar het mij om gaat is dat je niets (positiefs) bereikt met het aankaarten van dat gegeven. Het enige wat je had kunnen voorstellen is om de play-offs opnieuw te laten spelen met als ranglijst
15. w2
16. dgs
17. cambuur
18. fct
Ik kan je alleen nu al op een briefje meegeven dat DGS daar niet op zit te wachten.
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 22:52:59
Ze hebben toch aangegeven dat de timing buitengewoon beroerd is? Dat het het verloop van de play-offs beïnvloedt?
Het enige dat ze niet hebben aangekaart is dat Cambuur op basis van de gebeurtenis van vandaag play-offs had moeten spelen. Waar het mij om gaat is dat je niets (positiefs) bereikt met het aankaarten van dat gegeven. Het enige wat je had kunnen voorstellen is om de play-offs opnieuw te laten spelen met als ranglijst
15. w2
16. dgs
17. cambuur
18. fct
Ik kan je alleen nu al op een briefje meegeven dat DGS daar niet op zit te wachten.

Zo slecht is de timing van de KNVB dus helemaal niet.

Net te laat om de play-offs te wijzigen, net op tijd om Willem II nergens meer voor laten te spelen. Kan Cambuur mooi nokken.
:koffie

moodygrunn

Citaat van: Vedetski op mei 18, 2016, 23:01:28
Zo slecht is de timing van de KNVB dus helemaal niet.

Net te laat om de play-offs te wijzigen, net op tijd om Willem II nergens meer voor laten te spelen. Kan Cambuur mooi nokken.

Iedereen is tegen ons....boe-hoe.... Ik ga ook even een eierdop zoeken....
In Henk en Sandor we trust

vialli

Die reactie van de dir. en rvc slaat nergens op. Hou je dan op de vlakte en zeg helemaal niets en wacht de ontwikkelingen af.  :rodekaart

carlo de leeuw

prima reactie van bestuur!

maikcambuur

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 22:52:59
Ze hebben toch aangegeven dat de timing buitengewoon beroerd is? Dat het het verloop van de play-offs beïnvloedt?
Het enige dat ze niet hebben aangekaart is dat Cambuur op basis van de gebeurtenis van vandaag play-offs had moeten spelen. Waar het mij om gaat is dat je niets (positiefs) bereikt met het aankaarten van dat gegeven. Het enige wat je had kunnen voorstellen is om de play-offs opnieuw te laten spelen met als ranglijst
15. w2
16. dgs
17. cambuur
18. fct
Ik kan je alleen nu al op een briefje meegeven dat DGS daar niet op zit te wachten.

Klopt daar zit niemand nu op te wachten. Marinus Dijkhuizen van NAC heeft misschien wel een oplossing: 'Laat alle ploegen voor de opengevallen plaats van FC Twente strijden.'


moodygrunn

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 23:16:24
Klopt daar zit niemand nu op te wachten. Marinus Dijkhuizen van NAC heeft misschien wel een oplossing: 'Laat alle ploegen voor de opengevallen plaats van FC Twente strijden.'

Als de old-school nacompetitie? 1 poule, 4 teams? 
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 23:08:35
Iedereen is tegen ons....boe-hoe.... Ik ga ook even een eierdop zoeken....

Sorry hoor, maar de timing van de KNVB is voor geen enkele partij gunstig. Maar juist voor Cambuur is het mooi lullig, aangezien wij totaal geen invloed hebben op de play-offs. Hier had de KNVB beter over kunnen moeten nadenken.
:koffie

maikcambuur

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 23:17:47
Als de old-school nacompetitie? 1 poule, 4 teams?

Ja, zoiets. Over de invulling valt dan wel te praten met de clubs neem ik aan.

Vedetski

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 23:18:45
Ja, zoiets. Over de invulling valt dan wel te praten met de clubs neem ik aan.

Daar zal alleen Cambuur nu nog baat bij hebben, de andere clubs hoeven nu nog maar 2 wedstrijden te spelen.
:koffie

zeewolde

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 22:41:19
Ja? Wat had de reactie moeten zijn volgens jou? (en anderen die het niet met de reactie eens zijn?)
De reactie had moeten zijn De timing is zeer slecht, hier worden veel clubs door benadeeld.
Dit kan nooit het eindoordeel zijn van de knvb.

Cambuur wordt niet alleen voor dit seizoen genaaid, maar ook voor volgend seizoen. Lekkere concurrent er bij. Bovendien als in december de licentie al ontnomen had moeten worden, mist cambuur ook de inkomsten van de play offs.

En goodwill zal me aan mijn reet roesten, vechten voor de eredivisie dat moet er gebeuren.

maikcambuur

Citaat van: zeewolde op mei 18, 2016, 23:23:10
De reactie had moeten zijn De timing is zeer slecht, hier worden veel clubs door benadeeld.
Dit kan nooit het eindoordeel zijn van de knvb.

Cambuur wordt niet alleen voor dit seizoen genaaid, maar ook voor volgend seizoen. Lekkere concurrent er bij. Bovendien als in december de licentie al ontnomen had moeten worden, mist cambuur ook de inkomsten van de play offs.

En goodwill zal me aan mijn reet roesten, vechten voor de eredivisie dat moet er gebeuren.

Klopt! Dit vind ik ook hoor! Het lijkt wel alsof men heel graag jupiler wil spelen volgend seizoen..

maikcambuur

Citaat van: Vedetski op mei 18, 2016, 23:20:30
Daar zal alleen Cambuur nu nog baat bij hebben, de andere clubs hoeven nu nog maar 2 wedstrijden te spelen.

in principe wel ja. Maar de trainer van NAC vind het ook! Dus al met al vind ik het prima!

Destroyer

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 22:41:19
Ja? Wat had de reactie moeten zijn volgens jou? (en anderen die het niet met de reactie eens zijn?)

Dat ze blij moeten zijn dat deze kans zich voordoet! FCT heeft alles bij elkaar gelogen en bedrogen waar Cambuur ook de dupe van is. Dus WTF niet verdient? Belachelijke reactie van een niet capabel bestuur. Je moet blij zijn als een kans zich voordoet om alsnog eredivisie te spelen. Het lijkt wel of het ze geen bal interesseert dat we gedegradeerd zijn.

Maar goed bestuur, anders geef je ons plekje maar weg aan een JL clubje die wel in de eredivisie wil spelen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: vialli op mei 18, 2016, 23:12:50
Die reactie van de dir. en rvc slaat nergens op. Hou je dan op de vlakte en zeg helemaal niets en wacht de ontwikkelingen af.  :rodekaart
Prima reactie van Cambuur en ben je nu al vergeten hoe Cambuur voldoende punten kon hebben om kampioen te worden 3 jaar geleden?
Sportief gezien heeft Cambuur geen recht van spreken, maar als supporter het zou voor ons een droom escape zijn om toch nog op het hoogste niveau te kunnen spelen.