Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: sunderland op mei 17, 2016, 16:16:37
als ie dat dan doet naaien ze hem eruit. Zo,n gevoel heb ik bij deze mensen

Dat gevoel heb ik ook, daarbij komen de prestaties en de uitstraling van deze personen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: 666 op mei 17, 2016, 17:34:38
Dat gevoel heb ik ook, daarbij komen de prestaties en de uitstraling van deze personen.
Een bestuur wat zich zelf respecteert, behoort er voor te zorgen dat de communicatie op juiste en heldere wijze gebeurt.
Het blijkt nu dat geen van de bestuursleden over deze vaardigheid beschikt, nu Henk is vertrokken.
Op zich  geen ramp, maar stel dan iemand aan die dit wel beheerst.
Het lijkt mij dat een communicatie medewerker hier beter op zijn plaats is dan een TD.

Cor

Jim leve allemaal in een ideale wereld zeker?

richard

Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 19:02:06
Jim leve allemaal in een ideale wereld zeker?

De hoefst niet in een ideale wereld te leven om te zien dat disse mensen elkaar het hand boven het hoofd houden en op voetbaltechnisch gebied zulke fouten maken dat het te erg voor woorden is!!

richard

Citaat van: Ronnie tng op mei 17, 2016, 11:01:26
Eens. Waar ik mij overigens meer zorgen om maak is het totaal plaatje. Henri die op basis van niets naar cambuur gehaald is. De gene die bepalen of hij zijn werk goed doet hebben geen verstand van voetbal ; Ype en Ard. Beide heren gaven op de forumavond niet veel voetbalverstand te hebben, maar spraken wel vertrouwen uit in Henri.

Raad van commissarissen met Ype voorop zou het bestuur kunnen terugfluiten, maar ook daar zit geen voetbalkennis, want Ype zei op dezelfde forumavond dat hij toch het beste inzicht heeft gezien hij als enige commissaris wel eens trainingen bezoekt. Ook hier heb je geen klote aan dus.

Als alle supporters zien dat dit zo niet goed komt, maar het bestuur en commissarissen houden allemaal elkaars hand boven het hoofd, word het er niet gezelliger op het nieuwe seizoen. Ook de officiële supportersclub, die notabene deze avond heeft georganiseerd (met een waardeloze presentator) houdt zich ook koest. Wie de fuck vertegenwoordig je dan?

Dan hebben we raad van toezicht nog, waar namens de supporters ook iemand in zit. Mijn enige hoop is dat hij Ype en/of de andere commesarissen kan overtuigen dat de situatie onhoudbaar is. Ken de club, want zo word de sfeer er niet beter op het nieuwe seizoen. En als iemand denkt er gaat een vakantie overheen, dan zal iedereen weer wat tot rust komen, NEE, ZO WERKT HET NIET BIJ EEN VOLKSCLUB.

Ik zal in ieder geval mijn pijlen richten op KVC. De voorzitter is een knuppel die nog nooit heeft geweten wat er onder supporters speelt. Een echte bestuurder die daar zit om interessant te doen, want die gast speelt op supportersgebied niets klaar. Dan heb je die ja knikker nog die een beetje achter hem aan huppelt en zogenaamd iedereen begrijpt. (overigens wel jaren lang een echte supporter) Als de officiële supportersclub niet achter de mening van supporters staat, maar achter de mening van Ard en Ype dan zal de sfeer onderling ook niet beter worden ben ik bang


Onze club is ziek..  ;(

Goed verhaal Ronnie?

Harry L.

Citaat van: Ronnie tng op mei 17, 2016, 11:01:26
Eens. Waar ik mij overigens meer zorgen om maak is het totaal plaatje. Henri die op basis van niets naar cambuur gehaald is. De gene die bepalen of hij zijn werk goed doet hebben geen verstand van voetbal ; Ype en Ard. Beide heren gaven op de forumavond niet veel voetbalverstand te hebben, maar spraken wel vertrouwen uit in Henri.

Raad van commissarissen met Ype voorop zou het bestuur kunnen terugfluiten, maar ook daar zit geen voetbalkennis, want Ype zei op dezelfde forumavond dat hij toch het beste inzicht heeft gezien hij als enige commissaris wel eens trainingen bezoekt. Ook hier heb je geen klote aan dus.

Als alle supporters zien dat dit zo niet goed komt, maar het bestuur en commissarissen houden allemaal elkaars hand boven het hoofd, word het er niet gezelliger op het nieuwe seizoen. Ook de officiële supportersclub, die notabene deze avond heeft georganiseerd (met een waardeloze presentator) houdt zich ook koest. Wie de fuck vertegenwoordig je dan?

Dan hebben we raad van toezicht nog, waar namens de supporters ook iemand in zit. Mijn enige hoop is dat hij Ype en/of de andere commesarissen kan overtuigen dat de situatie onhoudbaar is. Ken de club, want zo word de sfeer er niet beter op het nieuwe seizoen. En als iemand denkt er gaat een vakantie overheen, dan zal iedereen weer wat tot rust komen, NEE, ZO WERKT HET NIET BIJ EEN VOLKSCLUB.

Ik zal in ieder geval mijn pijlen richten op KVC. De voorzitter is een knuppel die nog nooit heeft geweten wat er onder supporters speelt. Een echte bestuurder die daar zit om interessant te doen, want die gast speelt op supportersgebied niets klaar. Dan heb je die ja knikker nog die een beetje achter hem aan huppelt en zogenaamd iedereen begrijpt. (overigens wel jaren lang een echte supporter) Als de officiële supportersclub niet achter de mening van supporters staat, maar achter de mening van Ard en Ype dan zal de sfeer onderling ook niet beter worden ben ik bang


Onze club is ziek..  ;(

_O_

Destroyer

Hebben wij dan een officiële supporters vereniging?  Die slappe plak hap van de KVC erken ik al niet eens meer. Goed onderbouwd verhaal Ronnie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Oosttribune

Citaat van: richard op mei 17, 2016, 19:11:17
Goed verhaal Ronnie?

Klopt volledig.
Waar ik mij ook ernstig zorgen over maak is dat de directie nog leeft in de twee feest jaren na de promotie. De kloof met de aanhang is afgelopen seizoen heel groot geworden. Ze zeggen wel daar gaan we aan werken maar ik heb daar geen vertrouwen in. De rol van de KVC is voor mijn gevoel ook dubieus. Naar mijn gevoel wil Cambuur wel samenwerken met CC maar ligt KVC dwars. Breed supportersoverleg is prima volgens Ard maar regel het maar met de KVC. Die reactie is heel vreemd en geeft mij het gevoel van.. succes, sterkte maar wij bemoeien ons niet met deze strijd.

Voetbaltechnisch heb ik vertrouwen in Marcel Keizer. Als trainer tot nu toe vies tegen gevallen maar in het halen van spelers heeft hij wel degelijk laten zien dat hij en een netwerk heeft en technisch inzicht heeft en kan overtuigen. Die Flapdrol kan je net zo goed wegsturen, zonde van het geld en Marcel kan het prima zelf in de Juup.

Het enige waar ik Ype en Ard niets in kan verwijten is het traject naar een nieuw stadion. Met een college en een raad die zo negatief en defensief zijn noem ik het een wonder als het gaat lukken en die kans is inmiddels heel groot. Overigens niet vergeten de inbreng van Gerald van den Belt. Ook op financieel terrein heeft de club er jaren niet zo goed voorgestaan.

Dus directie en RvC twee agendapunten voor komend jaar.
- Verbteren technisch platform en afscheid nemen van TD
- verbeteren communicatie en terugwinnen vertrouwen aanhang


 

PePe

Citaat van: Oosttribune op mei 18, 2016, 09:19:52
Klopt volledig.
Waar ik mij ook ernstig zorgen over maak is dat de directie nog leeft in de twee feest jaren na de promotie. De kloof met de aanhang is afgelopen seizoen heel groot geworden. Ze zeggen wel daar gaan we aan werken maar ik heb daar geen vertrouwen in. De rol van de KVC is voor mijn gevoel ook dubieus. Naar mijn gevoel wil Cambuur wel samenwerken met CC maar ligt KVC dwars. Breed supportersoverleg is prima volgens Ard maar regel het maar met de KVC. Die reactie is heel vreemd en geeft mij het gevoel van.. succes, sterkte maar wij bemoeien ons niet met deze strijd.

Voetbaltechnisch heb ik vertrouwen in Marcel Keizer. Als trainer tot nu toe vies tegen gevallen maar in het halen van spelers heeft hij wel degelijk laten zien dat hij en een netwerk heeft en technisch inzicht heeft en kan overtuigen. Die Flapdrol kan je net zo goed wegsturen, zonde van het geld en Marcel kan het prima zelf in de Juup.

Het enige waar ik Ype en Ard niets in kan verwijten is het traject naar een nieuw stadion. Met een college en een raad die zo negatief en defensief zijn noem ik het een wonder als het gaat lukken en die kans is inmiddels heel groot. Overigens niet vergeten de inbreng van Gerald van den Belt. Ook op financieel terrein heeft de club er jaren niet zo goed voorgestaan.

Dus directie en RvC twee agendapunten voor komend jaar.
- Verbteren technisch platform en afscheid nemen van TD
- verbeteren communicatie en terugwinnen vertrouwen aanhang


En van der Belt terug. De leider en scout.

Harry L.

Nou Ype, ouwe lawaaipapegaai. Nu kun je eens iets nuttigs voor de club doen. De knvb voor de rechter slepen, dit is competitievervalsing van de bovenste plank. Hoe is het toch mogelijk dat dit nu naar buiten komt. Willem2 lacht zich de ballen uit de broek en nemen er vanavond 1 op het lijfsbehoud :proost. Wat een kutzooi zeg :R :R. De toto kan je wel op nac invullen

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op mei 18, 2016, 17:54:20
Nou Ype, ouwe lawaaipapegaai. Nu kun je eens iets nuttigs voor de club doen. De knvb voor de rechter slepen, dit is competitievervalsing van de bovenste plank. Hoe is het toch mogelijk dat dit nu naar buiten komt. Willem2 lacht zich de ballen uit de broek en nemen er vanavond 1 op het lijfsbehoud :proost. Wat een kutzooi zeg :R :R. De toto kan je wel op nac invullen
_O_
Ype, kom dr maar in! Met gestrekt been en de noppen vooruit, aub.
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Nog geen officiële reactie van Cambuur?
Het is een schandaal!

Harry L.

Citaat van: speculeter op mei 18, 2016, 19:00:46
Nog geen officiële reactie van Cambuur?
Het is een schandaal!

Cambuur en reageren :_schater :_schater.

AliBombali

Misschien eerst even informatie inwinnen bij deskundigen voordat er gereageerd word? Anders loopt iedereen weer te zeiken dat het een onprofessionele reactie was.. Het is ook nooit goed..

zeewolde

Wat zijn jullie een KUTbestuur, wat een reactie.....
Je had nu direct actie moeten ondernemen om de KNVB
Te dwingen tot betere oplossingen.

Cambuur is genaaid en had de play offs verdiend

STELLETJE SUKKELS!