Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:22:48
Misplaatste arrogantie en de verkeerde mensen op de verkeerde posities hebben van Cambuur een afgeschoten hert gemaakt. Keurig!!
Ik had echt niet verwacht dat we elk jaar fluitend rond plek 12 zouden eindigen, maar op deze manier degraderen kan ik NIET accepteren.

Ik vond het in 2000 pijnlijker on te degraderen dan nu. Dat was pas angsthazen voetbal. Dan vind ik Cambuur vergeleken met toen nog best spelen. Maar dat er wat moet gebeuren dat is duidelijk.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

met 28 a 29 pt ben je dit seizoen veilig ik vind dat je die altijd
had kunnen halen.

maar dan moest alles binnen de club wel scherper en proffesioneler
zijn,na 2 knappe jaren zijn we gewoon ingedut en voor dat we het
wisten was het tij niet meer te keren.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op april 23, 2016, 22:23:21
met 28 a 29 pt ben je dit seizoen veilig ik vind dat je die altijd
had kunnen halen.

maar dan moest alles binnen de club wel scherper en proffesioneler
zijn,na 2 knappe jaren zijn we gewoon ingedut en voor dat we het
wisten was het tij niet meer te keren.

Met een kwalitatief betere selectie wel ja, en een ogbeche in de punt.
Maar niet met wat er nu rondhuppelt hoor.
vd laan bakker v veen lachman  byrne en nog misschien 1 of 2 eredivisie waardig.
En dat is gewoon te weinig, nog wat schorsingen een blessures en je zit ver onder de ondergrens.
Je scorende spits verkopen kost ons de eredivisie en daar kan ook de trainer niks aan doen.
Die roeit met de riemen vol met houtworm die hij heeft.
Hij had naar mijn idee wel wat meer kunnen wagen qua aanvallender spel en opstelling.
Maar hem valt dit niet te verwijten.
Nee de Jupiler hebben we te danken aan dit bestuur.
Proberen vd belt terug te krijgen en rap.

Dokkumer

Alsjeblieft vd Belt niet terughalen. Die heeft bij Twente teveel geflikt om ook maar enige vorm van integriteit te behouden. Plus dat hij over zijn graf regeert door het naar voren schuiven van Ard de Graaf, die ik echt te licht voor de functie vind.

okkele

Citaat van: Dokkumer op april 23, 2016, 23:40:32
Alsjeblieft vd Belt niet terughalen. Die heeft bij Twente teveel geflikt om ook maar enige vorm van integriteit te behouden. Plus dat hij over zijn graf regeert door het naar voren schuiven van Ard de Graaf, die ik echt te licht voor de functie vind.

? ? ?
bij twente teveel geflikt?
hij kwam daar toen er al heel veel in een doofpot moest zitten.
hij wist niet waar hij in terecht kwam,dat geloof ik nooit.
dat er zaken niet door de beugel konden is duidelijk maar er is een verschil tussen bewust verzwijgen en iets opgelegd krijgen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Ik heb ook wel gevoel dat er te makkelijk over is gedacht, in alle geledingen. Lastige start maar na DKV uit zou de ommekeer wel komen. En anders wel tegen De Graafschap thuis. Het ging alleen maar minder.

Toen behoorlijk positief de winterstop uit maar Ogbeche weggedaan en veel te naief spel voor de situatie op dat moment. En weer zou het met DKV thuis dan wel goedkomen. Of met Keizer.
Of anders hadden we aan het eind nog wel een makkelijk programma. Het besef van "moeten winnen" was er tegen Willem II maar had veel en veel eerder in de competitie er al moeten zijn.

Als je ziet hoe weinig punten de concurrentie heeft, dan is het ongelofelijk dat je het eerste jaar hebt overleeft maar er uitgerekend dit jaar uitvliegt.

Dokkumer

Citaat van: okkele op april 24, 2016, 00:27:35
? ? ?
bij twente teveel geflikt?
hij kwam daar toen er al heel veel in een doofpot moest zitten.
hij wist niet waar hij in terecht kwam,dat geloof ik nooit.
dat er zaken niet door de beugel konden is duidelijk maar er is een verschil tussen bewust verzwijgen en iets opgelegd krijgen.
Bewust verzwijgen. of bewust meewerken?
In zo'n situatie moet je bij jezelf te rade gaan en je afvragen wat belangrijker is. Je baan of je integriteit. Hij heeft voor zijn baan gekozen. En ook al krijg je dingen opgelegd die niet door de beugel konden, dan heb je bovenstaande keuze nog steeds.

Dat hij niet wist waar hij in terecht kwam geloof ik wel, maar dat keurt zijn handelen nog steeds niet goed.

dizzhead

Het ware verhaal komt vast nog wel naar buiten. Maar ik denk dat hij niet voor niks ziek thuis is gaan zitten. Voor mij wijst alles erop dat hij inderdaad onder druk iets gedaan heeft waar hij niet achter stond, om vervolgens thuis tot het besluit te komen dat ziekmelding het enige juiste was. Er worden daar volgens mij hele smerige  spelletjes gespeeld tegen mensen met integriteit.

Ik gun hem het voordeel van de twijfel nog even.

Vlampiep

Dat er kets binnen dit bestuur moet gebeuren is inmiddels wel duidelijk geworden.
Een voorzitter die niet heeft met voetbal en voorzittertje is om er voor te zorgen dat zijn financiele investering niet gevaar loopt.
Vd.Vegt een clown die door de gehele voetbal niet serieus wordt genomen.
Vd Graaf die omhoog is gevallen binnen de club en misschien nog wel de meest serieus te nemen bestuurslid is binnen deze club.
Sara, een dame die haar meest bizarre en masochistische kant mag manifesteren op een wijze die haar is aangeleerd dertig kilometer verder op.
Nee, als bestuur kan dit rariteiten kabinet echt niet verder en het is te hopen dat er vanuit de sponsoren en zakenclub voldoende druk wordt uitgeoefend dat er een wisseling van de wacht zal komen. :rodekaart

Lore

Citaat van: Vlampiep op april 24, 2016, 09:39:04
Dat er kets binnen dit bestuur moet gebeuren is inmiddels wel duidelijk geworden.
Een voorzitter die niet heeft met voetbal en voorzittertje is om er voor te zorgen dat zijn financiele investering niet gevaar loopt.
Vd.Vegt een clown die door de gehele voetbal niet serieus wordt genomen.
Vd Graaf die omhoog is gevallen binnen de club en misschien nog wel de meest serieus te nemen bestuurslid is binnen deze club.
Sara, een dame die haar meest bizarre en masochistische kant mag manifesteren op een wijze die haar is aangeleerd dertig kilometer verder op.
Nee, als bestuur kan dit rariteiten kabinet echt niet verder en het is te hopen dat er vanuit de sponsoren en zakenclub voldoende druk wordt uitgeoefend dat er een wisseling van de wacht zal komen. :rodekaart

Met investering bedoel je dat bedrag dat hij ter beschikking heeft gesteld omdat de club anders zou omvallen? Hij zal vast niet alles goed doen, maar daar ben ik dankbaar voor ongeacht zijn motieven.

Ik ben het met je eens dat er iets moet gebeuren. Er moet bezuinigd worden en Van der Vegt lijkt mij de eerste op de lijst. Het is nu even alle hengst aan dek om te zorgen dat de verbetering van de financiële positie niet gelijk in het water valt doordat zij de begroting in de JL niet op orde kunnen houden!

Oosttribune

Cambuur heeft keuzes gemaakt die volledig verkeerd uitgevallen zijn.
Met van der Belt, de Graaf en Keizer was er een perfecte mix. Henk Sandor en Arne op het veld was ook uitstekend.

Het vertrek van van der Belt had anders ingevuld moeten worden. Ard is een prima vent voor commerciële zaken maar niet voor algemeen directeur. Ze hadden daar een nieuwe man voor moeten halen. Het vertrek van Keizer was plots terwijl hij wel een goed netwerk heeft.

Van der Vegt is een 100 procent misstap en vreselijk ondoordacht.

Volgens mij kan je maar één ding doen. V/D Vegt eruit, Ard terug naar commerciële zaken een nieuwe algemeen directeur met ook technische zaken in het pakket.

En Ype moet je mooi laten zitten.

PePe

Is de loopbaan/resultaten van Henry wel bekeken?

Dokkumer

Op Ard heb ik ook nog wel de nodige kritiek vanuit zijn functie als CD.
Om 1 puntje aan te halen...
Waar is de nieuwe hoofdsponsor waar zo mee geschermd werd?

sk13

Dijkstra&draisma blijven ook vlgd seizoen hoofdsponser . Althans dat is de intentie van hun.

Dokkumer

Citaat van: sk13 op april 25, 2016, 12:22:19
Dijkstra&draisma blijven ook vlgd seizoen hoofdsponser . Althans dat is de intentie van hun.
Uiteraard ook met de belangen in het nieuwe stadion. Niks mis mee en D&D mogen wat mij betreft nog lang aan de club verbonden blijven.
Overigens ging het mij om uitspraken die eerder gedaan zijn (dus niet voorafgaand aan dit seizoen of later) dat men bezig was met een "grote" hoofdsponsor. Uiteindelijk bleef het Bolswarder/Dokkumer bedrijf de borst van ons shirt sieren.