Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Vlampiep op april 17, 2016, 08:55:30
Wie verantwoordelijk is voor het ontslag van Sandor en onze beste trainer ooit, het aanstellen van TD en nieuwe trainers, moet het boete kleed aantrekken en plaats maken voor personen die competent zijn een club te leiden.
Dus inderdaad het bestuur en TD.

En wie moet dan de kar gaan trekken? Ik lees hier heel veel over vertrekken van die n die. Maar lees zelden een oplossing. Lijkt de politiek wel. En nee, ik heb geen oplossing maar denk dat vertrekken ook geen oplossing is.

PePe

Het blijkt nu wel, dat het slechte presteren, niet door de toenmalige trainers kwam, maar door de TD, die er nu nog zit!?!?

Nightmarelwd

Citaat van: Cor op april 17, 2016, 09:30:29
En wie moet dan de kar gaan trekken? Ik lees hier heel veel over vertrekken van die n die. Maar lees zelden een oplossing. Lijkt de politiek wel. En nee, ik heb geen oplossing maar denk dat vertrekken ook geen oplossing is.

De oplossing is om mensen aan te stellen die een feeling met de club hebben en die ook weten hoe men een club moeten besturen.

Hoe is het mogelijk dat je iemand aanstelt die drie keer eerder een club naar de klote heeft geholpen. Toeval bestaat niet.

Ard weer commercieel directeur.
Zet Keizer weer als td en voor Smid weet ik zo niet één.



MI-Sider for Life

PePe

Citaat van: Nightmarelwd op april 17, 2016, 16:53:54
De oplossing is om mensen aan te stellen die een feeling met de club hebben en die ook weten hoe men een club moeten besturen.

Hoe is het mogelijk dat je iemand aanstelt die drie keer eerder een club naar de klote heeft geholpen. Toeval bestaat niet.

Ard weer commercieel directeur.
Zet Keizer weer als td en voor Smid weet ik zo niet één.

Jack de Gier (oud speler) heeft bij Almere 32 punten uit 16 wedstrijden gehaald.
Is hij capabel om trainer te worden bij Cambuur?

Shar

Citaat van: PePe op april 17, 2016, 17:31:19
Jack de Gier (oud speler) heeft bij Almere 32 punten uit 16 wedstrijden gehaald.
Is hij capabel om trainer te worden bij Cambuur?
Misschien wel, misschien niet. Maar ik vind dat van die noodoplossingen. Liever een trainer halen die een bewezen staat van dienst heeft. Em ook al zal ik niet veel medestanders hebben, Marcel Keizer moet ook de kans krijgen om wat op te bouwen vind ik. Is natuurlijk in een moeilijke situatie begonnen.

058-4life

Citaat van: Shar op april 17, 2016, 17:38:43
Misschien wel, misschien niet. Maar ik vind dat van die noodoplossingen. Liever een trainer halen die een bewezen staat van dienst heeft. Em ook al zal ik niet veel medestanders hebben, Marcel Keizer moet ook de kans krijgen om wat op te bouwen vind ik. Is natuurlijk in een moeilijke situatie begonnen.
Keizer had een noodoplossing moeten zijn ipv hem tweeënhalf jaar te binden.

PePe

Citaat van: 058-4life op april 17, 2016, 17:43:04
Keizer had een noodoplossing moeten zijn ipv hem tweeënhalf jaar te binden.


Vind ik ook, een half jaar en na handhaving pas verlengen.
Maar was dan misschien niet gekomen?

Shar

Citaat van: 058-4life op april 17, 2016, 17:43:04
Keizer had een noodoplossing moeten zijn ipv hem tweeënhalf jaar te binden.
Wat bedoel je met een noodoplossing? Een contract voor een half jaar en daarna een andere trainer of Eencontract voor een half jaar en dan afhankelijk van de beoordeling doorgaan of een ander. Of bedoel je nog iets anders?

Montana

Keizer, Bruin en Hulshoff zijn de enige met een geel-blauw verleden binnen de huidige organisatie.
Wie controleerd de TD? Wie binnen de club zou buiten z'n functie om überhaupt een seizoenkaart hebben?
Hoe kan het dat we toendertijd in '94 en '00 degradeerden wel de absolute wil hadden om erin te blijven?

Vlampiep

Citaat van: Shar op april 17, 2016, 17:48:51
Wat bedoel je met een noodoplossing? Een contract voor een half jaar en daarna een andere trainer of Eencontract voor een half jaar en dan afhankelijk van de beoordeling doorgaan of een ander. Of bedoel je nog iets anders?
Het huidige bestuur heeft met hun aanstelling cruciale fouten gemaakt. Dit met het aanstellen van de TD voor onbepaalde tijd en een tamelijk onervaren trainer aan te stellen voor een periode van 2,5 jaar.
De aanstelling van Keizer had een clausule moeten bevatten waarin vermeld is dat bij handhaving de aanstelling gehandhaafd blijft en bij degradatie de club na evaluatie de verbintenis eenzijdig mag verbreken.

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op april 17, 2016, 18:11:30
Het huidige bestuur heeft met hun aanstelling cruciale fouten gemaakt. Dit met het aanstellen van de TD voor onbepaalde tijd en een tamelijk onervaren trainer aan te stellen voor een periode van 2,5 jaar.
De aanstelling van Keizer had een clausule moeten bevatten waarin vermeld is dat bij handhaving de aanstelling gehandhaafd blijft en bij degradatie de club na evaluatie de verbintenis eenzijdig mag verbreken.
Leuk en aardig maar volgens mij onmogelijk. Keizer zat op het moment nog bij Emmen en vertrok niet voor een paar maanden om dan in onzekerheid te zitten. Helemaal niet omdat Emmen wel de intentie had met hem.door te gaan.

Zo'n constructie kan bij een werkloos trainer wel werken ben ik van mening.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 17, 2016, 19:47:08
Leuk en aardig maar volgens mij onmogelijk. Keizer zat op het moment nog bij Emmen en vertrok niet voor een paar maanden om dan in onzekerheid te zitten. Helemaal niet omdat Emmen wel de intentie had met hem.door te gaan.

Zo'n constructie kan bij een werkloos trainer wel werken ben ik van mening.
Je hebt hierin wel gelijk, maar als Keizer zo'n clausule niet  had geaccepteerd had de club een trainer kunnen aanstellen die misschien wel met deze voorwaarde had kunnen leven.
En daarbij vindt ik dat Keizer over te weinig ervaring en charisma beschikt om een club voldoende te kunnen motiveren die in een diep dal zit. Dat had dit bestuur ook moeten onderkennen.
Maar het is misschien ook wel de teleurstelling die de teneur weergeeft op dit forum en proberen we dit te projecteren op bestuur en trainer.
Ook weer voer voor zielenknijpers en hebben de Marokkanen hier gelukkig niet de hand in. 8P

Shar

Citaat van: Vlampiep op april 17, 2016, 20:08:40
Je hebt hierin wel gelijk, maar als Keizer zo'n clausule niet  had geaccepteerd had de club een trainer kunnen aanstellen die misschien wel met deze voorwaarde had kunnen leven.
En daarbij vindt ik dat Keizer over te weinig ervaring en charisma beschikt om een club voldoende te kunnen motiveren die in een diep dal zit. Dat had dit bestuur ook moeten onderkennen.
Maar het is misschien ook wel de teleurstelling die de teneur weergeeft op dit forum en proberen we dit te projecteren op bestuur en trainer.
Ook weer voer voor zielenknijpers en hebben de Marokkanen hier gelukkig niet de hand in. 8P
Maar welke trainer had het dan moeten zijn (die dus voor een half jaar een contract wil en voldoende ervaring heeft en toentertijd beschikbaar was)?

Dokkumer

Dat onderschrijf ik ten zeerste piepke. Overigens wil ik wel de schuld bij 1 Marokkaan neerleggen. Die riep dat Sipke het seizoen zou afmaken  :zweep

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 17, 2016, 20:38:14
Dat onderschrijf ik ten zeerste piepke. Overigens wil ik wel de schuld bij 1 Marokkaan neerleggen. Die riep dat Sipke het seizoen zou afmaken  :zweep
:_schater :_schater :_schater