Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Ype ontvangt ook een vorstelijk salaris. Ik meende dat een voorzitter geen salaris krijgt, is daar ook over gesproken? En vd Vegt z'n salaris wat hoger ligt dan de spelers, gaat dat ook omlaag nu we gedegradeerd zijn?

Cor

Citaat van: SCC op mei 16, 2016, 07:37:08
Ype ontvangt ook een vorstelijk salaris. Ik meende dat een voorzitter geen salaris krijgt, is daar ook over gesproken? En vd Vegt z'n salaris wat hoger ligt dan de spelers, gaat dat ook omlaag nu we gedegradeerd zijn?

Hoeveel krijgt ype dan? Of is het weer eens van horen zeggen. Wat een gezeik hier, jezus wat een zuurpruimenforum is dit geworden. Alleen maar zeiken en zeuren en kom nou niet aan met dat hoort bij ons.

John Hiatt

Citaat van: SCC op mei 16, 2016, 07:37:08
Ype ontvangt ook een vorstelijk salaris. Ik meende dat een voorzitter geen salaris krijgt, is daar ook over gesproken? En vd Vegt z'n salaris wat hoger ligt dan de spelers, gaat dat ook omlaag nu we gedegradeerd zijn?

Zal ik je even uit de droom helpen? Leden van de RvC krijgen geen geld! Dus Ype ook niet. En net zoals spelers een lager salaris verdienen in de Jupiler, zal dat ook wel voor de rest van het personeel gelden.....

Wat een gezeik zeg.....

SCC

Vandaar dat ik aangaf, dat ik in de vernderstelling was dat een voorzitter geen salaris of riante vergoeding hoort te krijgen. Je mag het gezeik vinden, ik vond het schokkend toen ik dit hoorde.

Cor

Citaat van: SCC op mei 16, 2016, 17:00:26
Vandaar dat ik aangaf, dat ik in de vernderstelling was dat een voorzitter geen salaris of riante vergoeding hoort te krijgen. Je mag het gezeik vinden, ik vond het schokkend toen ik dit hoorde.

En als dan blijkt dat het niet waar is laat je je dus leiden door roddel en achterklap. Checken en dan pas zeiken.

SCC

Waar was het zeiken dan? Ik stel een vraag: of er over gesproken is.
Maar ik hoop dat het inderdaad een roddel is. Komt van een journalist en die zouden goed ingelicht moeten zijn, al blijkt dat het ook regelmatig losse kreten zijn.

Cor

Citaat van: SCC op mei 17, 2016, 09:40:34
Waar was het zeiken dan? Ik stel een vraag: of er over gesproken is.
Maar ik hoop dat het inderdaad een roddel is. Komt van een journalist en die zouden goed ingelicht moeten zijn, al blijkt dat het ook regelmatig losse kreten zijn.

Je begint met iets wat door jou als een feit gebracht wordt. Vervolgens ga je daar op door met opmerkingen die laten zien dat je het belachelijk vindt, iets wat mag. Op mij komt het zeikerig over. Je roept iets dat je van horen zeggen hebt. Eerst checken, dan roepen. Het is de toon die de muziek maakt.

Ronnie tng

Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 10:33:09
Je begint met iets wat door jou als een feit gebracht wordt. Vervolgens ga je daar op door met opmerkingen die laten zien dat je het belachelijk vindt, iets wat mag. Op mij komt het zeikerig over. Je roept iets dat je van horen zeggen hebt. Eerst checken, dan roepen. Het is de toon die de muziek maakt.

Eens. Waar ik mij overigens meer zorgen om maak is het totaal plaatje. Henri die op basis van niets naar cambuur gehaald is. De gene die bepalen of hij zijn werk goed doet hebben geen verstand van voetbal ; Ype en Ard. Beide heren gaven op de forumavond niet veel voetbalverstand te hebben, maar spraken wel vertrouwen uit in Henri.

Raad van commissarissen met Ype voorop zou het bestuur kunnen terugfluiten, maar ook daar zit geen voetbalkennis, want Ype zei op dezelfde forumavond dat hij toch het beste inzicht heeft gezien hij als enige commissaris wel eens trainingen bezoekt. Ook hier heb je geen klote aan dus.

Als alle supporters zien dat dit zo niet goed komt, maar het bestuur en commissarissen houden allemaal elkaars hand boven het hoofd, word het er niet gezelliger op het nieuwe seizoen. Ook de officiële supportersclub, die notabene deze avond heeft georganiseerd (met een waardeloze presentator) houdt zich ook koest. Wie de fuck vertegenwoordig je dan?

Dan hebben we raad van toezicht nog, waar namens de supporters ook iemand in zit. Mijn enige hoop is dat hij Ype en/of de andere commesarissen kan overtuigen dat de situatie onhoudbaar is. Ken de club, want zo word de sfeer er niet beter op het nieuwe seizoen. En als iemand denkt er gaat een vakantie overheen, dan zal iedereen weer wat tot rust komen, NEE, ZO WERKT HET NIET BIJ EEN VOLKSCLUB.

Ik zal in ieder geval mijn pijlen richten op KVC. De voorzitter is een knuppel die nog nooit heeft geweten wat er onder supporters speelt. Een echte bestuurder die daar zit om interessant te doen, want die gast speelt op supportersgebied niets klaar. Dan heb je die ja knikker nog die een beetje achter hem aan huppelt en zogenaamd iedereen begrijpt. (overigens wel jaren lang een echte supporter) Als de officiële supportersclub niet achter de mening van supporters staat, maar achter de mening van Ard en Ype dan zal de sfeer onderling ook niet beter worden ben ik bang


Onze club is ziek..  ;(

DayDreamer

Citaat van: Ronnie tng op mei 17, 2016, 11:01:26
Eens. Waar ik mij overigens meer zorgen om maak is het totaal plaatje. Henri die op basis van niets naar cambuur gehaald is. De gene die bepalen of hij zijn werk goed doet hebben geen verstand van voetbal ; Ype en Ard. Beide heren gaven op de forumavond niet veel voetbalverstand te hebben, maar spraken wel vertrouwen uit in Henri.

Raad van commissarissen met Ype voorop zou het bestuur kunnen terugfluiten, maar ook daar zit geen voetbalkennis, want Ype zei op dezelfde forumavond dat hij toch het beste inzicht heeft gezien hij als enige commissaris wel eens trainingen bezoekt. Ook hier heb je geen klote aan dus.

Als alle supporters zien dat dit zo niet goed komt, maar het bestuur en commissarissen houden allemaal elkaars hand boven het hoofd, word het er niet gezelliger op het nieuwe seizoen. Ook de officiële supportersclub, die notabene deze avond heeft georganiseerd (met een waardeloze presentator) houdt zich ook koest. Wie de fuck vertegenwoordig je dan?

Dan hebben we raad van toezicht nog, waar namens de supporters ook iemand in zit. Mijn enige hoop is dat hij Ype en/of de andere commesarissen kan overtuigen dat de situatie onhoudbaar is. Ken de club, want zo word de sfeer er niet beter op het nieuwe seizoen. En als iemand denkt er gaat een vakantie overheen, dan zal iedereen weer wat tot rust komen, NEE, ZO WERKT HET NIET BIJ EEN VOLKSCLUB.

Ik zal in ieder geval mijn pijlen richten op KVC. De voorzitter is een knuppel die nog nooit heeft geweten wat er onder supporters speelt. Een echte bestuurder die daar zit om interessant te doen, want die gast speelt op supportersgebied niets klaar. Dan heb je die ja knikker nog die een beetje achter hem aan huppelt en zogenaamd iedereen begrijpt. (overigens wel jaren lang een echte supporter) Als de officiële supportersclub niet achter de mening van supporters staat, maar achter de mening van Ard en Ype dan zal de sfeer onderling ook niet beter worden ben ik bang


Onze club is ziek..  ;(

Door en door verrot.

En nu ook nog hoge verwachtingen richten supporters uitspreken met top 3 als doelstelling  :O

denistel

zo ist man wakker worden met die hele handel ,,slappe hap gedoe hebben we niks
aan. ze beschermen elkaar allemaal.

hoe ken sun vd Vegt nou zegge ik voel me hier geweldig op mijn plaats bij deze
club terwijl we een schandalig seizoen achter de rug hebben.

keizer heeft volgens sommigen goed gedaan en zat er boven op ???
we hevve immers amper een punt pakt en het voetbal zag er meestal niet uit.
zat totaal geen id achter.

het zal helemaal anders moeten  het komende jaar ten eerste mutte er
een paar buffels bij in het veld vooral in de as (vd linden-el hasnaoui-muhren)

DayDreamer

En kappen met het scouten naar jongens met een zogenaamde "goede kop" .


SCC

Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 10:33:09
Je begint met iets wat door jou als een feit gebracht wordt. Vervolgens ga je daar op door met opmerkingen die laten zien dat je het belachelijk vindt, iets wat mag. Op mij komt het zeikerig over. Je roept iets dat je van horen zeggen hebt. Eerst checken, dan roepen. Het is de toon die de muziek maakt.
Je hebt gelijk dat ik het te stellig bracht. Teveel vanuit de emotie dat geroepen, want toegegeven: 100% zeker weet ik het niet (geen afschriften gezien), maar het komt me dan ook weer niet als onmogelijk over (helaas). Zeiken vind ik het niet, ik vroeg of er naar gevraagd werd.
In de toekomst zal ik proberen het beter te formuleren, want inderdaad: het is de toon die de muziek maakt.

Cor

Citaat van: SCC op mei 17, 2016, 12:04:07
Je hebt gelijk dat ik het te stellig bracht. Teveel vanuit de emotie dat geroepen, want toegegeven: 100% zeker weet ik het niet (geen afschriften gezien), maar het komt me dan ook weer niet als onmogelijk over (helaas). Zeiken vind ik het niet, ik vroeg of er naar gevraagd werd.
In de toekomst zal ik proberen het beter te formuleren, want inderdaad: het is de toon die de muziek maakt.

:proost

PePe

Een goed bestuur die met elkaar door één deur kan is mooi, maar er moet ook iets tussen zitten, die af en toe de hakken in het zand zet, en juist dit ontbreekt momenteel.

sunderland

Citaat van: PePe op mei 17, 2016, 13:42:22
Een goed bestuur die met elkaar door één deur kan is mooi, maar er moet ook iets tussen zitten, die af en toe de hakken in het zand zet, en juist dit ontbreekt momenteel.
als ie dat dan doet naaien ze hem eruit. Zo,n gevoel heb ik bij deze mensen