Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Jullie ook allemaal gefeliciteerd.

Bill Shankly

Tijd voor schoon schip

Treb

Bestuur, bedankt voor het verneuken van een voetbalclub. En dat binnen een jaar.. erg knap!! Chapeau!!

Vanavond maar even een biertje op drinken mannen.. dik verdiend!  :proost

Treb


Harry L.

Citaat van: Treb op april 20, 2016, 20:03:39
Iets te laat voor hé..

Nooit,  je wilt toch niet verder met dit zooitje ongeregeld. Oprotten allemaal

666

Al die slappe zakken er uit... Wat hebben jullie er een zootje van gemaakt zeg.. Niet te filmen. Jullie moesten eens weten wat deze club voor ons/mij betekent, stelletje amateurs. Jullie stralen totaal niets uit, zijn niet capabel en weten totaal niet hoe je een club sportief moet leiden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Misplaatste arrogantie en de verkeerde mensen op de verkeerde posities hebben van Cambuur een afgeschoten hert gemaakt. Keurig!!
Ik had echt niet verwacht dat we elk jaar fluitend rond plek 12 zouden eindigen, maar op deze manier degraderen kan ik NIET accepteren.

DayDreamer

SCHOON SCHIP DEZE ZOMER.

Montana

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:22:48
Misplaatste arrogantie en de verkeerde mensen op de verkeerde posities hebben van Cambuur een afgeschoten hert gemaakt. Keurig!!
Ik had echt niet verwacht dat we elk jaar fluitend rond plek 12 zouden eindigen, maar op deze manier degraderen kan ik NIET accepteren.

AMEN! En echte Cambuurmensen terug in de organisatie

Montana


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Montana op april 20, 2016, 23:11:03
En dan is er het gerucht dat deze man Hoofd JO wordt:
http://www.transfermarkt.nl/henk-herder/profil/trainer/1878
Ja dit is ook weer een échte Cambuurman  ;( Onvoorstelbaar, hij zingt tijdens het orgasme nog net niet het folklorelied :R
Was de Zwolse koek op?

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:22:48
Misplaatste arrogantie en de verkeerde mensen op de verkeerde posities hebben van Cambuur een afgeschoten hert gemaakt. Keurig!!
Ik had echt niet verwacht dat we elk jaar fluitend rond plek 12 zouden eindigen, maar op deze manier degraderen kan ik NIET accepteren.
Helemaal mee eens.
De verantwoordelijken voor deze desillusie zullen bij zich zelf te rade moeten gaan en opstappen na dit seizoen.
Gaan ze niet, dan misschien op ludieke wijze dit hun duidelijk maken in de laatste wedstrijd.
Rellen en andere misplaatste acties kunnen we niet gebruiken en is ook schadelijk voor sponsoren, want dat kunnen we niet gebruiken.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:22:48
Misplaatste arrogantie en de verkeerde mensen op de verkeerde posities hebben van Cambuur een afgeschoten hert gemaakt. Keurig!!
Ik had echt niet verwacht dat we elk jaar fluitend rond plek 12 zouden eindigen, maar op deze manier degraderen kan ik NIET accepteren.

Mooi verwoord Dokkumer  :thumbsup

666

Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:22:48
Misplaatste arrogantie en de verkeerde mensen op de verkeerde posities hebben van Cambuur een afgeschoten hert gemaakt. Keurig!!
Ik had echt niet verwacht dat we elk jaar fluitend rond plek 12 zouden eindigen, maar op deze manier degraderen kan ik NIET accepteren.

Helemaal mee eens, om zo te degraderen is Cambuur onwaardig.

Kut seizoen...!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander