Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op maart 19, 2016, 23:32:39
We hewwe een paar mooie jaren had
Daar hewwe we nou dus echt helemaal niks aan! Wat een klote opmerking! Als wij als supporters nou ook al zo beginnen te praten kan Cambuur net zo goed niet naar Doetinchem afreizen. Het is " de Graafschasp" maar,tis geen Ajax of psv!

EdsjeSCC

Citaat van: D.H.Skolten op april 02, 2016, 05:13:12
Daar hewwe we nou dus echt helemaal niks aan! Wat een klote opmerking! Als wij als supporters nou ook al zo beginnen te praten kan Cambuur net zo goed niet naar Doetinchem afreizen. Het is " de Graafschasp" maar,tis geen Ajax of psv!

Zo moet je idd niet afreizen naar Doetinchem en je moet de kop niet laten hangen als het nog steeds kan. Ik geloof echter net als sunderland dat het niet meer goed gaat komen, ook bij winst op de graafschap niet

Vedetski

Citaat van: EdsjeSCC op april 02, 2016, 07:47:22
Zo moet je idd niet afreizen naar Doetinchem en je moet de kop niet laten hangen als het nog steeds kan. Ik geloof echter net als sunderland dat het niet meer goed gaat komen, ook bij winst op de graafschap niet

Winst vanavond kan voor ons een omslag zijn in vertrouwen en mentaliteit, en kan bij De Graafschap zorgen voor een nekslag.

Alles is vanavond nog mogelijk. De heren hebben 90 minuten om te laten zien wat ze nou echt waard zijn.

En over het bestuur: Van Der Vegt OUT!
:koffie

poelie-lwd

Hoelang pikken we nog dat ONZE club wordt gesloopt door passanten?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Als het waar is dat ze bewust de supporters hebben laten wachten en laten omrijden zodat spelersbus eerder was zou ik dat een schande vinden.
Weet iemand hier meer van?

SCC-J

Kan me dat echt niet voorstellen. Politie Doetinchem moet ervoor zorgen dat wij uitsupporters veilig de stad uit komen. Dat lange wachten in het uitvak en het omrijden is volgens hen de oplossing.

speculeter

Citaat van: SCC-J op april 03, 2016, 12:19:15
Kan me dat echt niet voorstellen. Politie Doetinchem moet ervoor zorgen dat wij uitsupporters veilig de stad uit komen. Dat lange wachten in het uitvak en het omrijden is volgens hen de oplossing.
Heb het van supporters die mee zijn geweest.
Was echt niet normaal...het Lange wachten en omrijden.

SCC-J

Dat klopt ook wel. Was er zelf ook bij. Alleen de reden daartoe niet.

Bernardo

Gebeurd toch wel vaker dat uitsupporters langer in het uitvak moeten wachten. Kan me laatste keer dat ik daar was, was onder Menzo. Moesten we ook zo lang wachten na de tijd.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op april 03, 2016, 12:53:28
Heb het van supporters die mee zijn geweest.
Was echt niet normaal...het Lange wachten en omrijden.

Gebeurt altijd.
Henk, held, bedankt

denistel

de spelers bus gaat een uur later pas weg dus hoe kenne ze dan eerder wese??

666

Citaat van: denistel op april 03, 2016, 18:27:37
de spelers bus gaat een uur later pas weg dus hoe kenne ze dan eerder wese??

Plaspauze ongeveer 30 minuten.. Was echt geweldig bij dat tankstation op het parkeerterrein, die chauffeurs die even een gordijntje open deden  :D . 2e plaspauze mocht niet meer. Ze wilden niet meer zo'n mooie chaos  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Bij wéér een sof vanmiddag ingrijpen  :0=

Het is nog nog niet te laat. 3 trainers in 1 seizoen is heel normaal in sommige landen. Wat moet dat moet!


R-member

Nog beter dat het hele bestuur oprot!
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Vlampiep

Citaat van: R-member op april 17, 2016, 08:48:17
Nog beter dat het hele bestuur oprot!
Wie verantwoordelijk is voor het ontslag van Sandor en onze beste trainer ooit, het aanstellen van TD en nieuwe trainers, moet het boete kleed aantrekken en plaats maken voor personen die competent zijn een club te leiden.
Dus inderdaad het bestuur en TD.