Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Heeft het bestuur wel door dat fc twente ook sportief gezien geen recht heeft op eredivisie. Doordat zij onsportief waren konden zij zyech betalen.

Johan058...

ga A.U.B weg vd vegt. zit niet weer op 13 jaar Jupiler te wachten.

moodygrunn

#167
Citaat van: zeewolde op mei 18, 2016, 21:09:43
Wat zijn jullie een KUTbestuur, wat een reactie.....
Je had nu direct actie moeten ondernemen om de KNVB
Te dwingen tot betere oplossingen.

Cambuur is genaaid en had de play offs verdiend

STELLETJE SUKKELS!

Ja, absoluut. Ik denk alleen dat er 2 verhalen zijn.
1) Het verhaal zoals het door de directie en rvc naar buiten is gebracht. Dit verhaal gaat absoluut niet in op de vraag of het financieel/organisatorisch terecht is dat twente eruit ligt. Ze trappen alleen een open deur in "sportief hebben we geen recht op een langer verblijf in de eredivisie". Daarmee kweekt men redelijk wat goodwill lijkt het.
Er wordt nog net niet gezegd: "ok, dan blijven we wel in de eredivisie...als het nou dan toch moet...."
2) Het verhaal dat je intern/naar de knvb hanteert, waarin je aangeeft dat er meerdere consequenties verbonden zijn aan het intrekken van de licentie (o.a. Ajax kampioen, twente schrappen uit de standen etc. )

Er staat nergens in de reactie van Cambuur: We weigeren handhaving op deze manier. We handhaven ons alleen niet op sportieve gronden.
In Henk en Sandor we trust

maikcambuur

Citaat van: zeewolde op mei 18, 2016, 21:09:43
Wat zijn jullie een KUTbestuur, wat een reactie.....
Je had nu direct actie moeten ondernemen om de KNVB
Te dwingen tot betere oplossingen.

Cambuur is genaaid en had de play offs verdiend

STELLETJE SUKKELS!

Precies. Deze reactie krijgt sympathie van andere clubs. Maar wtf hebben wij daar aan! Wij zijn genaaid door Twente! Die hebben Sportief gezien dus ook geen recht op eredivisie voetbal, sportief gezien hadden we dus recht op play-offs. Komen ze met zo'n shit reactie met dat we 'sportief geen recht hebben op lijfsbehoud'.. Man man man, dit toont ook weer echt totaal geen visie o.i.d. Om je kapot voor te schamen.

legeips

Domme beslissing van de KNVB.

Neem deze beslissing met het einde van de competitie en in een slecht geval na de play offs.

Maar als ik de KNVB was had ik het simpel gehouden. Play offs finale gewoon spelen voor een ticket in eredivisie en volgend jaar met 1 club minder het seizoen spelen en volgend jaar nummer 2 extra eenmalig in de JL promoveren en rest zo laten zoals het hoort...

We hebben volgend seizoen tenslotte geen fuck te zoeken in de eredivisie.

Bankzitter

Tussen de regels doorlezen. Sportief geen recht op lijfsbehoud, goede nuchtere constatering. Maar ook "bizarre timing", ""opmerkelijk dat deze uitleg kan worden gegeven aan ons licentiesysteem"
en "snel duidelijkheid in het bijzonder voor volgend seizoen". Dus echt wel stevige maar netjes verwoorde kritiek op de huidige gang van zaken.

Collingwood

Het zal aan mij liggen, maar ik vind dit een ijzersterke, realistische reactie. Er wordt inderdaad goodwill gekweekt (wat is daar op tegen?) en tegelijk ook duidelijke kritiek op de KNVB geleverd (zie reactie Bankzitter).
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Prima reactie.
Word ook overal goed ontvangen.

Destroyer

OA:

De Cambuurdirectie zegt dat de club het sportief gezien niet verdient om volgend jaar in de eredivisie uit te komen. Dat is de reactie van de club op de verplichte degradatie van FC Twente naar de Jupiler League.

Cambuur laat verder weten dat ze verrast zijn door de bizarre timing van de KNVB om de degradatie nu bekend te maken. Juist op het moment dat de nacompetitie voor promotie/degradatie in volle gang is. Het besluit van de voetbalbond zou van invloed kunnen zijn op de finales van de play-offs, zo laat de Leeuwarder club weten.

Wat een stumperds juh, wat een bestuur  :( :( :( :( :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Ze kunnen bij een aantal mensen ook weinig goed doen. Ze hebben toch gelijk om te zeggen dat we het sportief niet verdienen?

PePe

Citaat van: speculeter op mei 18, 2016, 22:12:13
Prima reactie.
Word ook overal goed ontvangen.

Eens, goodwill kweken, en hopen.

maikcambuur

Citaat van: PePe op mei 18, 2016, 22:20:53
Eens, goodwill kweken, en hopen.

De goodwill ben ik met je eens. Maar deze reactie toont toch totaal geen visie!

moodygrunn

Citaat van: Destroyer op mei 18, 2016, 22:12:52
OA:

De Cambuurdirectie zegt dat de club het sportief gezien niet verdient om volgend jaar in de eredivisie uit te komen. Dat is de reactie van de club op de verplichte degradatie van FC Twente naar de Jupiler League.

Cambuur laat verder weten dat ze verrast zijn door de bizarre timing van de KNVB om de degradatie nu bekend te maken. Juist op het moment dat de nacompetitie voor promotie/degradatie in volle gang is. Het besluit van de voetbalbond zou van invloed kunnen zijn op de finales van de play-offs, zo laat de Leeuwarder club weten.

Wat een stumperds juh, wat een bestuur  :( :( :( :( :R

Ja? Wat had de reactie moeten zijn volgens jou? (en anderen die het niet met de reactie eens zijn?)
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: maikcambuur op mei 18, 2016, 22:41:10
De goodwill ben ik met je eens. Maar deze reactie toont toch totaal geen visie!

Visie? Wat voor reactie had blijk gegeven van visie volgens jou?
In Henk en Sandor we trust

maikcambuur

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2016, 22:42:53
Visie? Wat voor reactie had blijk gegeven van visie volgens jou?

Dat je baalt van zo'n situatie! Dat je recht hebt gehad op play-offs. Je moet niet gaan lopen janken dat je 'sportief geen recht hebt' op iets.. Dat heeft Twente toch ook niet.. En die willen koste wat kost in de ere blijven